Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.101
Is dat ook het geval met zilvervlies rijstpoeder dan ? Op B&F bijv. staat dit toch als een bron van complexe carbs. Het vliesje op de rijst wordt meegemalen, maar zal nog steeds in het poeder moeten zitten (wat weer zorgt voor vertraagde opname)

lastig te zeggen. Ik weet bijna zeker dat de GI waarde lang niet meer zo goed is als van de oorspronkelijke rijst en dat het een snel opneembare carb is geworden. Het gemalen vliesje zal mogelijk iets langzamer opgenomen worden.

lastig te zeggen. Ik weet bijna zeker dat de GI waarde lang niet meer zo goed is als van de oorspronkelijke rijst en dat het een snel opneembare carb is geworden. Het gemalen vliesje zal mogelijk iets langzamer opgenomen worden.

Dat de opname versnelt lijkt me ook wel, maar zo drastisch ? Moeilijk te zeggen lijkt me.
Want dat zou dan met fine oats ook zo moeten zijn toch, dat wordt ook gemalen neem ik aan.

• #26.103
Dat de opname versnelt lijkt me ook wel, maar zo drastisch ? Moeilijk te zeggen lijkt me.
Want dat zou dan met fine oats ook zo moeten zijn toch, dat wordt ook gemalen neem ik aan.

Zal eens kijken of ik daar een expert voor kan raadplegen.

Komen die handdoeken ooit nog eens in het zwart? :)

Vandaag de handdoek "not here to talk" gebruikt.. Heb nog nooit zoveel aanspraak gehad :roflol:
Want ja.. waar kan je die krijgen?? :D Heb dus al reclame gemaakt ook!
Onze sportschool besteld ook bij jullie. Misschien een kans om de handdoeken ook te gaan verkopen daar?

De cookies&cream bars en intraWO eens besteld. Benieuwd naar de smaak!

daarstraks bestelling gedaan voor de eerste keer bij jullie aangezien er tegenwoordig heel wat heisa is rond b&f.
geen idee of ik bij jullie ook kan smeken voor extra samples :D bestelling nr 369815 in ieder geval !

daarstraks bestelling gedaan voor de eerste keer bij jullie aangezien er tegenwoordig heel wat heisa is rond b&f.
geen idee of ik bij jullie ook kan smeken voor extra samples :D bestelling nr 369815 in ieder geval !

Bij XXL kan je zelf nog opmerkingen toevoegen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #26.112
Komen die handdoeken ooit nog eens in het zwart? :)

Ik zal eens kijken maar we moeten ze per 3000 bestellen, wordt dan een projectje voor 2015 :thumbs:

Vandaag de handdoek "not here to talk" gebruikt.. Heb nog nooit zoveel aanspraak gehad :roflol:
Want ja.. waar kan je die krijgen?? :D Heb dus al reclame gemaakt ook!
Onze sportschool besteld ook bij jullie. Misschien een kans om de handdoeken ook te gaan verkopen daar?

aha goed om te horen!

De cookies&cream bars en intraWO eens besteld. Benieuwd naar de smaak!

Keep me posted!

als het in de opmerking staat dan moet het goed komen, hoop dat je tevreden bent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarnet eerste bestelling bij XXL geplaatst. Een pot Peach&Mango whey besteld! Ben benieuwd! :)

• #26.115
Daarnet eerste bestelling bij XXL geplaatst. Een pot Peach&Mango whey besteld! Ben benieuwd! :)

Dat is één van de beste smaken vind ik persoonlijk, laat me weten hoe "i" bevalt .

ik zag dat er een mooie sponsoring was geweest afgelopen week voor de Haarlem meet, aangezien er ook een meet komt in januari zou het natuurlijk heel mooi zijn als we daar op de sponsoring van XXL konden rekenen ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f137/dbb-winter-meet-trainen-eten-and-stappen-376420/

mail me even voor die tijd dan maken we er iets van. Vind het altijd een leuk initiatief een meet :thumbs:

Overwegen jullie ook een whey met stevia ipv sucralose?

Terug
Naar boven