BulkingTMS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima producten alleen die site van XXL.. Als ik met de zoekfunctie een product zoek en vervolgens naar beneden scroll of naast de producten klik springt de site zomaar op een product die ik eerder heb bekeken of op een ander deel van de site.. Zo kan ik nog wel wat 'mankementen' noemen wat de gebruiksvriendelijkheid van jullie site niet bevorderd.
Ik weet niet of jullie hier meer klachten over krijgen maar hoop dat jullie hier eens naar willen kijken.
Voor de 2e keer bij XXL besteld!- inb4 overloper. -
Speculaas en aardbei-banaan besteld en zo'n f*cking vette poster die ik niet kon laten liggen!
Ik dacht altijd vrijdaganee das bij b&f
inb4 overloper na whey war I
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Heel spijtig mja idd gwn pech. Ik laat je iets weten voor mn volgende bestelling.
Alvast bedankt voor de service !
René,
Als ik nu bestel heb ik dan zekerheid dat het vrijdag binnenkomt? Ben vanaf zaterdag een week op vakantie namelijk, maar wil wel de kortingscode benutten.
Bedankt alvast
Edit: Heb gewoon maar besteld, kon het niet latenEerste bestelling dus hoop dat het bevalt
375237

Beste XXL
Vandaag kwam mijn pakje van DPD normaal binnen.
Ik ben heel de voormiddag thuis geweest & heb niets gehoord of gezien.
Nu kom ik net thuis en zit er een briefje van DPD in de bus, waarop staat dat ze om 10h56 hier zijn geweest.
Aangezien dat briefje in het Frans is & ik vertik om mijn kleine basiskennis Frans hiervoor aan te spreken, is mijn vraag.
Waar is mijn pakje nu? Op de post? Terug naar het distributiecentrum?
mvg
Dat is lastig inderdaad mijn Frans is ook wat roestig. wat zegt de track&trace? of geef me even je tracknummer dan mail ik dat ze het morgen weer moeten aanbieden (volgens mij is dit overigens standaard).
Heb je geen mail gehad over een afspraak voor een nieuwe levering?
Geen mail nee.
Heb via http://www.nieuwelevering.be/ dan maar aangeklikt om het morgen opnieuw
te laten leveren. Maar ik heb natuurlijk nog geen tijdstip en kan dus ook geen garantie geven dat
ik thuis ben. tracknummer is trouwens 05227028110977
edit. Heb gebruik gemaakt van de optie om het ergens neer te zetten.
mvg