XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.142
In navolging op mijn vraag rondom de NO PWO, Creashock aangevuld met Citrulline (5gram, totaal) en Agmatine (3gram totaal). EINDELIJK weer eens een training met een flinke pomp gehad.

Beste Rene,

goed om te horen! :wl:

Jullie Whey delicious is 19,95 euro voor een kilo en best verkocht. Jullie perfect whey protein is 13,99 euro voor een kilo. waarom wordt de whey delicious beter verkocht? Is er iets wat ik niet weet?

Groetjes Raymond

Goede vraag! Whey Delicious is verkrijgbaar in 1000 gram en 2500gram (deze is overigens 44,95 = 17,98/kg en korting bij 4). Is verkrijgbaar in 16 smaken en bevat circa 3% meer eiwit per 100gram. Whey delicious promoten we meer en hebben we al langer in het assortiment, dit en het feit dat perfect whey protein alleen verkrijgbaar is in een zak van 4000gram maken dat we meer whey delicious verkopen.

Vraag je het mij op de man af dan zeg ik je bent net zo goed af met Perfect Whey Protein ;)

Ik kom dan wel eens langs bij jullie ;)

altijd goed!

Goede vraag! Whey Delicious is verkrijgbaar in 1000 gram en 2500gram (deze is overigens 44,95 = 17,98/kg en korting bij 4). Is verkrijgbaar in 16 smaken en bevat circa 3% meer eiwit per 100gram. Whey delicious promoten we meer en hebben we al langer in het assortiment, dit en het feit dat perfect whey protein alleen verkrijgbaar is in een zak van 4000gram maken dat we meer whey delicious verkopen.

Vraag je het mij op de man af dan zeg ik je bent net zo goed af met Perfect Whey Protein ;)

altijd goed!

Danku, is de zak van goede kwaliteit? Er zal veel gesjouwd mee worden.

Ook voor het eerst whey bij jullie besteld! Ben benieuwd, met banaan zal ik vast wel goed zitten :D

Net leuke bestelling (370061) geplaatst, zin in wat lekkere XXL supps!

• #26.146
Ook voor het eerst whey bij jullie besteld! Ben benieuwd, met banaan zal ik vast wel goed zitten :D

Met banaan zit je zeker goed heb daar nog een test van begin dit jaar (alleen eiwitgehalte). Maar ook hier zie je weer dat het eiwitgehalte overeenkomt met de 77,5% uit de test van Jordy daarom is
die DBB test in mijn ogen betrouwbaar.

Hoop dat de whey je bevalt!

2B%28Product%2B%2B%28Whey%2BDelicious%2B1000%2Bgram%2BBanaan%29%2BKlantcode%2BP2W132509%2B12B%29.jpg

Net leuke bestelling (370061) geplaatst, zin in wat lekkere XXL supps!

Thanks en succes met je supps :thumbs:

pakketje nog steeds niet verzonden? geen mail van post nl gehad...

Daarnet mijn bestelling binnen gekregen, dus heb meteen de perzik&mango whey geprobeerd. Wat een heerlijke milkshake!!(met melk gemixt) :zuip:Ik denk dat deze pot makkelijk leeg komt! :p

• #26.152
Daarnet mijn bestelling binnen gekregen, dus heb meteen de perzik&mango whey geprobeerd. Wat een heerlijke milkshake!!(met melk gemixt) :zuip:Ik denk dat deze pot makkelijk leeg komt! :p

Goed om te horen! is ook één van mijn favorieten deze smaak.

Bestelling is binnen! Meteen een delicious sample door de havermout gegooid. Op jouw aanraden de appeltaart gekozen.

Goede smaak heb je Rene!

Wat is eigenlijk de meest gangbare smaak qua whey delicious?, welke worden het meest verkocht ?

• #26.157
chill thanks, laatste keer dat ik bij jullie whey heb gehad is lang geleden. Overgestapt naar b&f en bodylab nu dankzij de bekende verhalen toch maar weer eens xxl proberen ;)

• #26.159
chill thanks, laatste keer dat ik bij jullie whey heb gehad is lang geleden. Overgestapt naar b&f en bodylab nu dankzij de bekende verhalen toch maar weer eens xxl proberen ;)

Altijd goed om een keer te switchen, welke smaak ga je proberen?

Binnenkort weer whey bestellen, sowieso bij XXL maar de eiwitoorlog woedt nog voort volgens mij ;-)

Terug
Naar boven