- Waardering
- 4.382
Misschien shirt beetje met een mannetje dat doet deadliften of schoulderpress? In de stijl van die andere shirts van jullie![]()
deadlifter is al onderweg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien shirt beetje met een mannetje dat doet deadliften of schoulderpress? In de stijl van die andere shirts van jullie![]()

Een symbool van een Smartphone met een dikke rode streep erdoor op de achterkant lijkt me ook wel grappig![]()

Die Max Performance eens besteld voor de avond trainingHopelijk toch nog slapen nadien
(en natuurlijk nog wat andere spulletjes)
Ik ga overstappen op de whey delicious (komt door de eiwittest ja).
Ik wil voor me bestelling alleen vragen of het mogelijk is een sample van aardbei-banaan en/of pistache erbij te krijgen. Ik ga de Cookies & Cream bestellen, maar die twee andere smaken lijken me wel lekker alleen geen idee of het me ook echt bevalt. Als het kan zou het fijn zijn in ieder geval.
Na een paar dagen krijg je daar een enorme energie van de hele dag door. Ik vind het heerlijk. Laat me echt weten wat je ervaringen zijn ik ben erg benieuwd.
Dus ook op rustdagen nemen? Ik was van het enkel voor trainingen te nemen...
Na een paar dagen krijg je daar een enorme energie van de hele dag door. Ik vind het heerlijk. Laat me echt weten wat je ervaringen zijn ik ben erg benieuwd.
We hebben niet veel smaken samples meer maar vraag er even naar in de opmerkingen. Ik heb bijna alle smaken teruggestuurd omdat de smaak en oplosbaarheid niet was zoals ik wil dat deze is.
nee niet op rustdagen dan krimpen je testikels 20%.

Ik ga overstappen op de whey delicious (komt door de eiwittest ja).

Top. Heb het bij opmerkingen gezet dan zie ik morgen wel of het gelukt is of niet. Ben benieuwd naar de smaak van de cookies & cream.
Lijkt me dan ideaal als je 's middags traint en daarna 's avonds gaat werken om met een beetje extra energie goed de nacht door te komen....
Nee dat is niet nodig.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Onze nieuwe smartshakers zijn binnen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rene is er al iets geweten over de koeltassen? Kreeg de vraag wat ik nog zou willen als cadeau![]()
?