AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
zma gebruikte ik al :) werkt echt goed tegen de puisten op mn rug. Heb je nog meer sups die me bij het herstel gaan helpen ( voornamelijk voor mn nachtrust) of zal trypto het verhelpen...echter het kan natuurlijk oko komen door de No-Xplode maar daar zit ik nog 6 weken aan vast :P dus 8 weken trypto kan geen kwaad.

Voorlopig :
Trypto
ZMA
Pro 80 ( die cocos heb je die nog?)

Die CCG is echt goed...krijg al wel wat dikkere kop maarja :D moet groeien

ja er zijn nog enkele emmer cocos.. Slaap je op dagen dat je geen No-Xplode neemt dan beter?

oo look at the time.. ik moet even naar een Gym die had interesse in XXL supps.. :wave:

rene

ik ben wakkerder ( ??? ) en slaap minder diep...dat is echt zwaar irritant van die NOX en dat heeft volgens mij ook zn uitwerking op die andere dagen.

van je collega's moet je het hebben : "Rooke, ligt het aan mij of heb je nou een dikkere toet ":shoot: zeg dan niets. Maar de kilo's zijn erbij aan het komen. Probeer naar de 90kg te bulken ( ookal ben ik 1.91..@ 82 ) niet gelijk te hard gaan denk ik.

Ik merk zelf dat hoe meer je ooit naar onderen komt het harder kan zijn. Zeker als je het een halfgebruikte pot is die al even staat..

Heb dat wel even nagevraagd allemaal en kan verder geen kwaad. Het product is zo zuiver en puur mogelijk. En zitten geen anti-klontermiddelen in.

René

Ok bedankt

had nog een shakebaker nodig...die anderen gaan een beetje kapot ???

1 L-Tryptofaan 100 gram
2 Protein 80 750 gr (Cocos)
1 Shakebeker

dat is m geworden en betaald ... en hopelijk morgen in huis \o/ ...btw kan ikdie trypto ook gewoon innemen met mn ZMA?

Rene wat is de hoogst gedosseerde amino's die jullie hebben?

whey amino 2150 zeker. Heb net gekeken op zijn website....mag je ook doen hoor...zal je alles vinden.
Succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.513
Oh wat lief dat ik dat van je mag:D
Heb je het ook vergeleken met andere amino's die ze verkopen?

Ja zijn de hoogst gedoseerde 2150 maar zijn 325 tabs en amino 1500 zijn 600tabs.. kan je zelf even rekenen met welke je meer amino's krijgt voor je € :D

René

René is HOT!

ohhhh krijg je zo korting :roflol: bij flowergrrl verwacht je een andere soort meisje btw :D

Terug
Naar boven