XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

klopt het dat de 2.5 kilo verpakking van de Weightgainer veel minder vol zit dan die van de Whey instant?
En op jullie site wordt gesproken over een afgestreken maatschep creatine(mono) maar die zit niet in de verpakking. Hoe weet ik nu of ik precies 5 gram heb??

thx

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.484
klopt het dat de 2.5 kilo verpakking van de Weightgainer veel minder vol zit dan die van de Whey instant?
En op jullie site wordt gesproken over een afgestreken maatschep creatine(mono) maar die zit niet in de verpakking. Hoe weet ik nu of ik precies 5 gram heb??

thx

1> ja klopt weightgainer is veel compacter..
2> geen maatschepje?? dat is raar.. zoek eens met een mesje in de pot als je wilt

René

FF een vraagske. Nitrocrea hoort dat zacht tezijn of (KEI)hard ?

ik zie wel is gaste met potten/flesse vloeibare eiwitten.. (dus geen vloeibare amino's of poeder)
zijn er hier ook nog mensen die dit gebruiken? het lijkt me een stuk makkelijker dan elke keer dozen met eieren kopen en dat ei-geel dr uit pleure :D

• #2.489
ik zie wel is gaste met potten/flesse vloeibare eiwitten.. (dus geen vloeibare amino's of poeder)
zijn er hier ook nog mensen die dit gebruiken? het lijkt me een stuk makkelijker dan elke keer dozen met eieren kopen en dat ei-geel dr uit pleure :D

Bij de SLIGRO hebben ze die ook..

hey,

bestelling is vanmorgen binnen gekomen, bedankt. alles zat er in en tis onbeschadigd aangekomen :P bedankt voor de folder, ik zal kijken of ik m'n maatje er blij mee kan maken :D

weet jij trouwens hoe je beta alanine het beste in kan nemen? want ik gooide een teelepel in m'n mond, maar dan smelt het als het ware al in je mond.
heb nu wel een tintelend gevoel, dus denk dat het wel goed zit, als ik het een tijdje gebruikt heb schrijf ik wel even een reviewtje.

en hoelang duurt het ongeveer voor dat die caffeine booster werkt?

gr Rich

• #2.492
hey,

bestelling is vanmorgen binnen gekomen, bedankt. alles zat er in en tis onbeschadigd aangekomen :P bedankt voor de folder, ik zal kijken of ik m'n maatje er blij mee kan maken :D

weet jij trouwens hoe je beta alanine het beste in kan nemen? want ik gooide een teelepel in m'n mond, maar dan smelt het als het ware al in je mond.
heb nu wel een tintelend gevoel, dus denk dat het wel goed zit, als ik het een tijdje gebruikt heb schrijf ik wel even een reviewtje.

en hoelang duurt het ongeveer voor dat die caffeine booster werkt?

gr Rich

Ik zou die betaalanine met was sap innemen.. en de booster duurt denk zo 30min... Succes ermee!

rene

• #2.495

Haha.. nee ik vind het wel leuk.. Hyves is opzich wel een serieuze site. en Zitten veel klanten op en zien we zo de gezichten ook eens. Ik heb zelf toevallig aangemeldt vorige week.. en zag dat meer sites een hyves hebben. en dacht hee waarom niet.. :D

Het is geen superdudes he ;)

• #2.496
FF een vraagske. Nitrocrea hoort dat zacht tezijn of (KEI)hard ?

Ik merk zelf dat hoe meer je ooit naar onderen komt het harder kan zijn. Zeker als je het een halfgebruikte pot is die al even staat..

Heb dat wel even nagevraagd allemaal en kan verder geen kwaad. Het product is zo zuiver en puur mogelijk. En zitten geen anti-klontermiddelen in.

René

Jawelll XXL Nutrition zit op Hyves :wl:... moet de pagina nog wel beetje pimpen maar ben daar niet echt handig mee ...

Join the club :D Xxlnutrition.nl bigger is better club - Hyves.nl

wat ga je er eigenlijk allemaal op plempen? ik zit me weer te beraden op een bestel ronde....
Hoe zit dat met die Trypto? zou het zwaar relaxt vinden als ik wat beter sliep want ik wordt nu regelmatig moe wakker ( van de training??? >?) . En die spiergroei/herstel vind ik ook mooi meegnomen want het duurt altijd 3/4 dagen voordat ik van mn borst spierpijn afben :D

• #2.498
wat ga je er eigenlijk allemaal op plempen? ik zit me weer te beraden op een bestel ronde....
Hoe zit dat met die Trypto? zou het zwaar relaxt vinden als ik wat beter sliep want ik wordt nu regelmatig moe wakker ( van de training??? >?) . En die spiergroei/herstel vind ik ook mooi meegnomen want het duurt altijd 3/4 dagen voordat ik van mn borst spierpijn afben :D

plempen ??? ... Dat hyves bedoel je? weet nog niet.. maar mss ga ik daar zo nu en dan ook wel iets speciaals mee doen even kijken.

Ik slaap veel dieper door de tryptofaan.. en wordt wel vroeger wakker maar uitgerust. Voorheen werdt ik vaak wakker s'nachts en is nu een stuk minder.

ZMA vind ik ook echt goed voor een betere nachtrust. dan droom je in alle kleuren van de regenboog ook.. ik tenminste..

Slechte slaap = Slecht herstel.. heeft meer invloed als menigeen denkt.

René

zma gebruikte ik al :) werkt echt goed tegen de puisten op mn rug. Heb je nog meer sups die me bij het herstel gaan helpen ( voornamelijk voor mn nachtrust) of zal trypto het verhelpen...echter het kan natuurlijk oko komen door de No-Xplode maar daar zit ik nog 6 weken aan vast :P dus 8 weken trypto kan geen kwaad.

Voorlopig :
Trypto
ZMA
Pro 80 ( die cocos heb je die nog?)

Die CCG is echt goed...krijg al wel wat dikkere kop maarja :D moet groeien

zma gebruikte ik al :) werkt echt goed tegen de puisten op mn rug. Heb je nog meer sups die me bij het herstel gaan helpen ( voornamelijk voor mn nachtrust) of zal trypto het verhelpen...echter het kan natuurlijk oko komen door de No-Xplode maar daar zit ik nog 6 weken aan vast :P dus 8 weken trypto kan geen kwaad.

Voorlopig :
Trypto
ZMA
Pro 80 ( die cocos heb je die nog?)

Die CCG is echt goed...krijg al wel wat dikkere kop maarja :D moet groeien
Heb hier nog zeker 600gr staan, maar vind 'm écht niet lekker !!

Terug
Naar boven