Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die Max Performance eens besteld voor de avond training :) Hopelijk toch nog slapen nadien :p
(en natuurlijk nog wat andere spulletjes)

Ik ga overstappen op de whey delicious (komt door de eiwittest ja).

Ik wil voor me bestelling alleen vragen of het mogelijk is een sample van aardbei-banaan en/of pistache erbij te krijgen. Ik ga de cookies & Cream bestellen, maar die twee andere smaken lijken me wel lekker alleen geen idee of het me ook echt bevalt. Als het kan zou het fijn zijn in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.546
Die Max Performance eens besteld voor de avond training :) Hopelijk toch nog slapen nadien :p (en natuurlijk nog wat andere spulletjes)

Na een paar dagen krijg je daar een enorme energie van de hele dag door. Ik vind het heerlijk. Laat me echt weten wat je ervaringen zijn ik ben erg benieuwd.

Ik ga overstappen op de whey delicious (komt door de eiwittest ja).

Ik wil voor me bestelling alleen vragen of het mogelijk is een sample van aardbei-banaan en/of pistache erbij te krijgen. Ik ga de Cookies & Cream bestellen, maar die twee andere smaken lijken me wel lekker alleen geen idee of het me ook echt bevalt. Als het kan zou het fijn zijn in ieder geval.

We hebben niet veel smaken samples meer maar vraag er even naar in de opmerkingen. Ik heb bijna alle smaken teruggestuurd omdat de smaak en oplosbaarheid niet was zoals ik wil dat deze is.

Na een paar dagen krijg je daar een enorme energie van de hele dag door. Ik vind het heerlijk. Laat me echt weten wat je ervaringen zijn ik ben erg benieuwd.

We hebben niet veel smaken samples meer maar vraag er even naar in de opmerkingen. Ik heb bijna alle smaken teruggestuurd omdat de smaak en oplosbaarheid niet was zoals ik wil dat deze is.

Top. Heb het bij opmerkingen gezet dan zie ik morgen wel of het gelukt is of niet. Ben benieuwd naar de smaak van de cookies & cream.

nee niet op rustdagen dan krimpen je testikels 20%.

• #26.553

Lijkt me dan ideaal als je 's middags traint en daarna 's avonds gaat werken om met een beetje extra energie goed de nacht door te komen....

• #26.555
Ja klopt!

heb je n pauze nodig om van MG naar MP te gaan?

• #26.557
Haha geweldig, die zien er goed uit :thumbs:

Rene is er al iets geweten over de koeltassen? Kreeg de vraag wat ik nog zou willen als cadeau :birthday:

Terug
Naar boven