Ruslandsosa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 296
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet ik me bij zo'n volledige PreWO voorstellen Rene? Waar is 't vergelijkbaar mee? Klinkt wel lekker voor de zwaardere workouts om 't zo af en toe te nemen, zolang ik er iig niet zo'n dikke crash van krijg zoals ik bij de meeste PreWO's wel krijg.

Volgende week is ook de verbeterde smaak van Roid Rage binnen (Black Berry).
Ook krijgen we binnen 2 weken Fully Loaded dat is een full size pre workout van 1080 gram (30 doseringen). Vind dat een goede aanvulling op de concentrated versies van vrijwel alle pre workouts.
Alle ingrediënten zitten daar in een volledige dosering in verwerkt![]()

Nog aanraders voor een pre w/o zonder cafeine? Wel met een nette dosis ingredienten ook![]()
.. maar is wat druk allemaal dus werk nu de dingen even 1 voor 1 af 
Daar werk ik ook aan.. maar is wat druk allemaal dus werk nu de dingen even 1 voor 1 af
![]()
Dus je hebt er momenteel geen? Is wat moeilijk zoeken. Misschien een idee voor een subcategorie te maken op de site?
Bestelling gedaan: 356578
Is het mogelijk een pre work out sample toe te voegen?
Wil eens kijken of dat nog wat doet voor ik een pot voor niks bestel.
Vanaf welk bestelbedrag krijg je die als goodie?
Goed bezig Rene![]()

Heb weer een flinke bestelling gedaan
Bestelnummer 356651
Zie hem morgen wel verschijnen!
---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------
edit, onee toch niet, net na 17:00 besteld![]()

Ziet er dik uit!

Denk aan citrulline, beta alanine, AAKG, glycerol. Verder zit er WMS en whey hydrolisaat in. Ook uiteraard stoffen voor energie en focus.