Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat is er aan de hand rob? WMS zit erin voor meer pomp en betere werking van het gehele supplement. we hebben uitgebreid getest en deze formule knalt!

Probleem met een completer supplement is dat er altijd mensen zijn met bepaalde afwijkende specifieke wensen. Geen carbs of wel carbs. Juist met of zonder stimulanten en ga zo maar door.

Dat is zo met een post workout en ook met deze complete pre workout. Wij hebben een formule gemaakt die wij zo het beste vinden.

True... I know :) Ik gebruik ook vaak WMS in mijn pre w/o. Maar bv enkel in de morgen. Als ik in de avond
train heb ik vaak al door de dag genoeg carbs binnen gekregen.

Daarom zou ik dus een pre w/o met een super samenstelling zonder carbs of stimulaten. Deze kosten toch
geen drol en kun je makkelijk zelf toevoegen in de hoeveelheid dat je zelf wilt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.582
True... I know :) Ik gebruik ook vaak WMS in mijn pre w/o. Maar bv enkel in de morgen. Als ik in de avond
train heb ik vaak al door de dag genoeg carbs binnen gekregen.

Daarom zou ik dus een pre w/o met een super samenstelling zonder carbs of stimulaten. Deze kosten toch
geen drol en kun je makkelijk zelf toevoegen in de hoeveelheid dat je zelf wilt :)

Als je zulke specifieke wensen hebt ontkom je er niet aan om deze zelf samen te stellen.

Als je zulke specifieke wensen hebt ontkom je er niet aan om deze zelf samen te stellen.

True... maar dan heb je weer 100 potjes nodig :D Net zoals ik nu heb dus :)

Gewoon een leuke pre w/o samenstelling zonder stims en suiker. Volgens mij is daar toch wel vraag naar.
bv iets zoals een Assault icm Hybrid NO maar dan zonder cafeïne

• #25.584
True... maar dan heb je weer 100 potjes nodig :D Net zoals ik nu heb dus :)

Gewoon een leuke pre w/o samenstelling zonder stims en suiker. Volgens mij is daar toch wel vraag naar.
bv iets zoals een Assault icm Hybrid NO maar dan zonder cafeïne

Zonder stims is heel weinig vraag naar dus niet zo interessant. Mensen die dat willen hebben dan ook vaak allerlei aanvullende specifieke eisen dat je er meestal niet uitkomt.

Ik werk aan een formule (bijna klaar) geen stims geen suikers maar wel stoffen die zorgen voor meer energie op en andere manier.

Maar formule is veel meer dan een pre workout het bevat enorm veel polyphenols, Q10, resveratrol, vinitrox en nog meer stoffen. Probleem is dat het heel duur is om te maken maar we gaan er toch voor.

We hebben het enige tijd getest en iedereen voelde zich er super goed door (niet alleen tijdens de training maar de hele dag door).

Zonder stims is heel weinig vraag naar dus niet zo interessant. Mensen die dat willen hebben dan ook vaak allerlei aanvullende specifieke eisen dat je er meestal niet uitkomt.

Ik werk aan een formule (bijna klaar) geen stims geen suikers maar wel stoffen die zorgen voor meer energie op en andere manier.

Maar formule is veel meer dan een pre workout het bevat enorm veel polyphenols, Q10, resveratrol, vinitrox en nog meer stoffen. Probleem is dat het heel duur is om te maken maar we gaan er toch voor.

We hebben het enige tijd getest en iedereen voelde zich er super goed door (niet alleen tijdens de training maar de hele dag door).

Yes! That's what I'm talking about :)

Gewoon een soort van basis mix van pre w/o spullen waarop je zelf naar je behoefte kan aanvullen.

• #25.586
Die mix waar ik aan werk is zeker geen standaard mix, er is niets vergelijkbaars op de markt ;)

Ja maar je snapt wel waar ik naartoe wil toch?

Je kan pakketjes maken rondom een standaard mix.

bv die Roid Rage maar dan zonder de cafene
Kan je bv pakket maken
Roid Rage + Ignitor voor energie
Roid Rage + Agmatine & Citrulin voor pomp
Roid Rage + CLA & EGCG voor vetverbranding
etc...

Zo heb je maar n pot maar kan je oneindig variren en krijg je amper gewenning

• #25.589
Ja maar je snapt wel waar ik naartoe wil toch?

Je kan pakketjes maken rondom een standaard mix.

bv die Roid Rage maar dan zonder de cafene
Kan je bv pakket maken
Roid Rage + Ignitor voor energie
Roid Rage + Agmatine & Citrulin voor pomp
Roid Rage + CLA & EGCG voor vetverbranding
etc...

Zo heb je maar n pot maar kan je oneindig variren en krijg je amper gewenning

Ik snap je rob maar we hebben dit soort dingen in het verleden wel gehad maar er is vrijwel geen vraag naar. Er zijn maar heel weinig mensen met dit soort wensen. Degene die er zijn zullen zich moet helpen met de afzonderlijke stoffen. Je moest eens weten hoeveel stacks we in het verleden hebben gehad en die worden dan 10x per jaar besteld :p

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fully-loaded

Nog niet verkrijgbaar maar nu al uitverkocht? :eek:
Wat maakt dit product zo speciaal Rene? ;)

Ik heb geen andere optie dan het op uitverkocht te zetten als ik het op de site wil zetten voordat het er is. Anders wordt het nu al besteld namelijk. Voordeel is nu wel dat mensen zich inschrijven voor als het op voorraad komt. Dan krijg je een email.

Het is echt een heerlijk product geworden, alles dikke doseringen :wl:

Zojuist mn bestelling binnen
Ik hoop ECHT dat ik beter ga slapen met Animal PM :zzz:

Is de caramel syrup en mayo van walden farms goed van smaak? Of niemand ervaring mee?

• #25.594
Dbbrs, mn whey cookies & cream (aanrader trouwens) is op, welke smaken zijn er nog meer aan te raden?
Een keer een andere kan nooit kwaad ;)

• #25.598
Dbbrs, mn whey cookies & cream (aanrader trouwens) is op, welke smaken zijn er nog meer aan te raden?
Een keer een andere kan nooit kwaad ;)

Ben zelf helemaal geen fan van cookies... ik vind een aanrader Pistache! ook de nieuwe yoghurt framboos is iets aparts :)

Terug
Naar boven