MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.601
Inderdaad. Bij whey isolaat is een hogere prijs vanzelfsprekend.

Ik wil niet vervelend doen, maar waarom laat je Perfect Whey Protein nu ook niet eens testen door een onafhankelijk lab zodat je officiële documenten kan posten.

Het recente verleden heeft toch al aangetoond dat als er twijfel ontstaat dat dbb members zelf testen laten uitvoeren met alle gevolgen van dien.

voor de kost moet je het niet doen. Ik denk dat jullie omzet een heel stuk gestegen is sinds de commotie rond de resultaten van b&f Whey.

Ik denk dat wij onderhand bekend zijn als een betrouwbare leverancier. Ik zal deze best weer eens officieel laten testen binnenkort, maar ook hier zitten weer kosten aan. En omdat ik al weet dat het in orde is heeft het voor mij weinig toegevoegd waarde op dit moment.

Ik denk dat er niet veel DBB leden zijn die twijfelen aan onze kwaliteit dan heb je de laatste 6 maanden veel gemist met alle rapporten die ik hier gepost heb.

Goed gesproken Rene

Je hebt helemaal gelijk.

No slijmbal

Laatst bewerkt:
heb gisteren besteld maar ik zie nu die 20% korting.. zou er evt. nog wat geregeld kunnen worden? :D

Ik denk dat wij onderhand bekend zijn als een betrouwbare leverancier. Ik zal deze best weer eens officieel laten testen binnenkort, maar ook hier zitten weer kosten aan. En omdat ik al weet dat het in orde is heeft het voor mij weinig toegevoegd waarde op dit moment.

Ik denk dat er niet veel DBB leden zijn die twijfelen aan onze kwaliteit dan heb je de laatste 6 maanden veel gemist met alle rapporten die ik hier gepost heb.

Ik weet al veel langer dat je niet blind op je producent kan vertrouwen, er kan daar bewust gerommeld worden maar ook onbewust kunnen ze daar slechte grondstoffen verwerken als ze zelf een slechte kwaliteitscontrole hebben.

Bovenstaande quote is een reactie van XXL nutrition van het topic labresultaten b&f.

Het spreekt voor zich, niet? Ik bedoel gewoon maar ook al lijkt het betrouwbaar, het kan eventueel toch niet zo zijn, ook voor ons als consument.

M.a.w. labtest en we zijn gerustgesteld.
Verder ga ik hier ook niet meer op in. Je bent zelf verantwoordelijk voor je bedrijf en je gaat waarschijnlijk niet dezelfde fouten maken als b&f hoop ik.

Mijn tolerantie voor wheypoeder is de laatste tijd niet wat het geweest is. Na het nuttigen ben ik gedurende een paar uur misselijk met af en toe overgeven (Is overigens niet de whey van XXL).

Welk product kan mij worden aangeraden ter vervanging?

• #26.606
heb gisteren besteld maar ik zie nu die 20% korting.. zou er evt. nog wat geregeld kunnen worden? :D

Probleem is dat dit onlosmakelijk verbonden is aan het houden van acties. er is zijn dat altijd wel mensen die net besteld hebben. Je zou dat eigenlijk nooit meer een actie kunnen houden.

Bovenstaande quote is een reactie van XXL nutrition van het topic labresultaten b&f.

Het spreekt voor zich, niet? Ik bedoel gewoon maar ook al lijkt het betrouwbaar, het kan eventueel toch niet zo zijn, ook voor ons als consument.

M.a.w. labtest en we zijn gerustgesteld.
Verder ga ik hier ook niet meer op in. Je bent zelf verantwoordelijk voor je bedrijf en je gaat waarschijnlijk niet dezelfde fouten maken als b&f hoop ik.

Je bent duidelijk nieuw op het forum anders heb je al tientallen labtesten van onze voorbij zien komen met prima waardes ;)

Mijn tolerantie voor wheypoeder is de laatste tijd niet wat het geweest is. Na het nuttigen ben ik gedurende een paar uur misselijk met af en toe overgeven (Is overigens niet de whey van XXL).

Welk product kan mij worden aangeraden ter vervanging?

Heb je wel eens hydrolysaat geprobeerd? dat is de meest zuivere whey en geeft de minste kans op problemen. Lijkt je dit niets kijk dan eens naar Essential Amino Stack dat zijn aminozuren welke je tijdens of voor en na de training kan nemen.

nee geen hydrolysaat geef haar gewoon mijn zaad.

Hey xxl, ik had gisteren een pakje besteld dat geleverd wordt met dpd. Echter zie ik bij de track en trace volgende code staan: "86 Uitlevering niet op dag van binnenkomst in depot (WT )". Wil dit zeggen dat ik het niet meer vandaag moet verwachten? Tgaat over bestelling 374891‏ moest je daar iets mee zijn. Vorige keer wel direct de volgende dag gekregen. Geen ramp als dat nu niet zo is maar het is toch altijd een beetje alsof je wacht op sinterklaas.

Heb gisteren besteld maar heb geen mail gekregen om te bevestigen, op bestel geschiedenis staat wel betaald.
Bestelnummer : 375058

• #26.610
Hey xxl, ik had gisteren een pakje besteld dat geleverd wordt met dpd. Echter zie ik bij de track en trace volgende code staan: "86 Uitlevering niet op dag van binnenkomst in depot (WT )". Wil dit zeggen dat ik het niet meer vandaag moet verwachten? Tgaat over bestelling 374891‏ moest je daar iets mee zijn. Vorige keer wel direct de volgende dag gekregen. Geen ramp als dat nu niet zo is maar het is toch altijd een beetje alsof je wacht op sinterklaas.

ee ik denk van wel, bel anders ff naar DPD en scheldt ze uit :mad: ik zal het ook ff doen

Heb gisteren besteld maar heb geen mail gekregen om te bevestigen, op bestel geschiedenis staat wel betaald.
Bestelnummer : 375058

die gaat wordt vandaag verzonden en krijg je morgen. trackgegevens krijg je rond 17.00.

Laatst bewerkt door een moderator:
ee ik denk van wel, bel anders ff naar DPD en scheldt ze uit :mad: ik zal het ook ff doen

die gaat wordt vandaag verzonden en krijg je morgen. trackgegevens krijg je rond 17.00.

Haha ja het kutte is dat hun loods mss 10km van mijn huis is. En het daar nu gwn eenzaam ligt te wachten op mij :mad: . Doe jij even een belletje en laat je me dan iets weten? alvast bedankt !

• #26.613
Haha ja het kutte is dat hun loods mss 10km van mijn huis is. En het daar nu gwn eenzaam ligt te wachten op mij :mad: . Doe jij even een belletje en laat je me dan iets weten? alvast bedankt !

ze nemen contact op met het depot en kijken wat ze kunnen doen. Ze kunnen me helaas niets beloven. :hamer: zal volgende keer de factuur maar weer eens een paar weken extra laten liggen meestal werkt dat wel :p

ze nemen contact op met het depot en kijken wat ze kunnen doen. Ze kunnen me helaas niets beloven. :hamer: zal volgende keer de factuur maar weer eens een paar weken extra laten liggen meestal werkt dat wel :p

Hopelijk vandaag nog.. Endan komen jullie net op deze moment met die 20% korting actie :mad: had ik net zo goed vandaag kunnen bestellen en 20 euro kunnen uitsparen. Had wel even op voorhand gezegd mogen worden.

BSN Syntha 6 Vanilla Milkshake; wanneer komt ie terug binnen ?

Hopelijk vandaag nog.. Endan komen jullie net op deze moment met die 20% korting actie :mad: had ik net zo goed vandaag kunnen bestellen en 20 euro kunnen uitsparen. Had wel even op voorhand gezegd mogen worden.

Als je de lotterij wint kan je ook niet op voorhand verwittigd worden.

Iedereen die het forum een beetje volgt, weet dat ze rond iedere woensdag actie(s) doen bij Xxl, oa weekaanbiedingen.

• #26.617

is vandaag pas beslist. mail me ff bij een volgende order dan gooi ik er wat kleding bij.

BSN Syntha 6 Vanilla Milkshake; wanneer komt ie terug binnen ?

is uitverkocht bij de importeur.

Ik ben even naar de film vanavond weer online :wave:

Als je de lotterij wint kan je ook niet op voorhand verwittigd worden.

Iedereen die het forum een beetje volgt, weet dat ze rond iedere woensdag actie(s) doen bij Xxl, oa weekaanbiedingen.

Ik dacht altijd vrijdag :o anee das bij b&f

inb4 overloper na whey war I

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

is vandaag pas beslist. mail me ff bij een volgende order dan gooi ik er wat kleding bij.

is uitverkocht bij de importeur.

Ik ben even naar de film vanavond weer online :wave:

Heel spijtig mja idd gwn pech. Ik laat je iets weten voor mn volgende bestelling ;).

Alvast bedankt voor de service !

René,

Als ik nu bestel heb ik dan zekerheid dat het vrijdag binnenkomt? Ben vanaf zaterdag een week op vakantie namelijk, maar wil wel de kortingscode benutten.

Bedankt alvast

Edit: Heb gewoon maar besteld, kon het niet laten :D Eerste bestelling dus hoop dat het bevalt :) 375237

Laatst bewerkt:
Prima producten alleen die site van XXL.. Als ik met de zoekfunctie een product zoek en vervolgens naar beneden scroll of naast de producten klik springt de site zomaar op een product die ik eerder heb bekeken of op een ander deel van de site.. Zo kan ik nog wel wat 'mankementen' noemen wat de gebruiksvriendelijkheid van jullie site niet bevorderd.

Ik weet niet of jullie hier meer klachten over krijgen maar hoop dat jullie hier eens naar willen kijken.

Terug
Naar boven