Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.701
hey Rene!

net bestelling geplaatst nr. 375700
dacht dat ik code DBB20 moest invullen bij kortingscode, maar zag ik niet...
zal wel op de volgende pagina staan, ook niet...
bestelling geplaatst zonder code, kan jij er nog 20% aftrekken?

trek de 20% er dan zelf maar af en zet in de opmerkingen bij de betaling je ordernummer -20procent.
ik zet het dan in de opmerkingen. ik kan het bedrag helaas niet aanpassen.

maar dan komt het ook goed :thumbs:

PS> code staat in de 1e kassa stap voor de goodies nog.

Daarnet ook een bestelling geplaatst (375703) ... en nu zie ik de 20% kortingscode :headbang:

trek de 20% er dan zelf maar af en zet in de opmerkingen bij de betaling je ordernummer -20procent.
ik zet het dan in de opmerkingen. ik kan het bedrag helaas niet aanpassen.

ok, thanks!
zal mijn vriendin zeggen dat ze het bedrag telefonisch overmaakt

Prima producten alleen die site van XXL.. Als ik met de zoekfunctie een product zoek en vervolgens naar beneden scroll of naast de producten klik springt de site zomaar op een product die ik eerder heb bekeken of op een ander deel van de site.. Zo kan ik nog wel wat 'mankementen' noemen wat de gebruiksvriendelijkheid van jullie site niet bevorderd. Ik weet niet of jullie hier meer klachten over krijgen maar hoop dat jullie hier eens naar willen kijken.

x2

volledige reviews lezen op mijn smartphone lukt ook niet.....dat deden de andere dan weer wel beter:D

• #26.706
x2

volledige reviews lezen op mijn smartphone lukt ook niet.....dat deden de andere dan weer wel beter:D

de site helemaal goed maken voor smartdevices moet nog meer aan gewerkt worden. dat wordt ook begin volgend jaar aangepakt.

Rene, ik had het nog een keer eerder gevraagd, maar hebben jullie een supplement wat goed is voor je aanhechtingen / gewrichten. om een of andere rede is er bij mij altijd wel iets mis.

• #26.709
Rene, ik had het nog een keer eerder gevraagd, maar hebben jullie een supplement wat goed is voor je aanhechtingen / gewrichten. om een of andere rede is er bij mij altijd wel iets mis.

het meest complete wat we hebben is joint support daar zit van alles in en met een hoge dosering wat goed voor je gewrichten en aanhechtingen is

Net een bestelling bij jullie gedaan. benieuwd naar de cookies & cream whey!

bestelling 375723

net geplaatst! hopelijk helpt het :D

• #26.713
Net een bestelling bij jullie gedaan. benieuwd naar de cookies & cream whey!

als je normaal deze smaak lekker vind dat zal de onze ook bevallen. zelf hou ik niet van de cookies smaak maar van geen enkele whey. smaken verschillen .

bestelling 375723

net geplaatst! hopelijk helpt het :D

ik ook! is altijd afwachten of het helpt. we horen er wel veel goede berichten over maar uiteraard zijn er ook mensen die weinig of niets merken. het is maar net wat er aan de hand is met de blessure.

trek de 20% er dan zelf maar af en zet in de opmerkingen bij de betaling je ordernummer -20procent.ik zet het dan in de opmerkingen. ik kan het bedrag helaas niet aanpassen.

GVD ze kan alleen cijfers invoeren, geen letters!
en nu?

Komt de night protein cookies n creme gauw weer??

Ook maar gebruik gemaakt van de weekdeals+20%( order 375744). Leuk kerstcadeau voor mezelf :)

Succes nog even met de laatste zendingen van het jaar :)

• #26.718
fGxMiKx.jpg

Pagina 1337, gefeliciteerd! :D

Terug
Naar boven