XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hebben jullie ook Volac?

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.582

Vaak wel maar niet altijd. De oplosbaarheid van VOLAC wisselt nogal vandaar dat we per batch bekijken of we VOLAC gebruiken of een andere whey. Wel kiezen we altijd hoge kwaliteit en voegen geen rommel toe die niet in een whey thuishoort ;)

Vaak wel maar niet altijd. De oplosbaarheid van VOLAC wisselt nogal vandaar dat we per batch bekijken of we VOLAC gebruiken of een andere whey. Wel kiezen we altijd hoge kwaliteit en voegen geen rommel toe die niet in een whey thuishoort ;)
Kut..serieuze reactie. :fuux:

Maar dan weten we dat ook weer. ;)

• #26.584
Kut..serieuze reactie. :fuux:

Maar dan weten we dat ook weer. ;)

haha... het maakt voor een consument geen reet uit wat voor whey er gebruikt wordt als het maar goede kwaliteit is. Schermen met merken is zinloos en daar hoor je me ook nooit over.

Je kan wel VOLAC nemen als basis maar als je daarna er allemaal rommel bij gooit wat zegt dat dan nog? ;)

Beste XXL,

De Low carb protein bar is echt erg lekker! En de voedingswaarden zijn ook echt top. Ik ben benieuwd wanneer er nog andere smaken komen voor deze reep. Binnenkort namelijk weer eens wat repen bestellen.

Alvast bedankt!

• #26.586
Beste XXL,

De Low carb protein bar is echt erg lekker! En de voedingswaarden zijn ook echt top. Ik ben benieuwd wanneer er nog andere smaken komen voor deze reep. Binnenkort namelijk weer eens wat repen bestellen.

Alvast bedankt!

thanks!

probleem is dat andere smaken heel lastig lekker te maken zijn. Ik hoor hier deze maand meer over.

net weer een pot whey delicious besteld, deze keer speculaas ,hoop dat ie lekker is:p ordernummer: 374882, iets extras is altijd welkom :D

Net een mooie 100 euries+ bestelling gedaan :cool: ordernr 374891
Mogen altijd wat extra's bijzitten :rolleyes:

Moest ik rijk zijn dan kocht ik heel jullie shop leeg :p

• #26.591
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie op bodynet.nl de labotesten van de duurdere whey nl. Whey Isolaat en Whey Delicious XXL Nutrition.
Krijgen we ook nog de labtest van de perfect whey protein te zien?

De reden van dit vragen lijkt me nogal logisch na de laatste gebeurtenissen hier op dbb.

Ik snap ook het grote prijsverschil (16 euro verschil op 4kg whey) tussen whey delicious en perfect whey protein niet. Op de etiketten van de producten is er maar een minimale afwijking in waardes. Als deze producten zo goed als hetzelfde zijn, waarom zou ik dan ooit whey delicious kopen?

Laatst bewerkt:
  • #26.595
Ik zie op bodynet.nl de labotesten van de duurdere whey nl. Whey Isolaat en Whey Delicious XXL Nutrition.
Krijgen we ook nog de labtest van de perfect whey protein te zien?

De reden van dit vragen lijkt me nogal logisch na de laatste gebeurtenissen hier op dbb.

Ik snap ook het grote prijsverschil (16 euro verschil op 4kg whey) tussen whey delicious en perfect whey protein niet. Op de etiketten van de producten is er maar een minimale afwijking in waardes. Als deze producten zo goed als hetzelfde zijn, waarom zou ik dan ooit whey delicious kopen?

Ik zal me zelf weer even citeren want deze vraag is al een paar keer voorbijgekomen. Dat je kritisch bent kan ik begrijpen maar als er iemand voor lange tijd open en eerlijk is geweest over testresultaten dan ben ik dat wel.

We hebben hier testen van die op 75% uitkomen. Dit zijn waar ik geen rapport van heb om onderstaande eerder aangegeven reden.

We laten voor normaal testen via een kennis van mij die werkt op een laboratorium deze uitslagen krijg ik dan per email en zijn niet geschikt om te delen. Dan is normaal ook niet nodig omdat we voorheen alleen testen voor eigen interne controles en controle van de producent.

Perfect whey protein is ook de voordeligste keuze. Reden voor de lagere prijs is dat het 4000gram is, in een zak zit en dat we het in de markt hebben gezet om te concurreren met de goedkopere whey's op de markt.

Als je het mij vraagt heb je het meeste waar voor je geld met Perfect Whey Protein, whey isolaat is weer een wat ander verhaal want dan heb je toch 10gram eiwit/100gram meer en deze wordt ook wat sneller opgenomen.

Mooie wweekdeals!! Komen r ook nog speciale kerstacties?

Ik zal me zelf weer even citeren want deze vraag is al een paar keer voorbijgekomen. Dat je kritisch bent kan ik begrijpen maar als er iemand voor lange tijd open en eerlijk is geweest over testresultaten dan ben ik dat wel.

We hebben hier testen van die op 75% uitkomen. Dit zijn waar ik geen rapport van heb om onderstaande eerder aangegeven reden.

Perfect whey protein is ook de voordeligste keuze. Reden voor de lagere prijs is dat het 4000gram is, in een zak zit en dat we het in de markt hebben gezet om te concurreren met de goedkopere whey's op de markt.

Als je het mij vraagt heb je het meeste waar voor je geld met Perfect Whey Protein, whey isolaat is weer een wat ander verhaal want dan heb je toch 10gram eiwit/100gram meer en deze wordt ook wat sneller opgenomen.

Inderdaad. Bij whey isolaat is een hogere prijs vanzelfsprekend.

Ik wil niet vervelend doen, maar waarom laat je Perfect Whey Protein nu ook niet eens testen door een onafhankelijk lab zodat je officiële documenten kan posten.

Het recente verleden heeft toch al aangetoond dat als er twijfel ontstaat dat dbb members zelf testen laten uitvoeren met alle gevolgen van dien.

voor de kost moet je het niet doen. Ik denk dat jullie omzet een heel stuk gestegen is sinds de commotie rond de resultaten van b&f Whey.

Terug
Naar boven