XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Aardbei/banaan is bij ons juist weer een veel verkochte smaak. Zo zie je maar over smaak valt absoluut niet te twisten ;) en is heel persoonlijk.

Haha ja inderdaad! Ik test ook nogal graag andere smaken vooral icm brinta en melk in de blender. Nu eens die Perfect Whey Protein van jullie eens besteld in cookie. Beetje afwisselen en proberen. Altiid het zelfde word zo saai haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.182
Haha ja inderdaad! Ik test ook nogal graag andere smaken vooral icm brinta en melk in de blender. Nu eens die Perfect Whey Protein van jullie eens besteld in cookie. Beetje afwisselen en proberen. Altiid het zelfde word zo saai haha.

ja dat klopt wordt zeker saai. 4kg van 1 smaak vind ik zelf een behoorlijke kluif zelfs al is deze lekker:p

ja dat klopt wordt zeker saai. 4kg van 1 smaak vind ik zelf een behoorlijke kluif zelfs al is deze lekker:p

Daarom! En mixen is soms ook wel appart. Vanilia met stracetella bijv. Of Lemon Ice met Vanilia. Applie pie met Strac. Klinkt gek maar gemixt is het zelfs lekker! Moet wel zeggen gebruik whey enkel voor een smaakje aan me brinta. Normale shakes pak ik niet. Niet nodig in mijn voedings schema.

CCG - aardbei gehaald.
en Whey delicieus - Aardbei/banaan.
ben erg benieuwd hoe die smaakt!
heb toch liever kwaliteit ipv kwantiteit.

Appeltaart en speculaas besteld, heb als opmerking ook gevraagd om yoghurt framboos (geen idee of daar zelf samples van zijn :D)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #26.194
Daarom! En mixen is soms ook wel appart. Vanilia met stracetella bijv. Of Lemon Ice met Vanilia. Applie pie met Strac. Klinkt gek maar gemixt is het zelfs lekker! Moet wel zeggen gebruik whey enkel voor een smaakje aan me brinta. Normale shakes pak ik niet. Niet nodig in mijn voedings schema.

:brew:

CCG - aardbei gehaald.
en Whey delicieus - Aardbei/banaan.
ben erg benieuwd hoe die smaakt!
heb toch liever kwaliteit ipv kwantiteit.

Keep me posted! :thumbs:

Appeltaart en speculaas besteld, heb als opmerking ook gevraagd om yoghurt framboos (geen idee of daar zelf samples van zijn :D)

Die hebben we helaas niet omdat het bedoelt is/was als tijdelijke smaak.

Net besteld, het is banaan geworden. Volgens mij is het ook zo dat banaan meestal de beste Nutrition values heeft, choco staat meestal onderaan, vandaar de keuze.

Ja klopt dat heb je goed gezien ;)

Beiden heerlijk door de havermout! Tipje van de zaak :P

:meal:

Speculaas en cappuccino besteld. Ben benieuwd :D

Warm je het dan ook op, of eet je het zo koud?

2 aparte maar wel lekkere smaken

René, hoeveel caps zitten hier in? Staat niet op de pagina en kan het net niet zien op het plaatje
http://xxlnutrition.com/nl/nld/swanson-health/phosphatidylserine

opgelost! :)

Ha René,

Ik had een sample-pack whey delicious besteld voor op vakantie, maar bij het openen kwam ik erachter dat 6 v/d 15 zakjes al in meer of mindere mate open zijn. Ik weet niet of je hier iets mee kunt of niet.

Het ordernummer was 370027.

• #26.198
Ha René,

Ik had een sample-pack whey delicious besteld voor op vakantie, maar bij het openen kwam ik erachter dat 6 v/d 15 zakjes al in meer of mindere mate open zijn. Ik weet niet of je hier iets mee kunt of niet.

Het ordernummer was 370027.

Dat is vreemd zeg, alle zakjes zijn allemaal dicht hier en als er ooit 1 whey lekt dan gooien we die weg (of drinkt iemand hier op ;) ). We krijgen eigenlijk nooit klachten dat samplezakjes open zijn in een sample pack en zeker niet 6 van de 15. Heb je ze al mee gehad in het vliegtuig misschien dat de luchtdruk er iets mee te maken heeft?

Nee, heb ze echt letterlijk net binnengekregen. 4 zijn open in de zin van: als ik er zachtjes in "knijp" loopt het lucht eruit, en 2 zijn zodanig open dat er whey onderin het doosje zat.

• #26.200
Nee, heb ze echt letterlijk net binnengekregen. 4 zijn open in de zin van: als ik er zachtjes in "knijp" loopt het lucht eruit, en 2 zijn zodanig open dat er whey onderin het doosje zat.

Dat zijn ze mishandeld denk met transport, ik zet bij je account dat je 6 samples tegoed hebt bij een volgende keer. Vind je dat akkoord?

Terug
Naar boven