MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.121
Ja geen probleem, ik dacht dat je het misschien vergeten was :p

nee direct opgepakt vanmorgen ;)

Overwegen jullie ook een whey met stevia ipv sucralose?

We hebben best wat producten met stevia (ook isolaat vanille) maar ik ga dat niet uitbreiden. Dat heeft een aantal redenen. De smaak is lastig goed te krijgen maar veel belangrijker is het onderstaande ;)

Stevia als blaadje in je thee is super als zoetmaker. Bij stevia als zoetstof praat je over steviolglyociden die uit de stevia ontrokken worden. Dit onttrekken is een chemisch proces waarbij je je kan afvragen of het allemaal nog wel zo gezond is.

Ik vind dat Stevia daarom overtrokken is als gezonde zoetmaker en ga daarom niet massaal over maar we bieden het wel aan bij sommige producten.

369921
Heb ook net 4kg whey besteld, gaat weer tijdje mee :P

Net voor het eerst whey bij jullie besteld :$ Sorry dat het zo lang moest duren Rene

Beter laat dat nooit! :p

Ik hoop dat je tevreden bent, welke smaak heb je gekozen?

Dat is waar haha!

Ik ben voor de perzik gegaan aangezien ik die smaak in zowel de complex carb gainer als de pudding erg lekker vond.
Heb er ook maar een sample pack bij gedaan om alles eens goed te proeven :D

Ik gooi whey vaak door de havermout dus dan kan een enorm lekkere smaak opeens erg vies worden.
Veel uitproberen is the key

• #26.127
Dat is waar haha!

Ik ben voor de perzik gegaan aangezien ik die smaak in zowel de complex carb gainer als de pudding erg lekker vond. Heb er ook maar een sample pack bij gedaan om alles eens goed te proeven :D

Ik gooi whey vaak door de havermout dus dan kan een enorm lekkere smaak opeens erg vies worden.
Veel uitproberen is the key

door de havermout is pistache en appeltaart top. Gewoon zo drinken is perzik mango echt goed (althans vind ik en horen ik van klanten ;) )

Rene! Die Pro handschoene zijn die maten het zelfde als andere sporthandschoenen?

• #26.132
Rene ik weet dat jullie op de Flex cup staan, maar ben jij daar zelf ook aanwezig?

En jawel.

Een nieuwe klant erbij, net besteld.
Whey delicious en liquid aminos

Mn whey was al een tijdje op en had nieuwe nodig.

Ben benieuwd naar de smaak. (Choco, kan je toch geen buil aan vallen).

Zo maar eens rustig op jullie site kijken wat er allemaal te koop is.
Wel weer even wennen aan een andere bestelsite.

• #26.138
Rene ik weet dat jullie op de Flex cup staan, maar ben jij daar zelf ook aanwezig?

ja ben er ook!

En jawel.

Een nieuwe klant erbij, net besteld.
Whey delicious en liquid aminos

Mn whey was al een tijdje op en had nieuwe nodig.

Ben benieuwd naar de smaak. (Choco, kan je toch geen buil aan vallen).

Zo maar eens rustig op jullie site kijken wat er allemaal te koop is.
Wel weer even wennen aan een andere bestelsite.

Choco is double choco en wat voller van smaak dan de meeste choco's. Hoop dat je tevreden bent

Ik besef me dat onze site anders opgebouwd is, we werken nog aan wat aanpassingen. Maar als je ff weet hoe je moet zoeken (beste via categorieen of zoekveld) dan kan je allerlei filters zetten en is het toch wel makkelijk ;)

In navolging op mijn vraag rondom de NO PWO, Creashock aangevuld met Citrulline (5gram, totaal) en Agmatine (3gram totaal). EINDELIJK weer eens een training met een flinke pomp gehad.

Beste Rene,

Jullie Whey delicious is 19,95 euro voor een kilo en best verkocht. Jullie perfect whey protein is 13,99 euro voor een kilo.
waarom wordt de whey delicious beter verkocht? Is er iets wat ik niet weet?

Groetjes Raymond

Terug
Naar boven