AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.423
Teksten aanpassen? Je bedoelt die teksten die op letterlijk elk supplement van elke supplementenwinkel/merk staan? Damn wat gaat daar een werk in zitten dan. Wel leuk als ook de concurrent eerlijke teksten/labels moet gaan plaatsen :)

Ik denk dat dit de melder is ;)

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Rara:dunno: wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :hamer: [/SIZE][/B]

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Wat is daar de bedoeling van? Dit is bij energie drankjes toch ook zo, waarom bij supplementen dan niet?

kinderachtig hoor... hoe kan je nu je klanten informeren hoe of wat een product doet en in ondersteund??? kromme zooi...

• #26.426
Wat is daar de bedoeling van? Dit is bij energie drankjes toch ook zo, waarom bij supplementen dan niet?

Ja dat snap ik dus ook niet. Red Bull geef je vleugels? Stimuleer lichaam en geest en dat mag allemaal wel blijkbaar

kinderachtig hoor... hoe kan je nu je klanten informeren hoe of wat een product doet en in ondersteund??? kromme zooi...

Het worden lege pagina's straks met zinloze teksten.

Ik denk dat dit de melder is ;)

Zou echt achterlijk zijn, 95 % van hun kopers wordt ook aangetrokken tot de mooie veelbelovende teksten op 't potje. :')

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

"wij zijn niet zeker over de inhoud van dit product, de inhoud kan tot zo'n 25% minder eiwit bevatten dan wat er op het label staat"

:roflol:

• #26.428
Zou echt achterlijk zijn, 95 % van hun kopers wordt ook aangetrokken tot de mooie veelbelovende teksten op 't potje. :')

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

:roflol:

tjaa wie anders maakt er 10 meldingen aan. Is puur pesterij, maar goed we hebben deze mensen een chocoladeletter gegeven en een surprise en we hebben toen 3 maanden de tijd gekregen om alles aan te passen.

Geen stress dus hier ;)

En dit geldt dan alleen voor jullie?
Beetje vaag allemaal en vooral bar lullig...... dan zou zelfs een gescand label niet eens meer mogen...

• #26.430
En dit geldt dan alleen voor jullie?
Beetje vaag allemaal.... dan zou zelfs een gescand label niet eens meer mogen...

Het heeft te maken met de EU claimwetgeving wat je wel en niet mag zeggen.

Kijk voor de grap eens op de site en gebruik de zoekfunctie en zoek eens op cafeïne bijvoorbeeld. Dan zie je wat je wel en vooral niet mag zeggen.

tjaa wie anders maakt er 10 meldingen aan. Is puur pesterij, maar goed we hebben deze mensen een chocoladeletter gegeven en een surprise en we hebben toen 3 maanden de tijd gekregen om alles aan te passen.

Geen stress dus hier ;)

maar klachten over wat precies?

Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Rara:dunno: wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :hamer:

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Vwa was dat??

Teksten op de website, dat er bij cafeine staat dat het energie geeft en dat je van een pre workout booster energie krijgt en meer pomp dat soort dingen.

Aha. Misschien op rattengif ook maar niet meer vermelden dat het dodelijk is en op WC-eend niet meer melden dat je het niet in je ogen moet smeren.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

De Voedsel en Waren Autoriteit.

Aha. Misschien op rattengif ook maar niet meer vermelden dat het dodelijk is en op WC-eend niet meer melden dat je het niet in je ogen moet smeren.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

De Voedsel en Waren Autoriteit.

Dat is dan weer het omgekeerde.
Ze mogen het van cafeine niet zeggen omdat cafeine niet als gezond wordt gezien maar als iets dat je niet teveel moet nemen. Als je dus gaat vermelden dat het opwekkend/energie gevend werkt, kunnen mensen het teveel gaan nemen.

Zelfde principe als wanneer je bij alcohol reclames zou zeggen dat je er lekker ontspannen door raakt of op sigaretten pakjes dat het de stress wegneemt.

Ik snap de regels, alleen de manier waarop gaat wat ver natuurlijk.

Dat is dan weer het omgekeerde.
Ze mogen het van cafeine niet zeggen omdat cafeine niet als gezond wordt gezien maar als iets dat je niet teveel moet nemen. Als je dus gaat vermelden dat het opwekkend/energie gevend werkt, kunnen mensen het teveel gaan nemen.

Zelfde principe als wanneer je bij alcohol reclames zou zeggen dat je er lekker ontspannen door raakt of op sigaretten pakjes dat het de stress wegneemt.

Ik snap de regels, alleen de manier waarop gaat wat ver natuurlijk.

Niks omgekeerd aan Hell, ook al wil je alleen maar stomweg een discussie beginnen om het beginnen van een discussie. Elk persoon ouder dan 8 weet dat teveel caffeine niet goed voor je is en dat je geen 50 gram weg moet gaan werken. Pas anders ook ff de reclame van Coca Cola aan, zit ook ongezond spul in maar wordt ook gepromoot. Of een mooier voorbeeld, Red Bull. We willen tenslotte niet dat de wat minder begaafde televisie kijker opeens bovenaan zijn 50 meter hoge flatgebouw staat met een blikje Red Bull in z'n knuistjes omdat ie denkt dat ie kan vliegen.

Niks omgekeerd aan Hell, ook al wil je alleen maar stomweg een discussie beginnen om het beginnen van een discussie. Elk persoon ouder dan 8 weet dat teveel caffeine niet goed voor je is en dat je geen 50 gram weg moet gaan werken. Pas anders ook ff de reclame van Coca Cola aan, zit ook ongezond spul in maar wordt ook gepromoot. Of een mooier voorbeeld, Red Bull. We willen tenslotte niet dat de wat minder begaafde televisie kijker opeens bovenaan zijn 50 meter hoge flatgebouw staat met een blikje Red Bull in z'n knuistjes omdat ie denkt dat ie kan vliegen.

Red Bull mag ook niet aangeven dat de cafeine je vleugels geeft.
Maar ik begrijp niet goed wat jij niet omgekeerd vind aan ''aangeven dat iets gevaarlijk is'' en ''aangeven dat iets positief werkt''..

Beetje raar, maar goed, laat zitten, jij weet alles beter he ;)

Protein Delicious Pancakes (met extra kaneel in het beslag :P) als ontbijt, damn goooood:

2mzwth4.jpg

:cool:

11m5cmr.jpg

2qbuja1.jpg

Gvd, ik moet mijn pot eens dringend op mijn kot/kamers zetten! Dit was echt goddelijk :o

Bestelling geplaatst, morgen weer smullen :meal:

Terug
Naar boven