AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Yo René,

Vraagje:

Hebben/krijgen jullie ook grotere shake bekers dan de standaard 700ml?
Als ontbijt pak ik namelijk nog wel eens:

500ml melk
150g havermeel
40g whey proteïne

En dat pas niet in zo'n standaard shakebeker. Dan moet ik eerst 3/4e ofzo erin gooien, schudden en daarna de deksel er af halen, wat een zooi geeft.. :P

Yo René,

Vraagje:

500ml melk
150g havermeel
40g whey proteïne

En dat pas niet in zo'n standaard shakebeker. Dan moet ik eerst 3/4e ofzo erin gooien, schudden en daarna de deksel er af halen, wat een zooi geeft.. :P

Probeer eens eerst wat melk/water, dan poeder, melk/water,poeder tot je klaar bent en dan schudden. Zo doe ik 't ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.323
Je hebt je aan je woord gehouden Rene, ze zijn weer voorradig.
Gelijk maar 2 doosjes inslaan. Ik ben weer tevreden :)

:thumbs:

Yo René,

Vraagje:

500ml melk
150g havermeel
40g whey proteïne

Dat is een beste shake :p , lijkt me meer iets voor in de blender eigenlijk. Zulke grote shakebekers komen niet op korte termijn. Ik zal eens rondkijken wat de mogelijkheden zijn voor de wat langere termijn ;)

Probeer eens eerst wat melk/water, dan poeder, melk/water,poeder tot je klaar bent en dan schudden. Zo doe ik 't ook.

Handige tip!

Jullie cardio xcelerator is echt super Rene. Men kracht neemt sinds ik deze gebruik weer lekker toe! Geeft goede energie zonder opgejaagd te zijn. Ik neem zelfs maar een halve dosis ivm men cafeine gevoeligheid. Kracht winnen en lekker vooruit gaan in een cut gaat hiermee perfect!:thumb:

Jullie cardio xcelerator is echt super Rene. Men kracht neemt sinds ik deze gebruik weer lekker toe! Geeft goede energie zonder opgejaagd te zijn. Ik neem zelfs maar een halve dosis ivm men cafeine gevoeligheid. Kracht winnen en lekker vooruit gaan in een cut gaat hiermee perfect!:thumb:

+1, neem zelf ook een halve schep ivm mijn cafeïne gevoeligheid.
Zo kan ik ook 's avonds nog lekker op tijd slapen.

Rene, de tanktop rib men zit die strakker dan de normale tanktop men?

• #24.327

Goed om te horen, het kan ook prima als pre workout dienen :wl:. Zelf vind ik het ook echt een geslaagd supplement.

+1, neem zelf ook een halve schep ivm mijn cafeïne gevoeligheid.
Zo kan ik ook 's avonds nog lekker op tijd slapen.

:thumbs:

Rene, de tanktop rib men zit die strakker dan de normale tanktop men?

Deze zitten ongeveer even straks (als de nieuwe normale tanktop).

Krijgen jullie ook de nieuwe Ronnie Coleman producten?

• #24.332
Hebben jullie de wrist wraps niet meer?

Op de website staat dat isolaat 93% eiwit bevat
Op de voedingswaarde tabel op de site staat: 93 gram eiwit per 100 gram

En op de pot zelf staat 89.7 gram

Welke is nu correct? :p

20 gram dianabol.

Op de website staat dat isolaat 93% eiwit bevat
Op de voedingswaarde tabel op de site staat: 93 gram eiwit per 100 gram

En op de pot zelf staat 89.7 gram

Welke is nu correct? :p

Hoeveel eiwit erin zit verschilt per smaak.
staat ook onder de tabel : Afhankelijk van de smaak kan de voedingswaarde licht afwijken.

M'n shaker heeft het begeven na 3 maanden intensief gebruik. Voor € 8,95 had ik toch gehoopt op iets betere kwaliteit. Het gaat hier over de "smartshake". Voor gebruikers die dagelijks hun shaker gebruiken is dit product af te raden. Ondertussen heb ik een andere shaker (ook van xxlnutrition). Hopelijk heb ik met deze meer geluk.

OWtPK2N.jpg

intensief gebruik? heb je ermee gecurled dan.

Terug
Naar boven