AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.181
Wat is de verhouding van jullie Citrulline Malaat?

L-Citrulline-DL-Malate
Appearance: White Crystalline Powder
ITEM LIMIT RESULT
Appearance White Crystalline Powder Pass
Specific Rotation [a]20°C +13.5 ~ +15.5° +14.5
Chloride (Cl) < 0.05% 0.012%
Heavy Metals (Pb) <10ppm 5ppm
Iron (Fe) <10ppm 5ppm
Arsenic (As203) <2ppm <1ppm
Loss on drying <0.2% 0.15%
Residue on ignition <0.10% 0.06%
Assay >98.0% 99.35%

L-Citrulline-DL-Malate
Appearance: White Crystalline Powder
ITEM LIMIT RESULT
Appearance White Crystalline Powder Pass
Specific Rotation [a]20°C +13.5 ~ +15.5° +14.5
Chloride (Cl) < 0.05% 0.012%
Heavy Metals (Pb) <10ppm 5ppm
Iron (Fe) <10ppm 5ppm
Arsenic (As203) <2ppm <1ppm
Loss on drying <0.2% 0.15%
Residue on ignition <0.10% 0.06%
Assay >98.0% 99.35%

Ik bedoel de Citrulline/Malaat verhouding. Dus 1:1 of 2:1?

Rene, ligt het aan mij of is die citrulline malaat redelijk zuur? Ik neem momenteel dit en zonder de citrulline was het best lekker, nu lijkt het alsof ik in een napoleon snoepje eet :D

pre workout:
200mg caffeine
4g beta alanine
2g taurine
10g Essential Amino Stack
6g citrulline malaat
2.5g creatine (na training nog wat creatine)

(wat zijn jouw gedachten over deze samenstelling?)

Ik heb nu de Tropical fruit smaak van EAS, is een goeie combo met de citruline! Had ervoor die rode smaak (ben de naam vergeten) en dat was een minder succes :o

Het is geen mengsel van citrulline en malaat maar maar een chemische verbinding van de 2.

Ja ik snap dat het een verbinding is tussen de citrulline en malaat. Maar de 1:1 staat voor 1 deeltje citrulline gebonden aan 1 deeltje malaat. De 2:1 voor 2 deeltjes citrulline per 1 deeltje malaat.

Of ik zit hier helemaal fout, of ik krijg het idee dat jullie amper idee hebben wat jullie verkopen..

• #24.186
Ik heb nu de Tropical fruit smaak van EAS, is een goeie combo met de citruline! Had ervoor die rode smaak (ben de naam vergeten) en dat was een minder succes :o

Die smaak bevalt erg goed, die oude was punch :p

Ja ik snap dat het een verbinding is tussen de citrulline en malaat. Maar de 1:1 staat voor 1 deeltje citrulline gebonden aan 1 deeltje malaat. De 2:1 voor 2 deeltjes citrulline per 1 deeltje malaat.

Of ik zit hier helemaal fout, of ik krijg het idee dat jullie amper idee hebben wat jullie verkopen..

Die verhouding is 2:1 :p maar dat is volgens mij bij vrijwel alle citrulline malate zo.

78 kg en dan zo'n grote smoel, oh oh.

René weet beter wat hij verkoopt dan wat jij slikt.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:18 ----------

Thanx voor de verduidelijking. Dan bestel ik een potje!

:rolleyes: Gek he, met een schouderblessure van 1,5 jaar..

Zo jong en nu al een schouderblessure van 1.5jaar.

Verdiep je in het trainen met blessures en hoe voeding je hierin kan helpen.

Een blessure is geen excuus voor trage groei, zeker niet op een leeftijd waarin je supersnel herstelt.

Je weet totaal niet waardoor de blessure is ontstaan dus oordeel dan ook niet over het herstel/groei. Daarnaast heb je ook geen idee wat mijn kennis over voeding en training is dus hou je vooroordelen aub voor je.

• #24.191
Je weet totaal niet waardoor de blessure is ontstaan dus oordeel dan ook niet over het herstel/groei. Daarnaast heb je ook geen idee wat mijn kennis over voeding en training is dus hou je vooroordelen aub voor je.

Succes met je herstel!

Thanx! Ben benieuwd naar de Citrulline!

Laat zeker even je ervaring weten. Vind het toch zeker een goed supplement voor doorbloeding en pomp. Je merkt het toch echt met de training.

Zal ik zeker doen. Heb hiervoor een keer eerder Citrulline malaat van NOW Foods gebruikt, hierover was ik erg tevreden. Om de een of andere reden is deze niet meer te koop.

De reden waarom ik zo graag jullie verhouding wil weten is omdat het belangrijk is wat de verhouding is voor de dosering.

De citrulline schijnt ook nuttig te zijn bij het herstel van pezen (waar ik dus mee zit) omdat het de doorbloeding bevordert. Daarnaast keiharde erecties, ook mooi mee genomen natuurlijk! :D

• #24.195
Zal ik zeker doen. Heb hiervoor een keer eerder Citrulline malaat van NOW Foods gebruikt, hierover was ik erg tevreden. Om de een of andere reden is deze niet meer te koop.

De reden waarom ik zo graag jullie verhouding wil weten is omdat het belangrijk is wat de verhouding is voor de dosering.

De citrulline schijnt ook nuttig te zijn bij het herstel van pezen (waar ik dus mee zit) omdat het de doorbloeding bevordert. Daarnaast keiharde erecties, ook mooi mee genomen natuurlijk! :D

:banana:

Zeker dat Rene morgen een potje citrulline mee naar huis neemt :hahaha:

• #24.199
Rene,

Heeft het veel zin om Extreme GH en Extreme Test samen te nemen?
Of kan dit beter in verschillende periodes's?

grt,
lennert

Hi lennert,

Ik zou ze in verschillende periodes nemen, het kan overigens wel samen. Maar vind dat je los beter de werking kan checken.

XXL Nutrition Delicious Pancakes

400kcal 30/30/15

2co6ago.jpg

11m5cmr.jpg

Het was f*cking goddelijk :eek:

Terug
Naar boven