Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruik de complex carb gainer van xxl al jaren, ben er nog steeds zeer tevreden over!

ik zat te denken om XXL Vitamine D, XXL Omega 3, XXL Carnitine, XXL Multivit en Muscletech Hydroxycut Hardcore Elite te nemen, incl voedingschema, krachttraining en cardio.. zijn die supps een goede combo voor vet verlies en fitheid?

Kan ik die pillen/caps allemaal tegelijk pakken op nuchtere maag? Of moet er tijd tussen zitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.864
aah oke, super snelle reactie trouwens haha
ik bedoelde of je de korreltjes havermout ook voelt/proeft

Ik vind het lekkerder dan havermout uit de blender. Minder stukjes imo
Is zeker een aanrader hoor

oooh oke, ik zal binnenkort eens even zien:cool: tthanks

Nee, die merk je dan minder.
Met de perfect oats merk ik ook minder stukjes/korreltjes dan met gewone havermout die je zelf maalt

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-oats

:thumbs: klopt voel je eigenlijk niet.

ik zat te denken om XXL Vitamine D, XXL Omega 3, XXL Carnitine, XXL Multivit en Muscletech Hydroxycut Hardcore Elite te nemen, incl voedingschema, krachttraining en cardio.. zijn die supps een goede combo voor vet verlies en fitheid?

Kan ik die pillen/caps allemaal tegelijk pakken op nuchtere maag? Of moet er tijd tussen zitten?

Ja dat kan zeker goed samen, je kan deze wel samen pakken. Ik voorzie daar geen problemen mee.

Succes met je dieet!

Rene, wanneer komt de whey pistache terug in voorraad?

Ik heb whey isolaat besteld, apart smaakje maar niet onaardig om te drinken, verder ben ik pissed want ik had een goodie uitgezocht. een pen ofzo geloof ik, maar hij stond dus wel op t kaartje maar zat er niet in :) wel een stempel van ene michel erop dus die zal wel met mijn pen rondlope :O

Maar het is goed spul dit is de eerste week dat k het gebruik, klontert niet, smaakt aardig en een goeie prijs

mijn bestelling was: Whey isolaat 2,5 kg Aarbei

• #24.868
Ik heb whey isolaat besteld, apart smaakje maar niet onaardig om te drinken, verder ben ik pissed want ik had een goodie uitgezocht. een pen ofzo geloof ik, maar hij stond dus wel op t kaartje maar zat er niet in :) wel een stempel van ene michel erop dus die zal wel met mijn pen rondlope :O

Maar het is goed spul dit is de eerste week dat k het gebruik, klontert niet, smaakt aardig en een goeie prijs

mijn bestelling was: Whey isolaat 2,5 kg Aarbei

Ik zal michel onder zijn ballen schoppen! En isolaat kan nooit heerlijk (vol en romig) smaken wat verwacht je met 90% eiwit ;)

Hoi René,

Ik heb een sample pack whey gekregen en wilde vanmorgen de chocolade proberen. Was erg benieuwd of deze ect naar chocolade smaakt. Echter wat erin zat was geen chocolade. :( beetje vanille achtig licht zoet... Maar op het zakje stond wel chocolade. Hebben jullie dit vaker meegemaakt?
ik vroeg me af of het alsnog mogelijk is een sample chocolade te ontvangen om te proberen.

• #24.870
Hoi René,

Ik heb een sample pack whey gekregen en wilde vanmorgen de chocolade proberen. Was erg benieuwd of deze ect naar chocolade smaakt. Echter wat erin zat was geen chocolade. :( beetje vanille achtig licht zoet... Maar op het zakje stond wel chocolade. Hebben jullie dit vaker meegemaakt?
ik vroeg me af of het alsnog mogelijk is een sample chocolade te ontvangen om te proberen.

ZO dat is vreemd zeg! Was het poeder wel bruin van kleur? Onze chocolate is eigenlijk een double choco en moet dus overduidelijk choco zijn.

we zitten vrijwel zonder samples op dit moment. ik ga er direct even achteraan wanneer die weer komen.

He René,
Nee hij was ook niet bruin. beetje lichtgelig zeg maar. Ik had ook verwacht dat hij bruin zou zijn maar ik kijk nergens meer van op. Heb een keer green apple van syntrax gehad. Als poeder zag het gelig.... maar eenmaal opgelicht knalgroen. :D
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de smaak.

• #24.872
He René,
Nee hij was ook niet bruin. beetje lichtgelig zeg maar. Ik had ook verwacht dat hij bruin zou zijn maar ik kijk nergens meer van op. Heb een keer green apple van syntrax gehad. Als poeder zag het gelig.... maar eenmaal opgelicht knalgroen. :D
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de smaak.

Dan hebben ze het sample gewoon verkeerd gelabeld. mail me even je adres dan stuur ik een sample op > rene@xxlnutrition.nl

Heb de pistache smaak eens besteld :zuip: ben benieuwd!
Heb ook 10 van die isobag bakjes besteld. Als ze wat degelijk van kwaliteit zijn, zou dat echt een mooie oplossing zijn voor al die 101 verschillende maten die we hier hebben liggen.

• #24.877
Heb de pistache smaak eens besteld :zuip: ben benieuwd!
Heb ook 10 van die isobag bakjes besteld. Als ze wat degelijk van kwaliteit zijn, zou dat echt een mooie oplossing zijn voor al die 101 verschillende maten die we hier hebben liggen.

pistache is helemaal top!

Waar blijven mijn samples ?

Terug
Naar boven