MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Het ziet er f*cking goddelijk uit ook :eek:

Arnodsi heb jij dat gemaakt of je moeder:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.204
XXL Nutrition Delicious Pancakes

400kcal 30/30/15

2co6ago.jpg

11m5cmr.jpg

Het was f*cking goddelijk :eek:

Ziet er goddelijk uit chefbrah ! :D

Waar is de slagroom? :p

Na een paar keer proeven van mijn broertje ook maar een pot delicious vanille pudding besteld, damn die is echt goed. :eating:

• #24.212
Hallo XXL is het geen idee om shakebekers van 2 liter te maken?
Dan zou je wel mooi de eerste bb webshop zijn in nederland. (mooie reclame stuntje)

Tupperware heeft ze ook maar dan rete duur. kunnen jullie vast beter ;-)
http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/1643.html

Zo die zijn groot inderdaad! Ik vraag me af of er echt vraag naar zal zijn....

Probleem zit hem in de grote aantallen die we van shaker moeten aanschaffen 5.000-10.000pcs.

Waar zou je die voor willen gebruiken?

Zo die zijn groot inderdaad! Ik vraag me af of er echt vraag naar zal zijn....

Probleem zit hem in de grote aantallen die we van shaker moeten aanschaffen 5.000-10.000pcs.

Waar zou je die voor willen gebruiken?
voor tijdens het werk. Ben zelf akkerbouwer dus ben vaak buiten. snel vloeistoffen drinken is dus ideaal.
zelf maak ik veel home made shakes met groentes en fruit en dus ideaal mee nemen op de werkplek (wat dus buiten is)
denk dat bouwvakkers en mensen die vaak in de auto/vrachtauto zitten ook lekker is, dan kan je lekker achter het stuur sippen. (wat ik ook constant doe)

zelf gebruik ik nu 2 liter melkflessen maar die zijn niet schoon te maken aan de binnenkant (en schroefdop randje)
shakebekers gooi je zo de vaatwasser in en heb je geen omkijken naar. :)

Wat ook lekker is dat je zo ook in de koelkast rek kan plaatsen, het hoeft niet persee als shake beker gebruik te worden maar ook gewoon als schenkkan.
maar misschien heb je wel gelijk, kwa hoeveelheid vraag ernaar.
5000 is toch niet zoveel voor een shop?

Laatst bewerkt:
Kan toch ook gewoon meerdere meenemen?
Heb je nog variatie ook gedurende de dag...

• #24.215
voor tijdens het werk. Ben zelf akkerbouwer dus ben vaak buiten. snel vloeistoffen drinken is dus ideaal.
zelf maak ik veel home made shakes met groentes en fruit en dus ideaal mee nemen op de werkplek (wat dus buiten is)
denk dat bouwvakkers en mensen die vaak in de auto/vrachtauto zitten ook lekker is, dan kan je lekker achter het stuur sippen. (wat ik ook constant doe)

zelf gebruik ik nu 2 liter melkflessen maar die zijn niet schoon te maken aan de binnenkant (en schroefdop randje)
shakebekers gooi je zo de vaatwasser in en heb je geen omkijken naar. :)

Wat ook lekker is dat je zo ook in de koelkast rek kan plaatsen, het hoeft niet persee als shake beker gebruik te worden maar ook gewoon als schenkkan.
maar misschien heb je wel gelijk, kwa hoeveelheid vraag ernaar.
5000 is toch niet zoveel voor een shop?

5000 is niet zoveel maar wel als het een incourant artikel blijkt :p. Ik ga er een nachtje over slapen :zzz:

Kan toch ook gewoon meerdere meenemen?
Heb je nog variatie ook gedurende de dag...

Goed plan!

Lijkt me wel wat, kan ik m'n 180 gram oats en 80 gram whey eens met genoeg water mixen.

Terug
Naar boven