- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84

no homo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja zag ze al staan, gelijk een besteld. Ik had er ooit een bij m'n fitmax koelbox gekregen en sindsdien kan ik niet meer zonder. Top dat jullie ze nu ook hebben.

Haha geweldig, die zien er goed uit
Rene is er al iets geweten over de koeltassen? Kreeg de vraag wat ik nog zou willen als cadeau![]()

x2Dat wordt eind januari. Alles is in productie maar ze moeten ook nog verscheept worden.

Ik lees wat over koel tassen. Kan je een tip van de sluier geven?
Mijn fitbox koelbox mag vervangen worden, maar dat moet wel
Door iets vergelijkbaars worden gedaan.

fijn weekend hoop dat het weer wat beter word voor je![]()

Waarom heb je niet naar me gezwaaid??
Ik was er ook! eerst Keulen (vrijdag) en toen Düsseldorf (zaterdag) en nu net terug!
Vrijdag was het weer in Keulen 's middags nog redelijk vonden wij.
Pakketje net effe snel gehaald en errug blij mee.![]()
Alleen wel jammer dat de all day protein samples weer aardbei en banaan waren. ik had in de opmerking gevraagd of ik een keer mango/perzik en choco kon krijgen omdat ik banaan en aardbei niet lekker vind.![]()

Yep! genieten van de gluhwein en lekker eten! hahaha. Ik neem aan jij ook?o was je er ook
mogelijk hadden we die smaken niet meer van de samples, alles is bijna op van de all day weet ik.

Yep! genieten van de gluhwein en lekker eten! hahaha. Ik neem aan jij ook?
Jammer dat er zoveel op is. Misschien een volgende keer dan.![]()

Zojuist een bestelling geplaatst
Moest wat spulletjes hebben, direct ook effe whey hydro bij gedaan, scheelt toch weer effe wat he
eindelijk al dat b&f troep eruit bij mij
Mocht je wat erbij willen gooien, ga je gang moet je zelf weten, je weet hoe ik heet op de site
Wanneer komen de whey delicious samples terug binnen?
Ik weet het niet precies. We hebben ze bijna allemaal teruggestuurd omdat ze niet voldeden aan mijn kwaliteit eisen qua smaak en oplosbaarheid. De producent werkt hard aan nieuwe samples.

Ik weet het niet precies. We hebben ze bijna allemaal teruggestuurd omdat ze niet voldeden aan mijn kwaliteit eisen qua smaak en oplosbaarheid. De producent werkt hard aan nieuwe samples.

Respect voor een webshop die nog waarde hecht aan kwaliteit![]()