AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Laat zeker even je ervaring weten. Vind het toch zeker een goed supplement voor doorbloeding en pomp. Je merkt het toch echt met de training.

Zoals beloofd mijn ervaring met de citrulline. Kan niet anders zeggen dat het echt goed spul is. Ongv 30 min na inname begint het te werken. Krijg iets dikkere aders. Tijdens trainen doet het ook zijn werk, heb meer uithoudingsvermogen. Een groot nadeel is wel het zuur wat er in zit. De zure smaak is erger dan een hap uit een citroen, en het is killing voor je tanden. Met rietje drinken dus.

Al met al toch zeer tevreden over dit product.

Daarnaast zou ik ook nog even laten weten of ik nog last heb van acne na het stoppen met de glucosamine. Ben nu ongv 1,5 week gestopt en heb geen last meer van de puisten. Kan dus echt met zekerheid zeggen dat het van de glucosamine komt. Vreemd, want kan er niks over vinden op het internet.

Ik ga morgen weer een bestelling plaatsen voor m'n whey die alweer op is :lifter:

Gebruik altijd whey isolaat heb banaan en aardbei gehad, maar wel eens wat anders. Enige aanraders misschien?
Heb zelf veel goeds gehoord over de cookie & cream. Twijfel beetje tussen die en vanille

Ben voor de cookie & cream gegaan :)

alleen iets te laat besteld (281349) dus moet alweer tot woensdag wachten :(

Laatst bewerkt:
serieus neem jij fitness tijdschriften? Staat er veel onzin en broscience in of valt t allemaal wel mee?:)
Volgens mij is al je info van internet afhalen de goedkoopste keuze ;P

Het is beter dan de flair of libelle ;)
Heb er hier thuis maar stuk of 5 liggen hoor. Is eens leuk om door te bladeren

Even een vraagje over het XXL "Bigger is Better" shirt. Laatst had ik de legergroene meebesteld en gemerkt dat deze kleiner uitvalt dan andere kleuren shirts die ik voorheen heb besteld. Ook de letters zijn anders.
Klopt dat was mij ook opgevallen maar dan positief, de "oude" vond ik altijd veel te groot, ging je een maatje terug waren ze te klein maar de groene maat XL komt (wat mij betreft) prima overeen met de werkelijkheid.
Mooie shirtjes hoor die groene!

Klopt dat was mij ook opgevallen maar dan positief, de "oude" vond ik altijd veel te groot, ging je een maatje terug waren ze te klein maar de groene maat XL komt (wat mij betreft) prima overeen met de werkelijkheid.
Mooie shirtjes hoor die groene!

Ah dacht dat het aan mij lag.
Had eerst altijd een maat kleiner, maar deze was ineens wel erg klein.
Dacht dat ik zo gegroeid was :(

Wat heeft de advanced pwo, die van Arnodsi, voor voordelen?

Zijn die perfect oats een beetje binnen te houden?
Jeps! (check foto's)

Wat heeft de advanced pwo, die van Arnodsi, voor voordelen?

Het duurt meestal even voor dat ik kan eten (slechte eetlust na het trainen en het duurt soms een uur voor ik thuis ben). Dus dan krijg ik zo wat voedingsstoffen binnen

uploadfromtaptalk1380665079935.jpg

uploadfromtaptalk1380665093129.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.274
Zoals beloofd mijn ervaring met de citrulline. Kan niet anders zeggen dat het echt goed spul is. Ongv 30 min na inname begint het te werken. Krijg iets dikkere aders. Tijdens trainen doet het ook zijn werk, heb meer uithoudingsvermogen. Een groot nadeel is wel het zuur wat er in zit. De zure smaak is erger dan een hap uit een citroen, en het is killing voor je tanden. Met rietje drinken dus.

Al met al toch zeer tevreden over dit product.

Daarnaast zou ik ook nog even laten weten of ik nog last heb van acne na het stoppen met de glucosamine. Ben nu ongv 1,5 week gestopt en heb geen last meer van de puisten. Kan dus echt met zekerheid zeggen dat het van de glucosamine komt. Vreemd, want kan er niks over vinden op het internet.
Goed om te horen dat je er tevreden over bent!
Betreft de glucosamine is een raadsel, heb nog nooit gehoord dat iemand hiervan Acne krijgt.

Ben voor de cookie & cream gegaan :)

alleen iets te laat besteld (281349) dus moet alweer tot woensdag wachten :(
Helaas iets te laat besteld, de bestelling zal vandaag aan moeten komen.
Smaak cookies en cream vind ik persoonlijk een goede keuze.

Ah dacht dat het aan mij lag.
Had eerst altijd een maat kleiner, maar deze was ineens wel erg klein.
Dacht dat ik zo gegroeid was :(
We hebben inderdaad nieuwe shirtjes van een andere leverancier, deze zijn naar onze mening een stuk beter geworden.

Zijn die perfect oats een beetje binnen te houden?
Oats drinken heerlijk weg en is ook nog eens een top product. :thumbs:

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 13:06 ----------

Jeps! (check foto's)

Het duurt meestal even voor dat ik kan eten (slechte eetlust na het trainen en het duurt soms een uur voor ik thuis ben). Dus dan krijg ik zo wat voedingsstoffen binnen

Ziet er goed uit!!

hebben jullie wel eens de Night Proteine van XXL geprobeerd en dan in de smaak Cookies en cream.
Deze heb ik nu thuis.. en ben er helemaal gek op.
Hij is echt lekker van smaak!!

Komen de caramel en pancake syrup vandaag nog binnen toevallig? Ze zijn allebei uitverkocht, maar moet de rest van mn bestelling eigenlijk nog wel vandaag plaatsen..

hebben jullie wel eens de Night Proteine van XXL geprobeerd en dan in de smaak Cookies en cream.
Deze heb ik nu thuis.. en ben er helemaal gek op.
Hij is echt lekker van smaak!!

Die wilde ik ook eens proberen. Kan alleen niet goed tegen lactose, dus zoek iets lactose-vrij :(

Die wilde ik ook eens proberen. Kan alleen niet goed tegen lactose, dus zoek iets lactose-vrij :(

De night proteine is vrijwel lactose vrij he!
Anders zal je toch the egg-protein of zero lactose moeten nemen. Maar die is er niet in die smaak

Is dit een goede snack voor de cut?

Halve pot magere kwark met 1 eetlepel honing en een handje rozijnen. Weinig calorieën en aardig wat eiwit
Natuurlijk zou het zonder honing beter zijn, maar vind magere kwark zonder iets erdoor niet te vreten :P

Verbeteringen of andere ideeën met/zonder de magere kwark? Bedankt :)

Is dit een goede snack voor de cut?

Halve pot magere kwark met 1 eetlepel honing en een handje rozijnen. Weinig calorieën en aardig wat eiwit
Natuurlijk zou het zonder honing beter zijn, maar vind magere kwark zonder iets erdoor niet te vreten :P

Verbeteringen of andere ideeën met/zonder de magere kwark? Bedankt :)

Best veel suiker imo. Voeg wat calorieloze siroop toe, bijvoorbeeld Slimpie. Krijg je ook een lekkerdere smaak

Terug
Naar boven