Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.401
René, kun je eens kijken of dit interessant is voor het assortiment?
http://www.explicitnutrition.com/products/n-o-1-pre-workout-complex
zou wel een oke toevoeging kunnen zijn. http://www.fitnessandpower.com/reviews/supplement-reviews/n-o1-pre-workout-complex

Oh en los daar van, wat zijn die "bolletjes" in Roid Rage? Als ik het op los in water blijven er een soort bolletjes in het water die niet op lossen. Gewoon even nieuwsgierig, want bolletjes slikken ben ik niet vies van.

Ik laat er even naar kijken.

Die bolletjes is volgens mij de glycerol dat lost niet op, we hebben overwogen om het eruit te laten maar dan heb je een minder goed product. We hebben vanwege residu in de beker wel extra glycerol toegevoegd.

Oke. Hoor/zie het dan wel.
Nog gekeken naar red maca?

• #26.403
René, kun je eens kijken of dit interessant is voor het assortiment?
http://www.explicitnutrition.com/products/n-o-1-pre-workout-complex
zou wel een oke toevoeging kunnen zijn. http://www.fitnessandpower.com/reviews/supplement-reviews/n-o1-pre-workout-complex

Oh en los daar van, wat zijn die "bolletjes" in Roid Rage? Als ik het op los in water blijven er een soort bolletjes in het water die niet op lossen. Gewoon even nieuwsgierig, want bolletjes slikken ben ik niet vies van.

Oke. Hoor/zie het dan wel.
Nog gekeken naar red maca?

Ja dat loopt, ik hoor later meer. Maar is enorm druk hier met van alles. Dus veel dingen schuif ik even voor me uit ;)

Rustig aan. Heeft allemaal geen haast. Heb voorlopig nog genoeg XXL meuk staan.

Ik maak zelf nooit de weekaanbiedingen maar zal ook deze even op de lijst laten zetten voor in December ;) ik zal het regelen, beste vermeldt je dat in het vervolg bij de opmerkingen. Er wat toch behoefte aan een Intra Workout dus hebben we die gemaakt: :brew: Dit topic is gesloten en verplaatst naar de privésectie, B&F zal niet te blij zijn geweest met deze uitslag denk ik.

Waar gingen die lab resultaten over? en vielen die uitslagen tegen?

• #26.407
Net een bestelling geplaatst, maar ik kon niet via IDEAL betalen. daarom voor vooruitbetaling per bank gekozen. daar kon ik helaas geen omschrijving invullen met cijfers. beetje omslagtig dus, maar het net een bedrag van 57,90 aan jullie overgemaakt, daar hoort bestelling nummer 372574‏ bij.
hoop dat het zo goed komt ;)

• #26.409
Net een bestelling geplaatst, maar ik kon niet via IDEAL betalen. daarom voor vooruitbetaling per bank gekozen. daar kon ik helaas geen omschrijving invullen met cijfers. beetje omslagtig dus, maar het net een bedrag van 57,90 aan jullie overgemaakt, daar hoort bestelling nummer 372574‏ bij.
hoop dat het zo goed komt ;)

ok ik zal het doorgeven. De naam van de bankrekeninghouder is dezelfde als de naam waarop de bestelling staat?

Rene, hebben jullie ook iets van een powerband? voor ondere andere shoulder dislocations etc.

Sample van delicious pudding geprobeerd.
Zeer lekker. Komt bij men volgende bestelling

• #26.413
Rene, hebben jullie ook iets van een powerband? voor ondere andere shoulder dislocations etc.

We hebben niets op dit gebied, ik laat er even iemand naar kijken voor de toekomst.

Sample van delicious pudding geprobeerd.
Zeer lekker. Komt bij men volgende bestelling ����

Die smaakt top!

Komt goed :)

Protein Delicious Pancakes (met extra kaneel in het beslag :P) als ontbijt, damn goooood:

2mzwth4.jpg

heb je je bezeerd? Het ziet er n beetje bloederig uit......

even een vraagje,

heb nog een paar pillen mulitifit van jullie echter zijn deze een paar maand over datum. Kan ik deze nog gebruiken of met vitamines echt een no go?

edit, oops verkeerd gekeken exp date 11/2015 haha. Maar alsnog handig om te weten

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #26.418
even een vraagje,

heb nog een paar pillen mulitifit van jullie echter zijn deze een paar maand over datum. Kan ik deze nog gebruiken of met vitamines echt een no go?

edit, oops verkeerd gekeken exp date 11/2015 haha. Maar alsnog handig om te weten

Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Rara:dunno: wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :hamer:

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week. rara wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :dunno:

Zeker niet Galen want die werkt voor jullie :roflol:

Teksten aanpassen? Je bedoelt die teksten die op letterlijk elk supplement van elke supplementenwinkel/merk staan? Damn wat gaat daar een werk in zitten dan. Wel leuk als ook de concurrent eerlijke teksten/labels moet gaan plaatsen :)

Terug
Naar boven