AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is er een kans dat de High Protein Bars ooit in de sale gaan? :$

372220 zoals beloofd bestelling geplaatst is yoghurt framboos en appeltaart geworden ghehe sampeltje speculaas zal lekker zijn maar begreep dat je sie smaken niet kon kiezen :P als t maar geen capuchino is dat zou zonde zijn :(

We hebben ook Intra Workout dat is een all-in-one voor tijdens de training. Maar je kan ook EAS met vitargo mengen.

Dammm... zei dat van te voren.. zat al te kutten met Vitargo en bcaa's.. werdt 1 klontenbadje???

Eindelijk alles in 1, gelijk dan maar bestellen!!!!!!

EDIT;

Waarom is de topic closed over dat labuitslagen van laatst? Weet jij hier meer over?

Er werd te veel BS gezegd volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.395
Is er een kans dat de High Protein Bars ooit in de sale gaan? :$

Ik maak zelf nooit de weekaanbiedingen maar zal ook deze even op de lijst laten zetten voor in December ;)

372220 zoals beloofd bestelling geplaatst is yoghurt framboos en appeltaart geworden ghehe sampeltje speculaas zal lekker zijn maar begreep dat je sie smaken niet kon kiezen :P als t maar geen capuchino is dat zou zonde zijn :(

ik zal het regelen, beste vermeldt je dat in het vervolg bij de opmerkingen.

Zijn al vaker in weekaanbieding geweest, heb ze zo al 2x gekocht. Totally worth it voor die prijs dan :cool:

Dammm... zei dat van te voren.. zat al te kutten met Vitargo en bcaa's.. werdt 1 klontenbadje???

Eindelijk alles in 1, gelijk dan maar bestellen!!!!!!

EDIT;

Waarom is de topic closed over dat labuitslagen van laatst? Weet jij hier meer over?

Er wat toch behoefte aan een Intra Workout dus hebben we die gemaakt: :brew:

Dit topic is gesloten en verplaatst naar de privésectie, B&F zal niet te blij zijn geweest met deze uitslag denk ik.

325mg caff per scoop en 25mg agmatine...LOL!
Alles is ondergedoseerd, maar je kan niet 2 scoops nemen, want er zit dan 650mg caff.
Ik zeg: FAIL!
Dat is niet waar het product zijn kwaliteit uit zou halen.
325mg caff is inderdaad veel. Maar dan ben je wel lekker wakker!

Terug
Naar boven