AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Thanks! hoop dat je tevreden bent. laat me graag iets weten

Mega Grow orange is echt lekker! Niet zo'n chemische als de postworkout magnificat van B&F..

Perfect Whey Protein vanille smaakt prima kan niet echt oordelen als ik deze lekkerder vind dan de whey perfection van B&F, aangezien ik er altijd oats/ricepowder/lijnzaadolie doorheen gooi.
Weet iig dat ik hier wel kwaliteit krijg en daar gaat het uiteindelijk om.

(sample) High Protein Bar red fruit smaak is redelijk maar dat ding opeten is een kaaktraining opzich. Verder wel ideaal om zo mee te nemen.

Je hebt er een nieuwe vaste klant bij ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.662
Mega Grow orange is echt lekker! Niet zo'n chemische als de postworkout magnificat van B&F..

Perfect Whey Protein vanille smaakt prima kan niet echt oordelen als ik deze lekkerder vind dan de whey perfection van B&F, aangezien ik er altijd oats/ricepowder/lijnzaadolie doorheen gooi.
Weet iig dat ik hier wel kwaliteit krijg en daar gaat het uiteindelijk om.

(sample) High Protein Bar red fruit smaak is redelijk maar dat ding opeten is een kaaktraining opzich. Verder wel ideaal om zo mee te nemen.

Je hebt er een nieuwe vaste klant bij ;)

thanks!

René,
Komt Hyrdro beef proteïne ook bij jullie in het assortiment?

• #26.664
René,
Komt Hyrdro beef proteïne ook bij jullie in het assortiment?

nee want ik vind dat troep. Beef protein bestaat niet eigenlijk is het protein van bot en peesresten maar wat vlees eraan. Het bevat heel veel Glycine ook.

Ik vind het inferieur en wil het ondanks toenemende vraag niet onder XXL uitbrengen.

Mooie actie die 20% :D
Vanaf 1 januari weer vol in de bulk, dus even een mooie stack maken !

waarom bestel ik ook altijd net voor een sale :(

Vol ongeduld aan het wachten op mn pakje nadat ik het dinsdag besteld had(voor de 20% korting actie :mad:).
Waar blijft die allochtoon met zn busje haha. Vandaag zonder pwo kunnen trainen omdat ik mijn nieuwe gisteren al verwachtte :(. Sffs eens duidelijk maken aan de chauffeur dat ik weer wat gains misloop door hem haha.

Vol ongeduld aan het wachten op mn pakje nadat ik het dinsdag besteld had(voor de 20% korting actie :mad:).
Waar blijft die allochtoon met zn busje haha. Vandaag zonder pwo kunnen trainen omdat ik mijn nieuwe gisteren al verwachtte :(. Sffs eens duidelijk maken aan de chauffeur dat ik weer wat gains misloop door hem haha.

kreeg dinsdag nog zon flapdrol aan de deur, ja ik heb een pakketje voor dit adres maar ik weet niet welke het is.:o

Laatst bewerkt door een moderator:
Met zo'n actie moet ik natuurlijk wel even wat bestellen XD

kreeg dinsdag nog zon flapdrol aan de deur, ja ik heb een pakketje voor dit adres maar ik weet niet welke het is.:o

mn pakketje ligt echt al sinds gisteren te wachten in hun centrum 10km vn mn huis :(. gwn te lui om het ff mee in zn bestelwagen te steken. Ook altijd heerlijk als ze een briefje in de bus steken met dat ze mn pakje ergens hebben achter gelaten. zo in de aard van "pakje in de tuinhuis". Terwijl we niet eens een tuinhuis hebben.. stond gwn vanachter ergens. :roflol:

Reneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, is er al iets bekend over Betaine? En wat raad je aan als multi vit die niet zo overgedoseerd zijn? En eventueel bepaalde planten extracten mix zoals ginseng etc? Wil even een beetje gaan experimenteren.

• #26.673
Reneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, is er al iets bekend over Betaine? En wat raad je aan als multi vit die niet zo overgedoseerd zijn? En eventueel bepaalde planten extracten mix zoals ginseng etc? Wil even een beetje gaan experimenteren.

lastig ik heb daar niet genoeg kennis over. betaine komt meen ik wel van NOW

anders bestel je die beef protein bij bnf mesut krijg je gratis glycine erbij voor de extra gains.

nee want ik vind dat troep. Beef protein bestaat niet eigenlijk is het protein van bot en peesresten maar wat vlees eraan. Het bevat heel veel Glycine ook.

Ik vind het inferieur en wil het ondanks toenemende vraag niet onder XXL uitbrengen.

Duidelijk.
De info die je me nu geeft, had ik nog niet. Bedankt.

"Welkom bij XXL nutrition", je hebt er weer een nieuwe klant bij en met mij waarschijnlijk nog veel meer! Ik had nog veel te veel staan maar dat is kennelijk van een of ander C merk... :fire: :shoot:

• #26.678
1e keer bij xxl besteld. Perfect whey protein en omega 3 caps.
Nog aan het twijfelen om multivit en pre-workout te halen is dit een goeie aanvulling? Voedingsschema is goed.

Terug
Naar boven