AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.161
Is niets mis mee met jullie site;) Ik vind deze net super in gebruik. Is inderdaad veel gemakkelijker in gebruik dan bij b&f. Ofwel moet hij ginder veranderd zijn tov vroeger zonder ik het weet want ik bestel der al jaren niet meer:D

Ik verwacht dat best veel klanten ook wat raar tegen de nieuwe site zullen aankijken maar het is na even wennen wel een hele verbetering. Zeker qua opties en functionaliteit voor ons maar ook voor de klant.

Op de site bij de night protein staat een bepaalde voedingswaarde.
Van welke smaak is die voedingswaarde?

Heb nu de smaken vanille chocolade en kokos en die wijken allemaal daarvan af.

• #24.163
Op de site bij de night protein staat een bepaalde voedingswaarde.
Van welke smaak is die voedingswaarde?

Heb nu de smaken vanille chocolade en kokos en die wijken allemaal daarvan af.

Er zit altijd wat variatie in per smaak, chocolade heeft meestal het minste eiwit omdat er ook cacao in zit. De waarde op de site is van de smaak Banaan :banana:

Zijn er plannen om uit te breiden in kledij van universal? Of een ander merk bijnemen zoals gasp ofzo? Just asking :D:p

Hee, gebruikt hier iemand ook Universal Uni-Liver tabletten?
Voor de mensen die het gebruiken, slikken jullie die in 1 keer?
Want die pillen zijn gigantisch, visolie en vitaminepillen kan ik slikken maar deze lijken mij bijna niet te doen.
Hoor het graag van jullie.

die moet je ook in je kont stoppen, niet doorslikken.

• #24.167
Zijn er plannen om uit te breiden in kledij van universal? Of een ander merk bijnemen zoals gasp ofzo? Just asking :D:p

Voorlopig niet, met kleding is het lastig met verschillende maten die vaak geruild moeten worden. Ook heb je dan vaak dat maten zijn uitverkocht. Met andere woorden lastige handel voor ons.

Want die pillen zijn gigantisch, visolie en vitaminepillen kan ik slikken maar deze lijken mij bijna niet te doen.

Aminozuur tabletten zijn soms nog groter..

die moet je ook in je kont stoppen, niet doorslikken.

:eek:

Snack time! :thumbs: :zuip:

ua4ac.jpg

• Like
Waarderingen: wwe

Eerst een goede slok water nemen, dan pillen in je bek en dan nog eens water drinken. Dat hielp bij mij in het begin (met amino caps)

Nu krijg ik meerdere pillen met 1 slok water binnen :o (2 omega 3, 1 multivit, medicatie voor maag, vit b5 en caffeine :o)

Best René,

ik mix graag zelf mijn pre workout samen. Ik heb agmatine en citrulline staan als NO boosters. Mijn vraag is hoeveel ik van elk zal gebruiken. Ik dacht zelf aan de standaard dosering van 1g agmatine en 3g citrulline. Is dit teveel omdat ze elkaar aanvullen? Of kan het zelf nog hoger? Thanks

You need moaaaaaar !

6 a 8gr citruline is beter

• #24.179
De eerste pot whey delicious die ik besteld had was ok, niet zo'n hele sterke vanillesmaak zoals die van de concurrent.
De 2e pot leek helaas echt nergens naar, helemaal geen kraak noch smaak aan en bleef waterig.
Meer mensen met dezelfde klacht toevallig?
Het gaat om de 2500 gram verpakking whey delicious in de smaak vanille, het lotnr. is slecht te lezen maar zou P2G130802/05C moeten zijn.

Dat is vreemd we hebben nog geen klachten gehad... ik moet maandag even kijken of het een net nieuwe of al langer lopen batch is. Er kan altijd wel wat variatie inzitten maar zoveel dat moet niet kunnen.

Wat is de verhouding van jullie Citrulline Malaat?

Terug
Naar boven