XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik snap het ook niet. ik kan het hier niet nakijken (geen acces postnl systeem) maandag laat ik het nakijken heb het opgeschreven hier. Zou gewoon verzonden moeten zijn.

je hoort van me.

Bij mij hetzelfde verhaal, geen t&t code van postnl en geen pakketje [emoji22]

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.083
Gisteren voor 5 uur besteld maar vandaag niks binnengekregen? Bestelnummer: 369375

Ik heb het nagekeken en zie geen PostNL gegevens, lijkt erop dat het niet is opgestuurd. ik snap er niets van. Ik laat het maandag uitzoeken.

Vrijdag was erg druk hier met ook boze klanten vanwege de whey test, mensen vroegen zich af waarom er 77% eiwit in de whey zit en geen 80% zoals op de pot. Mogelijk door alle telefoontjes en emails is er ergens iets mis gegaan :o

Bij mij hetzelfde verhaal, geen t&t code van postnl en geen pakketje [emoji22]

Wat is je bestelnummer?

ik zou eens kijken naar whey delicious die is tot woensdag ook in de aanbieding. Dat is ook het meest verkochte product.

Oke, dat zal ik zeker doen! Wat is precies het verschil tussen whey delicious en perfect whey?

In delicious zit 40% whey isolaat wat sneller opneembaar is dan whey concentraat, begrijp ik dat goed?

Zo ja, wat maakt dat uit voor mij?

• #26.085
Oke, dat zal ik zeker doen! Wat is precies het verschil tussen whey delicious en perfect whey?

In delicious zit 40% whey isolaat wat sneller opneembaar is dan whey concentraat, begrijp ik dat goed?

Zo ja, wat maakt dat uit voor mij?

Ik denk dat het in de praktijk niet veel uitmaakt ;)

Ik heb het nagekeken en zie geen PostNL gegevens, lijkt erop dat het niet is opgestuurd. ik snap er niets van. Ik laat het maandag uitzoeken.

Vrijdag was erg druk hier met ook boze klanten vanwege de whey test, mensen vroegen zich af waarom er 77% eiwit in de whey zit en geen 80% zoals op de pot. Mogelijk door alle telefoontjes en emails is er ergens iets mis gegaan :o

Oke dan hoop ik dat het pakketje maandag alsnog verstuurd wordt..

Mijn bestelnummer is : 369367

• #26.088

Oke dan hoop ik dat het pakketje maandag alsnog verstuurd wordt..

ja dat sowieso! snap er echt niet van.

Mijn bestelnummer is : 369367

Dat ligt dicht bij het bestelnummer van Joeybeast. Ik ga dat maandag nakijken, als daar ook geen trackdata van is lijkt het erop dat er met 1 uitprint van de orders iets niet goed is gedaan. Dat gaat dan om meerdere orders.

Maandag 1e werk ga ik er achteraan!

Aangezien hij nog niet verzonden is zou je er nog een sample relax bij kunnen doen, die was ik vergeten. anders moet ik daarvoor weer verzendkosten betalen

Hey René, je wordt bedankt voor de leuke goodies gister, van iedereen.
Vond wel top dat wanneer alle andere boardsponsors kleine "sponsoring" afgewezen hebben, heeft René toch geregeld meer dan we verwacht hadden.

in74no.jpg

Vond wel top dat wanneer alle andere boardsponsors kleine "sponsoring" afgewezen hebben, heeft René toch geregeld meer dan we verwacht hadden.

in74no.jpg
+1!! het was super in ieder geval! Kreeg de doos ook niet eens in mijn achterbakkie...:o en de EAS Tropical was ook echt lekker tijdens het trainen!
Dacht echt dat de foto overal gedropt was.....Oeps... *shame on me*

Jij staat er wel lekker op 3nigma. :p

• #26.094

in74no.jpg

Graag gedaan!

Die handdoeken zijn wel gruwlijk! Nu ik ze zo zie! Binnenkort eens 2 gaan orderen!

Die handdoeken zijn inderdaad zeer leuk!! Ik leg deze altijd mooi op het bankje tijdens de training zodat iedereen goed kan lezen "Not here to talk" en het werkt perfect haha...

Afgelopen week een aantal questbars besteld en ik moet zeggen de smaak van de double chocolate chunk viel zeker niet tegen. De reep was wel aan de harde kant, maar hier hoorde ik meer "klachten" over. De vanilla/almond viel me tegen. Minder hard, maar de smaak haalt het bij lange na niet bij de low carb reep van XXL zelf.

Andere vraag: zijn er in de toekomst nog plannen om bijvoorbeeld naast fine oats ook rijstpoeder aan te bieden (zoals bij B&F) ?

• #26.099
Die handdoeken zijn inderdaad zeer leuk!! Ik leg deze altijd mooi op het bankje tijdens de training zodat iedereen goed kan lezen "Not here to talk" en het werkt perfect haha...

mooi!

Afgelopen week een aantal questbars besteld en ik moet zeggen de smaak van de double chocolate chunk viel zeker niet tegen. De reep was wel aan de harde kant, maar hier hoorde ik meer "klachten" over. De vanilla/almond viel me tegen. Minder hard, maar de smaak haalt het bij lange na niet bij de low carb reep van XXL zelf.

Andere vraag: zijn er in de toekomst nog plannen om bijvoorbeeld naast fine oats ook rijstpoeder aan te bieden (zoals bij B&F) ?

Niet direct. het probleem met rijstpoeder is dat het niet meer de goede eigenschappen van rijst heeft omdat het zo'n fijn poeder is geworden. Je denkt hé rijst dus goed. Maar rijstpoeder is zo fijn dat het bijna een suikers wordt. Zeer snel opneembaar.

mooi!

Niet direct. het probleem met rijstpoeder is dat het niet meer de goede eigenschappen van rijst heeft omdat het zo'n fijn poeder is geworden. Je denkt hé rijst dus goed. Maar rijstpoeder is zo fijn dat het bijna een suikers wordt. Zeer snel opneembaar.

Is dat ook het geval met zilvervlies rijstpoeder dan ? Op B&F bijv. staat dit toch als een bron van complexe carbs. Het vliesje op de rijst wordt meegemalen, maar zal nog steeds in het poeder moeten zitten (wat weer zorgt voor vertraagde opname)

Terug
Naar boven