XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.161
Binnenkort weer whey bestellen, sowieso bij XXL maar de eiwitoorlog woedt nog voort volgens mij ;-)

Volgens mij is er helemaal geen oorlog en als die er al is dan was die er al.

Het is allemaal heel simpel. Mensen van DBB zamelen geld in om 2 whey's te testen in een steekproef. Ik ben daar nooit bang voor geweest omdat we zelf de kwaliteit ook bewaken en testen.

En de andere geteste whey kwam minder goed uit de bus en wij goed. Ik zie dat als een verdienste voor ons kwaliteitssysteem zeker als je ziet dat ook veel USA whey's slecht uit testen komen.

Note the smiley René.. ;-)
Meten is weten en kan nooit kwaad!

Vandaag mijn eerste pakketje van xxl binnegekregen. Mooi netjes ingepakt, alles erin + extra samples. tevreden klant hier ! ;)

• #26.164
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #26.166
ik heb gehoord dat xxl gevestigd is in Belgie of opgericht is in Belgie ofz klopt dit? Had iets te maken met nutsnummers of niet.

We zijn een Nederlands bedrijf maar omdat we veel Belgische zakelijke klanten hebben zijn we een registratie traject gestart met veel van onze supplementen in Brussel. Deze krijgen dan na goedkeuring een NUT-nummer en mogen daarna door winkels en sportscholen in België verkocht worden.

Het is een lastig en langdurig proces en je moet aan een groot aantal eisen voldoen voordat je een NUT nummer krijgt.

bedankt voor de extra samples in mijn pakket! jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij :D

Duidelijk XXL, dank. Ik ga in ieder geval voor jullie Whey Isolaat en Oats en misschien Creatine. Binnenkort zie je een bestelling tegemoet :).

Beste XXL, na jaren voor het eerst weer een bestelling geplaatst (bestelnummer 370343). Ik ben benieuwd naar de whey delicious smaken, hoewel ik het nog steeds erg jammer vind dat er geen whey isolate sample packs zijn.

Ik zie net dat ik een uur te laat ben (en ik dus tot donderdag moet wachten). Op zich niet erg, maar vind 17:00 uur eerlijk gezegd aan de krappe kant (zeker vergeleken met concurrentie). Ik heb dit in jullie enquête ook al aangegeven en hoop dat daar iets aan wordt gedaan in de toekomst.

Ik zal laten weten wat ik van jullie producten vind, maar heb er alle vertrouwen in. Grtjes

We zijn een Nederlands bedrijf maar omdat we veel Belgische zakelijke klanten hebben zijn we een registratie traject gestart met veel van onze supplementen in Brussel. Deze krijgen dan na goedkeuring een NUT-nummer en mogen daarna door winkels en sportscholen in België verkocht worden.

Het is een lastig en langdurig proces en je moet aan een groot aantal eisen voldoen voordat je een NUT nummer krijgt.

Ik dacht al zoiets. Heb die water out besteld van now foods. Moet echt om de 5min pissen :roflol: echt al 3l water gedronken vandaag.

• #26.170
bedankt voor de extra samples in mijn pakket! jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij :D

Goed om te horen dat je tevreden bent :)

Beste XXL, na jaren voor het eerst weer een bestelling geplaatst (bestelnummer 370343). Ik ben benieuwd naar de whey delicious smaken, hoewel ik het nog steeds erg jammer vind dat er geen whey isolate sample packs zijn.

Ik zie net dat ik een uur te laat ben (en ik dus tot donderdag moet wachten). Op zich niet erg, maar vind 17:00 uur eerlijk gezegd aan de krappe kant (zeker vergeleken met concurrentie). Ik heb dit in jullie enquête ook al aangegeven en hoop dat daar iets aan wordt gedaan in de toekomst.

Ik zal laten weten wat ik van jullie producten vind, maar heb er alle vertrouwen in. Grtjes

We denken eraan om de tijd op te rekken naar 18.00, maar eigenlijk probeer ik gewoon zulke goede producten te maken dat het mensen niet uitmaakt dat we tot 17.00 verzenden :p

Sample packs van isolaat moeten we eens naar kijken in 2015.

Ik dacht al zoiets. Heb die water out besteld van now foods. Moet echt om de 5min pissen :roflol: echt al 3l water gedronken vandaag.

haha dan werkt het wel!

Rene zojuist weer een order gedaan [emoji5]️ Extra samples/goodies is altijd welkom haha! Ordernr: 370407

Potverdikke wat is de perzik whey lekker door de havermout. Dit wordt een blijvertje!

Bestelling ontvangen! Shake was lekker, shakebeker van goede kwaliteit[emoji106]
Van de week de repen uitproberen.. Nu maar hopen dat ik er ook van groei [emoji57]

• #26.177
Betaling al ontvangen van bestelling 369950 ?

staat nog op openstaand dus zal denk morgen zijn, je ontvangt dan een email.

Thanks! Ben benieuwd! Als het binnen is hoor je van me! [emoji123]

ik hoor het graag!

Potverdikke wat is de perzik whey lekker door de havermout. Dit wordt een blijvertje!

perzik mango is de bom!

Bestelling ontvangen! Shake was lekker, shakebeker van goede kwaliteit[emoji106]
Van de week de repen uitproberen.. Nu maar hopen dat ik er ook van groei [emoji57]

goed om te horen en nu knallen! :wl:

Destijds overgestapt naar b&f omdat ze goedkoper waren.
Nu blijkt maar weer waarom. Vandaag pakketje binnen gehad met whey delicious cookies and cream en aardbei.

Ben benieuwd:)

Nu blijkt maar weer waarom. Vandaag pakketje binnen gehad met whey delicious cookies and cream en aardbei.

Cookie is goeie! Al best wat smaken Delicious op. Vind zelf Aardbeid/banaan vies. Even is die lekker maar als je een 2,5kg pot hebt ga je hem met tegen zin naar binne werken. Heb pas denk een pot met ong 40% er nog in weg gegeven. Kon hem echt niet meer weg krijgen. Cookie/vanilia/apple pie blijven goed!

• #26.180

Keep me posted! hoop dat je tevreden bent. Cookies is niet mijn favoriet maar hoor wel dat mensen deze lekker vinden :p

Cookie is goeie! Al best wat smaken Delicious op. Vind zelf Aardbeid/banaan vies. Even is die lekker maar als je een 2,5kg pot hebt ga je hem met tegen zin naar binne werken. Heb pas denk een pot met ong 40% er nog in weg gegeven. Kon hem echt niet meer weg krijgen. Cookie/vanilia/apple pie blijven goed!

Aardbei/banaan is bij ons juist weer een veel verkochte smaak. Zo zie je maar over smaak valt absoluut niet te twisten ;) en is heel persoonlijk.

Terug
Naar boven