Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb er laatst een zak Mass Fusion (mass gainer) gekocht. Zeer goede service! Ik ben van België en bestelde om ongeveer 18u30 iets, na 2 dagen had ik het al thuis bezorgd. Ben zeer tevreden over XXLnutrition!

Even een vraagje over het XXL "Bigger is Better" shirt. Laatst had ik de legergroene meebesteld en gemerkt dat deze kleiner uitvalt dan andere kleuren shirts die ik voorheen heb besteld. Ook de letters zijn anders. Ik ben redelijk fors dus vond dit net even wat minder, terwijl de vorige shirts (bijv. geel en wit) wel lekker groot uitvielen.
Zijn jullie naar een andere kleermaker overgestapt?
En welke kleuren zijn nog wèl van het oude formaat? Dan kan ik deze namelijk nog even gaan bestellen en heb ik een voorraadje want die zitten echt heerlijk bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.243
Ik heb er laatst een zak Mass Fusion (mass gainer) gekocht. Zeer goede service! Ik ben van België en bestelde om ongeveer 18u30 iets, na 2 dagen had ik het al thuis bezorgd. Ben zeer tevreden over XXLnutrition!

:thumbs:

Even een vraagje over het XXL "Bigger is Better" shirt. Laatst had ik de legergroene meebesteld en gemerkt dat deze kleiner uitvalt dan andere kleuren shirts die ik voorheen heb besteld. Ook de letters zijn anders. Ik ben redelijk fors dus vond dit net even wat minder, terwijl de vorige shirts (bijv. geel en wit) wel lekker groot uitvielen.
Zijn jullie naar een andere kleermaker overgestapt?
En welke kleuren zijn nog wèl van het oude formaat? Dan kan ik deze namelijk nog even gaan bestellen en heb ik een voorraadje want die zitten echt heerlijk bij mij.

We zijn inderdaad overgestapt, we laten de shirts nu zelf maken. ze zouden eigenlijk wel ongeveer de zelfde maat moeten hebben. IK heb er hier ook niemand over gehoord. Welke maat heb je dan?

Alle andere kleuren zijn nu nog bedrukte Gildan shirts, er kan al wel een andere lettertype opstaan.

Komt deze morgen nog aan René? 280682

We zijn inderdaad overgestapt, we laten de shirts nu zelf maken. ze zouden eigenlijk wel ongeveer de zelfde maat moeten hebben. IK heb er hier ook niemand over gehoord. Welke maat heb je dan?

Alle andere kleuren zijn nu nog bedrukte Gildan shirts, er kan al wel een andere lettertype opstaan.

Ik heb maatje XXL. Maar ik begrijp dus dat alle andere kleuren nog van het oude "model" zijn toch? Maar vergelijk zelf maar eens bijvoorbeeld de breedte van de mouwen met een ander shirt dan zie je wat ik bedoel. Maar die groene zit zowieso veel krapper.

:eek: sinds wanneer is die er in 't legergroen? :eek:
Volgende x mee bestellen dan, men kleurtjes wat uitbreiden :D

Ik ziet net dat ze gisteren precies tot 17.00 hebben verwerkt alles daarna gaat vandaag weg. Meestal printen we tot 17.15 maar het was gisteren nogal druk.

Ik was gisteren net te laat, dus verwachtte het vandaag niet, maar morgen is het zaterdag. Dus ik vroeg me af of ik morgen men pakje kan verwachten? Of maandag pas?

XXL,

Vraagje : is Xtreme Test een beetje hetzelfde als Activate Xtreme?
Beide een test booster? Ik wil een keer xtreme test proberen. Hoor er heel veel goeie berichten over

En kan ik deze stacken met Lean Xtreme?

Alvast bedankt

• #24.251
Ik was gisteren net te laat, dus verwachtte het vandaag niet, maar morgen is het zaterdag. Dus ik vroeg me af of ik morgen men pakje kan verwachten? Of maandag pas?

DPD doet zaterdag (bijna) geen leveringen in BE dacht ik?

Klopt lang niet overal op zaterdag. Op korte termijn kan er echter wel uitgeleverd worden in pakketshops (supermarkten, tankstations) en daar kan je wel zaterdag en zondag afhalen.

XXL,

Vraagje : is Xtreme Test een beetje hetzelfde als Activate Xtreme?
Beide een test booster? Ik wil een keer xtreme test proberen. Hoor er heel veel goeie berichten over

En kan ik deze stacken met Lean Xtreme?

Alvast bedankt

Kan zeker samen met lean Xtreme, de formule van Xtreme test bevat ook de ingredienten van Activate Xtreme maar daarbij nog veel meer.

de noten die jullie verkopen, de voedingswaarde kan ik die ergens vinden. Of zijn deze hetzelfde als bijvoorbeeld op internet, voedingswaardetabel.nl?

Heb je ook een foto van een legergroen t-shirt? Is het shirt één kleur of met zo'n legerprint / camouflage patroon?

Ik ga morgen weer een bestelling plaatsen voor m'n whey die alweer op is :lifter:

Gebruik altijd whey isolaat heb banaan en aardbei gehad, maar wel eens wat anders. Enige aanraders misschien?
Heb zelf veel goeds gehoord over de cookie & cream. Twijfel beetje tussen die en vanille

Ik ga morgen weer een bestelling plaatsen voor m'n whey die alweer op is :lifter:

Gebruik altijd whey isolaat heb banaan en aardbei gehad, maar wel eens wat anders. Enige aanraders misschien?
Heb zelf veel goeds gehoord over de cookie & cream. Twijfel beetje tussen die en vanille

Vanille is een neutrale smaak, waar je zelf ook weer een smaakje aan kan maken bv met vers fruit alles in de blender, lekker en gemakkelijk.
Chocolade vindt iedereen ook wel lekker om zo te drinken. Met oats vind ik cookie & cream dan wel weer lekkerder. Tja kiezen is en blijft moeilijk :D

ik ben benieuwd naar de advanced pwo!

29lii4y.jpg

Hoi XXL,

Ik heb een vraag:

Zit er verschil tussen jullie oats en die van B&F?
Die van B&F is namelijk €12,25 per 5kg
Die van jullie is €19,95 per 5kg

Dat is maar liefst 63% duurder..vandaar de vraag, thanks :D!

• #24.260
de noten die jullie verkopen, de voedingswaarde kan ik die ergens vinden. Of zijn deze hetzelfde als bijvoorbeeld op internet, voedingswaardetabel.nl?

De voedingswaarde zijn gelijk aan die van de voedingswaarde sites.
Houd er wel even rekening mee dat we gebrande en ongebrande hebben, dit verschilt weer in voedingswaarde.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:38 ----------

Deze zal je goed gaan bevallen, enkel positieve reacties hierover, zelf neem ik hem ook altijd.:thumbs:

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:40 ----------

Hoi XXL,

Ik heb een vraag:

Zit er verschil tussen jullie oats en die van B&F?
Die van B&F is namelijk €12,25 per 5kg
Die van jullie is €19,95 per 5kg

Dat is maar liefst 63% duurder..vandaar de vraag, thanks :D!

Onze Oats zijn van de beste kwaliteit, over die van B&F kan ik niet oordelen ik weet niet welke kwaliteit hun handhaven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven