MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

nou ik had zo'n blij bloemenmeisje verwacht...dit is ook niet erg hoor ;)

Ik ben ook een blij bloemenmeisje. :D

ok :D volgens mij zitten er nog alleen maar dbb lui op de hyve haha...maar wie het allemaal zijn ??? kale en jou heb ik herkend :D

ik ben nu bezig met de oplaadfase van crea mono. Ik neem bij het ontbijt 5gr en dan voor en na de training. Maar wat is het beste schema na de oplaadweek voor die 2x 5gr per dag? Of is dat gewoon een beetje zelf uitproberen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.527
ik ben nu bezig met de oplaadfase van crea mono. Ik neem bij het ontbijt 5gr en dan voor en na de training. Maar wat is het beste schema na de oplaadweek voor die 2x 5gr per dag? Of is dat gewoon een beetje zelf uitproberen?

Ik zou bij het ontbijt en na de training nemen.. en probeer anders eens ipv na de training een uur voor de training..

Rene

ik persoonlijk doe op trainingsdagen een maatschepje 40min voor de training en 1 maatschepje na de training.
Op cardio dagen 1 maatschepje bij het ontbijt

rene ik heb een vraagje mbt houdbaarheid van capsules.
ik heb hier een een paar potjes (2) multivit en (2)vitC staan
2 ervan zijn nog dicht en 2 open

hoelang zijn deze houdbaar? ze staan hier ondertussen al een jaartje :o

bcaa caps heb ik ook nog open staan hoelang zijn deze houdbaar (staan hier ook al een jaartje :p)

ik heb er een reden voor dat ze hier al zolang staan maar dat is niet relevant vind ik ;)

• #2.530
rene ik heb een vraagje mbt houdbaarheid van capsules.
ik heb hier een een paar potjes (2) multivit en (2)vitC staan
2 ervan zijn nog dicht en 2 open

hoelang zijn deze houdbaar? ze staan hier ondertussen al een jaartje :o

bcaa caps heb ik ook nog open staan hoelang zijn deze houdbaar (staan hier ook al een jaartje :p)

ik heb er een reden voor dat ze hier al zolang staan maar dat is niet relevant vind ik ;)

Bij aankoop zijn die altijd 1,5 jaar houdbaar. dus kan je wel nemen nog,

rene

ja en nee zit in een roa kuurtje en ik probeer vit A zoveel mogelijk te vermijden :p
of zou het geen kwaad kunnen voor dat kleine beetje?
ik wil toch op zeker spelen... zal ze wel proberen doorverkopen aan iemand anders..
die vit C blijf ik iig nemen.

ohja nog een vraagje jullie omega 3 caps van olimp. is dat eigenlijk Vit A.?
had eens ergens gelezen : fish liver oil= vit A
bron weet ik niet meer..

• #2.532
ja en nee zit in een roa kuurtje en ik probeer vit A zoveel mogelijk te vermijden :p
ik wil toch op zeker spelen... zal ze wel proberen doorverkopen aan iemand anders..

bron weet ik niet meer..

Sorry we zijn gesloten... :D

rene zijn mijn spullen op de TPG gegaan vandaag?

• #2.535
net trg van training, jij ook zo te zien :)

wil niet zagen ofzo maar vergeet het niet eens te vragen als je wilt rene tnx :thumbs:

ik ga nu werken

laters

• #2.537

bron weet ik niet meer..

Nee dat is geen Vitamine A.. .. look:

Wat is het verschil tussen visolie en 'codliver oil'?
Visolie is afkomstig uit de gehele vis en niet zoals codliver oil (kabeljauwleverolie) uit de lever van de vis. Codliver oil is rijk aan vitamine A en D en wanneer langdurig grote hoeveelheden worden gebruikt, kan dat leiden tot een overdosis aan deze vitaminen. Daarnaast bevat het minder EPA en DHA dan sommige geconcentreerde visolieproducten. Codliver oil is dus een goed supplement om voldoende vitamine A en D binnen te krijgen, maar minder geschikt als bron van de omega-3 vetzuren EPA en DHA.

Heb maar weer een bestelling geplaatst 5 kg CCG + een aantal shakebekers kan moeilijk aankomen op stage
met die emmers :roflol: Kan ik weer een tijdje vooruit, 1 kg gaat er wel heel snel door :D

Terug
Naar boven