MonoC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ren, al iets meer geweten over jullie coolbags, release data bijvoorbeeld?![]()
dat heeft heel veel voorwerk nodig. Anders zit ik straks met een paar duizend tassen die niet goed zijn 
zo makkelijk gaat dat allemaal nietdat heeft heel veel voorwerk nodig. Anders zit ik straks met een paar duizend tassen die niet goed zijn
Ik heb onze wensen duidelijk gecommuniceerd en vergelijkbare producten naar de producent opgestuurd. We hebben alle details besproken nu.
Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e samples, als we die goedkeuren dan zal het zeker nog 8 weken duren (transport per boot neemt al 4 weken in beslag).
Ik verwacht dat als het doorgaat allemaal we de tassen voor eind november zullen hebben.
Oooh dit is interessant. We zullen geduldig zijn, want het eindresultaat zal lonen.

zo makkelijk gaat dat allemaal nietdat heeft heel veel voorwerk nodig. Anders zit ik straks met een paar duizend tassen die niet goed zijn
Ik heb onze wensen duidelijk gecommuniceerd en vergelijkbare producten naar de producent opgestuurd. We hebben alle details besproken nu.
Ik verwacht binnen nu en 2 weken de 1e samples, als we die goedkeuren dan zal het zeker nog 8 weken duren (transport per boot neemt al 4 weken in beslag).
Ik verwacht dat als het doorgaat allemaal we de tassen voor eind november zullen hebben.
leuk als cadeau! 
Ik krijg tegenwoordig op m'n YouTube adds van XXL Nutrition. Epic.

@ Ren
http://www.bodybuilding.com/store/isatori/bio-gro.html ==> ziet er wel nog interessant uit, mss eens toevoegen aan het assortiment?

De grote vraag is of dit hier wel verkocht mag worden![]()

Zeker wel hoor
Nog eens bedankt voor de snelle service, pakketje goed ontvangen hier.
Ben benieuwd naar de nieuwe Whey smaak![]()

hoe staat het met de nieuwe smaak roid rage en de ''complete'' versie van roid rage?

Eerlijk is eerlijk
Roid rage is goede shit. Geen crash en toch wel lekker energie.
Hmm, dit maakt me toch wel benieuwd naar roidrage!!Daar hebben we lang over gedaan om iets te maken zonder die lelijke crash. Ik ben ook van menig dat zo'n crash alleen maar spiermassa kost en je herstel negatief beïnvloed. Dan had je denk ik zonder pre workout meer gains gemaakt.
Hmm, dit maakt me toch wel benieuwd naar roidrage!!