XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is een goeie smaak die forest fruits :thumbs::zuip:

Zekers , is niet me eerste pot van :D
Heyy de repen zijn nu voor sale :cool: darn it net te vroeg besteld...

O ja nog een vraagje, als jullie een shake afmeten.. hoeveel scoops gebruiken jullie dan ?
gewoon nieuwsgierig..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #24.846
Zekers , is niet me eerste pot van :D
Heyy de repen zijn nu voor sale :cool: darn it net te vroeg besteld...

O ja nog een vraagje, als jullie een shake afmeten.. hoeveel scoops gebruiken jullie dan ?
gewoon nieuwsgierig..

ze zijn nog lang houdbaar die repen je kan nog meeprofiteren ;), we krijgen over een maand of 1,5 ook een Double Choco variant. Het ontwerp van de verpakking is net klaar.

ze zijn nog lang houdbaar die repen je kan nog meeprofiteren ;), we krijgen over een maand of 1,5 ook een Double Choco variant. Het ontwerp van de verpakking is net klaar.

:eek::cool:
Yea baby !
die staat alvast even in me sig , vergeet ik het niet :D

goed bezig... maar goed, dat is understatement !!

Hey rene !

Wanneer krijgen jullie de Unleash PWO weer binnen ?

• #24.849
ik gebruik de whey van xxl

Zojuist m'n eerste bestelling bij jullie gedaan. Bestelde voorheen meestal bij B&F, maar wil toch een keer de EAS proberen.

Ordernummer 320758. Stel dat je toevallig nog een leuke sample over hebt, schroom dan niet om mij te laten testen ;)

Zojuist m'n eerste bestelling bij jullie gedaan. Bestelde voorheen meestal bij B&F, maar wil toch een keer de EAS proberen.

Ordernummer 320758. Stel dat je toevallig nog een leuke sample over hebt, schroom dan niet om mij te laten testen ;)

Jij schroomt je in ieder geval niet om erom te vragen .....

• #24.854

Hoop dat de EAS je bevalt, ik vind het een topproduct. Ik zie overigens nu net je bericht, je pakket is allang verzonden. Je hebt in elk geval een lekkere proteïne pudding sample ;)

Jij schroomt je in ieder geval niet om erom te vragen .....

:p

hoi rené,
jullie complex carb gainer bestaat uit 50% maltodextrine en 50% havermout,
maar is het niet zo dat maltodextrine heel snel wordt opgenomen?
en proeft het qua structuur hetzelfde als je havermout in blender doet met whey bijvoorbeeld?

bedankt :)

• #24.857
hoi rené,
en proeft het qua structuur hetzelfde als je havermout in blender doet met whey bijvoorbeeld?

Maltodextrine wordt inderdaad sneller opgenomen als de havermout en dat is nu juist de bedoeling. Maar het is niet supersnel en zeker niet omdat het in een blend zit. Zo krijg je een geleidelijke opname van de voedingsstoffen.

Het smaakt beter als havermout en whey alleen ;)

Maltodextrine wordt inderdaad sneller opgenomen als de havermout en dat is nu juist de bedoeling. Maar het is niet supersnel en zeker niet omdat het in een blend zit. Zo krijg je een geleidelijke opname van de voedingsstoffen.

Het smaakt beter als havermout en whey alleen ;)

aah oke, super snelle reactie trouwens haha
ik bedoelde of je de korreltjes havermout ook voelt/proeft

hoi rené,

Ik vind het lekkerder dan havermout uit de blender. Minder stukjes imo
Is zeker een aanrader hoor

Terug
Naar boven