XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gewoon goed

Wat moet ik me bij zo'n volledige PreWO voorstellen Rene? Waar is 't vergelijkbaar mee? Klinkt wel lekker voor de zwaardere workouts om 't zo af en toe te nemen, zolang ik er iig niet zo'n dikke crash van krijg zoals ik bij de meeste PreWO's wel krijg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.564
Wat moet ik me bij zo'n volledige PreWO voorstellen Rene? Waar is 't vergelijkbaar mee? Klinkt wel lekker voor de zwaardere workouts om 't zo af en toe te nemen, zolang ik er iig niet zo'n dikke crash van krijg zoals ik bij de meeste PreWO's wel krijg.

We steken er altijd veel tijd in om die crash te voorkomen. Er is niet echt iets vergelijkbaars om de markt.

Vrijwel alle werkzame stoffen zijn aanwezig in een dosering die je ook zou nemen als je alleen dit ingrediënten zou nemen.

Denk aan citrulline, beta alanine, AAKG, glycerol. Verder zit er WMS en whey hydrolisaat in. Ook uiteraard stoffen voor energie en focus.

Verder bevat het ook 1000mg L-Carnitine Fumerate dat zorgt ervoor dat je energielevels langer op een hoog niveau blijven.

Enige nadeel aan het product is de residu van Glycerol (zeer kleine witte korreltjes) aan je shakebeker. Daar is niets aan te doen omdat glycerol niet oplost. We hebben daarom de dosering glycerol wat verhoogt zodat je toch genoeg binnen krijgt. Ik wilde dit ingrediënten er toch inhouden omdat het meehelpt de formule beter te maken.

Rest van het Team hier wilde de stof er niet in vanwege de residu, maar ik kies dan voor de betere werking. Dan maar wat korreltjes aan je shakerwand :D

Nog aanraders voor een pre w/o zonder cafeine? Wel met een nette dosis ingredienten ook :)

Volgende week is ook de verbeterde smaak van Roid Rage binnen (Black Berry).

Ook krijgen we binnen 2 weken Fully Loaded dat is een full size pre workout van 1080 gram (30 doseringen). Vind dat een goede aanvulling op de concentrated versies van vrijwel alle pre workouts.

Alle ingrediënten zitten daar in een volledige dosering in verwerkt :wl:

Laat de nieuwe smaak maar komen :)

• #25.567
  • #25.568
:D XXL Zweden!

21cid_0E81D593-5F11-4643-9D96-35BC9D665201%40hkt.jpg

Zaken gaan goed zo te zien dan.

Vanaf welk bestelbedrag krijg je die als goodie? :D

Goed bezig Rene ;)

Bestelling gedaan: 356578

Is het mogelijk een pre work out sample toe te voegen?

Wil eens kijken of dat nog wat doet voor ik een pot voor niks bestel.

• #25.573
Dus je hebt er momenteel geen? Is wat moeilijk zoeken. Misschien een idee voor een subcategorie te maken op de site?

Ultra Reps is een goede keuze dan.

Bestelling gedaan: 356578

Is het mogelijk een pre work out sample toe te voegen?

Wil eens kijken of dat nog wat doet voor ik een pot voor niks bestel.

Ik hoop dat ze er rekening mee hebben gehouden, stond bij de opmerkingen zag ik. Ik zie je bericht zelf nu pas.

Zaken gaan goed zo te zien dan.

Vanaf welk bestelbedrag krijg je die als goodie? :D

Goed bezig Rene ;)

Die auto is van de Zweedse distributeur :cool:

Heb weer een flinke bestelling gedaan :cool:

Bestelnummer 356651

Zie hem morgen wel verschijnen!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

edit, onee toch niet, net na 17:00 besteld :o

• #25.575
Heb weer een flinke bestelling gedaan :cool:

Bestelnummer 356651

Zie hem morgen wel verschijnen!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

edit, onee toch niet, net na 17:00 besteld :o

o haha.. maken ze morgen netjes in orde ;)

Mooi ben de eerste van de loterij.
Nr. 28

• #25.580

wat is er aan de hand rob? WMS zit erin voor meer pomp en betere werking van het gehele supplement. we hebben uitgebreid getest en deze formule knalt!

Probleem met een completer supplement is dat er altijd mensen zijn met bepaalde afwijkende specifieke wensen. Geen carbs of wel carbs. Juist met of zonder stimulanten en ga zo maar door.

Dat is zo met een post workout en ook met deze complete pre workout. Wij hebben een formule gemaakt die wij zo het beste vinden.

Terug
Naar boven