MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, al iets meer geweten over jullie coolbags, release data bijvoorbeeld? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.542
Ren, al iets meer geweten over jullie coolbags, release data bijvoorbeeld? :D

zo makkelijk gaat dat allemaal niet :) dat heeft heel veel voorwerk nodig. Anders zit ik straks met een paar duizend tassen die niet goed zijn ;)

Ik heb onze wensen duidelijk gecommuniceerd en vergelijkbare producten naar de producent opgestuurd. We hebben alle details besproken nu.

Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e samples, als we die goedkeuren dan zal het zeker nog 8 weken duren (transport per boot neemt al 4 weken in beslag).

Ik verwacht dat als het doorgaat allemaal we de tassen voor eind november zullen hebben.

zo makkelijk gaat dat allemaal niet :) dat heeft heel veel voorwerk nodig. Anders zit ik straks met een paar duizend tassen die niet goed zijn ;)

Ik heb onze wensen duidelijk gecommuniceerd en vergelijkbare producten naar de producent opgestuurd. We hebben alle details besproken nu.

Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e samples, als we die goedkeuren dan zal het zeker nog 8 weken duren (transport per boot neemt al 4 weken in beslag).

Ik verwacht dat als het doorgaat allemaal we de tassen voor eind november zullen hebben.

Oooh dit is interessant. We zullen geduldig zijn, want het eindresultaat zal lonen.

Bedankt voor de uitleg!

Net op tijd voor de feestdagen! :D leuk als cadeau! ;)

Ik krijg tegenwoordig op m'n YouTube adds van XXL Nutrition. Epic.

hoe staat het met de nieuwe smaak roid rage en de ''complete'' versie van roid rage :) ?

• #25.556
hoe staat het met de nieuwe smaak roid rage en de ''complete'' versie van roid rage :) ?

De nieuwe smaak Roid Rage - Black Berry komt begin volgende week. Die is echt 100x beter te drinken dan de oude smaak :p

Fully Loaded wordt een fullsize pre workout met 30 doseringen. totale inhoud van de pot 1080gram.

label is net klaar en gaat morgen naar de drukker, dit wordt samen met de Roid Rage de 1e producten in onze nieuwe stijl die we gaan krijgen.

Eerlijk is eerlijk

Roid rage is goede shit. Geen crash en toch wel lekker energie.

• #25.558
Eerlijk is eerlijk

Roid rage is goede shit. Geen crash en toch wel lekker energie.

Daar hebben we lang over gedaan om iets te maken zonder die lelijke crash. Ik ben ook van menig dat zo'n crash alleen maar spiermassa kost en je herstel negatief beïnvloed. Dan had je denk ik zonder pre workout meer gains gemaakt.

Daar hebben we lang over gedaan om iets te maken zonder die lelijke crash. Ik ben ook van menig dat zo'n crash alleen maar spiermassa kost en je herstel negatief beïnvloed. Dan had je denk ik zonder pre workout meer gains gemaakt.
Hmm, dit maakt me toch wel benieuwd naar roidrage!!

• #25.560
Hmm, dit maakt me toch wel benieuwd naar roidrage!!

Volgende week is ook de verbeterde smaak van Roid Rage binnen (Black Berry).

Ook krijgen we binnen 2 weken Fully Loaded dat is een full size pre workout van 1080 gram (30 doseringen). Vind dat een goede aanvulling op de concentrated versies van vrijwel alle pre workouts.

Alle ingrediënten zitten daar in een volledige dosering in verwerkt :wl:

Terug
Naar boven