AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is dit een goede snack voor de cut?

Halve pot magere kwark met 1 eetlepel honing en een handje rozijnen. Weinig calorieën en aardig wat eiwit
Natuurlijk zou het zonder honing beter zijn, maar vind magere kwark zonder iets erdoor niet te vreten :P

Verbeteringen of andere ideeën met/zonder de magere kwark? Bedankt :)

Kan geen kwaad, ik doe in de cut gewoon rozijnen en honing in m'n havermoutpap voor het slapen gaan.

Kwark + kaneel is een goede combo... Of wat XXL Nutrition Night Protein (halve schep ofzo) voor de smaak ;)

hebben jullie wel eens de Night Proteine van XXL geprobeerd en dan in de smaak Cookies en cream.
Deze heb ik nu thuis.. en ben er helemaal gek op.
Hij is echt lekker van smaak!!

Gebruik hem zelf ook met ong 350ml melk. Ben er niet zo over te spreken. Cocos is vele malen lekkerder! Die heet een maat van me namelijk en dat word zeker me volgende smaak.

Vanwege de lactose.
Deed dat ook tijdens mijn wedstrijd prep. Lactose houdt onderhuidse vet vast.
Hoewel ik nu niet op een wedstrijddieet zit, zet ik de boel wel wat meer op scherp, vandaar.

Vanwege de lactose.
Deed dat ook tijdens mijn wedstrijd prep. Lactose houdt onderhuidse vet vast.
Hoewel ik nu niet op een wedstrijddieet zit, zet ik de boel wel wat meer op scherp, vandaar.
Hm, moet ik toch in de gaten houden dan met 2 bakken per dag bedankt.
Hoelang stop je met kwark dan?

Zolang mijn wedstrijdprep duurt.
Offseason kan je het rustig eten, maar als je wilt cutten helpen alle kleine beetjes uiteraard.
Dan is night protein een mooie vervanger ;)

Oke bedankt voor de info.
Night proteine heb ik nog en werkt ook super.

Zolang mijn wedstrijdprep duurt.
Offseason kan je het rustig eten, maar als je wilt cutten helpen alle kleine beetjes uiteraard.
Dan is night protein een mooie vervanger ;)

voor degene die geen wedstrijden doen (bijna iedereen hier incl. ik) kan 1 bak magere kwark toch altijd wel dagelijks???

Tuurlijk kan het wel. Wij wedstrijdatleten draven een beetje door wanneer het komt op wedstrijd diëten :)
Maar ja, als je onder de 3% wilt komen, moet je er wat ook voor over hebben.

Tuurlijk kan het wel. Wij wedstrijdatleten draven een beetje door wanneer het komt op wedstrijd diëten :)
Maar ja, als je onder de 3% wilt komen, moet je er wat ook voor over hebben.

Ik at gewoon 1 pot kwark met fruit en soms 2 per dag (zelfs op de laatste dagen). Ik had geen last van vocht, zal ook wel weer afhangen van persoon tot persoon

Hoeveel vet koolhydraten eiwit en calorieën adviseren jullie?
Ben in de cut en het gaat best goed, wil niet teveel spiermassa verliezen. en ik hou al mijn macro's bij.

Bijv. donderdag (Chest en arms dag)
Vet: 29,89
Koolhy: 299,74
Eiwit: 122,77
Cal: 2046 (meestal rond de 2000, kan ook wat minder/meer zijn dus.)

Misschien tips/verbetering belangrijk vind ik dat er zo min mogelijk spiermassa verloren gaat en vooral me bf naar beneden
(Ben geen bodybuilder, ookal is dit een bodybuilders forum, dus ook geen shows etc)

Hoe zit het nu met de shirts en de grote maten, heb net een kleinere maat besteld omdat het zogezegd grote maten zijn en nu zit ik met een te klein shirt,leuk.

Ik at gewoon 1 pot kwark met fruit en soms 2 per dag (zelfs op de laatste dagen). Ik had geen last van vocht, zal ook wel weer afhangen van persoon tot persoon

Klopt het is afhankelijk per persoon... Van het voedingscentrum:
Bij meer dan 80% van de wereldbevolking neemt na het derde levensjaar de productie van lactase geleidelijk af. In het Verre Oosten heeft bijna de gehele volwassen bevolking een heel lage of zelfs geen productie van lactase in de darm. Rond de Middellandse Zee is dat ongeveer 50% van de bevolking. In West-Europa en Noord-Amerika ligt dit percentage veel lager.

.... Kan ik beter even bellen of mailen?

Wie gebruikt hier sups van XXL nutrition, welke gebruik je, en wat vinden jullie van de kwaliteit, ik hoor er best goede verhalen over
Snelle service,goede prijzen,goede kwaliteit en ze onderscheiden zich dat je vragen via hun website kan vragen

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.300
Hoeveel vet koolhydraten eiwit en calorieën adviseren jullie?
Ben in de cut en het gaat best goed, wil niet teveel spiermassa verliezen. en ik hou al mijn macro's bij.

Bijv. donderdag (Chest en arms dag)
Vet: 29,89
Koolhy: 299,74
Eiwit: 122,77
Cal: 2046 (meestal rond de 2000, kan ook wat minder/meer zijn dus.)

Misschien tips/verbetering belangrijk vind ik dat er zo min mogelijk spiermassa verloren gaat en vooral me bf naar beneden
(Ben geen bodybuilder, ookal is dit een bodybuilders forum, dus ook geen shows etc)
Zou zelf wat meer eiwitten en minder koolhydraten nemen.

Hoe zit het nu met de shirts en de grote maten, heb net een kleinere maat besteld omdat het zogezegd grote maten zijn en nu zit ik met een te klein shirt,leuk.
Over het algemeen vallen de shirts een half maatje groter uit.

http://www.xxlnutrition.nl/melatonin-3mg/swanson-health

Is deze melatonine gewoon goede kwaliteit? Aangezien het in andere webshops niet meer verkocht mag worden en jullie het nog wel verkopen...? Hoe zit dit?
Swanson is marktleider in de USA. De kwaliteit is dus uiteraard prima!

Snelle service,goede prijzen,goede kwaliteit en ze onderscheiden zich dat je vragen via hun website kan vragen
:thumbs:

Terug
Naar boven