Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is jullie trainingsbroek ook geschikt voor iemand van mijn lengte? Want 102cm als buitenbeen lengte lijkt me zo weinig

Rene, ik hoorde van me sportschool dat het ophaalpunt niet doorgaat? why?

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.604
Is jullie trainingsbroek ook geschikt voor iemand van mijn lengte? Want 102cm als buitenbeen lengte lijkt me zo weinig

De broeken zijn helaas te kort gemaakt door het atelier.. Voor mensen langer als 1,85cm zijn ze helaas niet geschikt. De [Link niet meer beschikbaar] hebben wel een normale lengte.

Rene, ik hoorde van me sportschool dat het ophaalpunt niet doorgaat? why?

En ophaalpunt is technisch niet haalbaar. Dan moet heel de site worden omgebouwd om dat afhaalpunt te kunnen kiezen. Afhaalpunten lopen nu namelijk via Pak je gemak van PostNL.

Je sportschool is verder wel gewoon klant van ons voor hun supplementen aan de bar.

De broeken zijn helaas te kort gemaakt door het atelier.. Voor mensen langer als 1,85cm zijn ze helaas niet geschikt. De donker grijze broeken hebben wel een normale lengte.

En ophaalpunt is technisch niet haalbaar. Dan moet heel de site worden omgebouwd om dat afhaalpunt te kunnen kiezen. Afhaalpunten lopen nu namelijk via Pak je gemak van PostNL.

Je sportschool is verder wel gewoon klant van ons voor hun supplementen aan de bar.

Das balen, hoorde wel dat zijn andere gym (pure fitness) wel een ophaalpunt was?

• #25.607
Komen wel maar dan moeten eerst de oude op en we hebben nog veel voorraad.

nee ook niet hij was daar ook gewoon klant. Ik denk dat er een spraakverwarring is opgetreden en dat hij bedoelde dat hij klant van ons is.

dat denk ik ook ja, wel jammer, zijn redelijk wat mensen die hun supps bij de sportschool kopen :p

• #25.610
Caramel is imo niet zo lekker! Wel erg chemisch. Choco is beter en mayo heb ik geen ervaring mee..

De salad dressing, pindakaas zijn uiterst goor. De ketchup vind ik wel meevallen en de bbq sauce om vlees mee te marineren is te doen als je echt een kleine hoeveelheid gebruikt (anders te chemisch..)

Zou een goede intra workout niet misstaan in jullie assortiment?
Dat is eigenlijk sinds de hydrolisaat het enige dat ik mis in jullie eigen merk assortiment.
Dan denk ik aan een product met als carb bron bijv Highly Branched Cyclic Dextrin (zouden jullie de eerste webshop in Nederland mee zijn die dat onder z'n thuismerk heeft staan) en eventueel di- en tri-peptide aminozuren, bcaa's en eaa's.

Gewoon een volledig product, hetzelfde idee als de Advanced Post Workout en de Fully Loaded pre workout.
Dat zou het setje compleet maken.

Sounds good hierboven idd, zou ik ook wel flink voorstander van zijn.

• #25.614
Zou een goede intra workout niet misstaan in jullie assortiment?
Dat is eigenlijk sinds de hydrolisaat het enige dat ik mis in jullie eigen merk assortiment.
Dan denk ik aan een product met als carb bron bijv Highly Branched Cyclic Dextrin (zouden jullie de eerste webshop in Nederland mee zijn die dat onder z'n thuismerk heeft staan) en eventueel di- en tri-peptide aminozuren, bcaa's en eaa's.

Gewoon een volledig product, hetzelfde idee als de Advanced Post Workout en de Fully Loaded pre workout.
Dat zou het setje compleet maken.

Ik heb dit nog op mijn lijstje staan, er komen nog wat een aantal nieuwe dingen aan de komende weken. Ook een product wat je dagelijks neem en je energielevels en prestaties moet verhogen.

En ik ga nu hieraan werken. mail me anders even op rene@xxlnutriton.nl met voorbeelden van goede producten op dit gebied.

Gisteren onder andere een pot whey isolaat besteld, maar heb er twee gekregen.
Heb ik toevallig een aanbieding over het hoofd gezien ? Zo niet dan is dit wel een heel leuk presentje vanuit XXL, bedankt daarvoor :D

Terug
Naar boven