MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hahaha... dit was omdat er een verkeerd gelabled sample in mijn variety box zat. ;)

Ja ik had een review geschreven en zou er iets voor krijgen..;)
kijk nou hoef ik het niet hoor (echt niet) ik wist ook wel dat het in de vergetelheid zou raken...

maar kaart het graag nog even aan :D

IK stop waarschijnlijk ook , dus heeft het sowieso geen zin meer voor mij..
ik heb met veel plezier gesponsord, zover ik dat kon op dbb..

En ik wou XXL alvast bedanken voor de vele zorg wanneer ik wat bestelde, was altijd keurig netjes in orde !!
prima op tijd, sterker nog soms was het zo snel ingepakt dat het al weg was als ik nog wat wou aanpassen... :D

Bedankt René en collega's, groeten, Raymond......

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.884
IK stop waarschijnlijk ook , dus heeft het sowieso geen zin meer voor mij..
ik heb met veel plezier gesponsord, zover ik dat kon op dbb..

En ik wou XXL alvast bedanken voor de vele zorg wanneer ik wat bestelde, was altijd keurig netjes in orde !!
prima op tijd, sterker nog soms was het zo snel ingepakt dat het al weg was als ik nog wat wou aanpassen... :D

Bedankt René en collega's, groeten, Raymond......

Hi Ray!

Je stopt? waarmee? wat is er aan de hand?

:aai:

Ligt unleashed PWO nog steeds bij de duane ?

Pistache is een goeie smaak :thumbs: vrij 'romig' ook, ondanks ik het met water drink. Denk dat het niet bij 1 pot ga blijven!
als is het met 150g havermout iets minder

Die bakjes zijn ook goed, zeker voor die prijs!

• #24.887
De choco gisterochtend genomen met yoghurt en havermout. Echt een goede choco smaak. Vond deze erg lekker! :)

Hey heb besteld en per ongeluk vooruitbetaling met de bank aangevinkt. Kan ik dit nog veranderen en online betalen ?

mijn bestelnummer is 324631

• #24.893
Hey heb besteld en per ongeluk vooruitbetaling met de bank aangevinkt. Kan ik dit nog veranderen en online betalen ?

mijn bestelnummer is 324631

Beste Kenneth,

Je hebt besteld zonder account aan te maken dan kan dat niet, anders had je vanuit je account de betaling kunnen maken. Maak nu het beste even een nieuwe order aan.

wanneer is unleash weer verkrijgbaar?
zit bijna zonder...

Sinds kort ook weer aan het trainen en gisteren wat supplementen besteld bij XXL.
Ben benieuwd!
Wel jammer dat een dag later hetgeen wat je besteld in de aanbieding is.

• #24.897
Soy Protein Isolate

Klopt het dat ik per dag maar 1x (30 gram) Soy Protein Isolate mag gebruiken ivm met zoetstof. (Dit staat namelijk op de verpakking)

Zou jammer zijn, aangezien ik meer wil....

• #24.899
Klopt het dat ik per dag maar 1x (30 gram) Soy Protein Isolate mag gebruiken ivm met zoetstof. (Dit staat namelijk op de verpakking)

Zou jammer zijn, aangezien ik meer wil....

Dat staat er helemaal niet op. Hoe kom je daarbij? Is ook onzin vandaar.

Ik wist dat je kwaad werd. Excuus voor het lastig vallen!

Terug
Naar boven