Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Welke creatine kan ik best nemen? Ik was bezig met Creapure van B&F maar het is bijna op en jullie whey staat ook al in mijn lijstje dus dan zou ik daar graag wat Creatine aan toevoegen. Deze: http://xxlnutrition.com/nl/nld/olimp/creapure-creatine-monohydraat ?

Trouwens ... ik cardio veel daar ik ambities heb om de Stelvio omhoog te fietsen in de zomer. Kan ik iets nemen om spierafbraak tegen te gaan? BCAA'S?

Thx voor de hulp!

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.284
Welke creatine kan ik best nemen? Ik was bezig met Creapure van B&F maar het is bijna op en jullie whey staat ook al in mijn lijstje dus dan zou ik daar graag wat Creatine aan toevoegen. Deze: http://xxlnutrition.com/nl/nld/olimp/creapure-creatine-monohydraat ?

Trouwens ... ik cardio veel daar ik ambities heb om de Stelvio omhoog te fietsen in de zomer. Kan ik iets nemen om spierafbraak tegen te gaan? BCAA'S?

Thx voor de hulp!

het maakt eigenlijk niet uit welke creatine monohydraat je neemt, van olimp, optimum of die van ons. De kwaliteit is allemaal gelijkwaardig. Kwestie van voorkeur dus ;)

Ik zou je essential amino stack aanraden (tropical) dat drink je dan tijdens de training en moet zeker helpen.

monohydraat werkt juist niet bij mij ik moet het met die blends doen.

• Like
Waarderingen: Ot92
DHL !!!

die bezorgen tenminste binnen een window van 1 uur. Perfect, weet je precies wanneer ze langskomen. Bij PostNL staat er altijd "uw pakket komt tussen 12:00 en 18:00 uur" en vervolgens komen ze om 18:30 :rolleyes:

• #27.287
DHL !!!

die bezorgen tenminste binnen een window van 1 uur. Perfect, weet je precies wanneer ze langskomen. Bij PostNL staat er altijd "uw pakket komt tussen 12:00 en 18:00 uur" en vervolgens komen ze om 18:30 :rolleyes:

DHL is helemaal een drama in NL voor particulieren omdat deze vaak niet thuis zijn. PostNL is de minst slechte keuze op dit moment nog.

Goeie sups voor een goeie prijs....
Eigen ervaring met hun whey, bcaa's en testbooster ('eigen merk'). Niks over te klagen!

PostNL werkt behoorlijk goed hoor. Het is nogal een logistiek wonder om zoveel pakketten per dag te vervoeren door heel het land. Die mensen werken ook in de nachten heel hard door. Dat er af en toe wat mis gaat, tja, dat kan gebeuren.

Wat ik dan wel storend vind is dat de prijs van brieven ieder jaar hoger wordt. Het kost nu 70 cent. 69 cent precies, maar ja, in de winkel tik je wel 70 cent af...

• #27.290
maar die poesje is veel liefer.

Wat is er veranderd aan de formule?

Ik heb een opmerking over Perfect Oats.
Op de verpakking staat dat twee scoops gelijk staan aan 50 gram, maar na het afwegen kom ik op 82 gram. (exclusief het plastic scheptje)
Dat lijkt mij dus een significant verschil. Doe ik iets verkeerd of is dat een fout op de verpakking?

• #27.295
Wat is er veranderd aan de formule?

beta alanine eruit en glycerol erin.

Ik heb een opmerking over Perfect Oats.
Op de verpakking staat dat twee scoops gelijk staan aan 50 gram, maar na het afwegen kom ik op 82 gram. (exclusief het plastic scheptje)
Dat lijkt mij dus een significant verschil. Doe ik iets verkeerd of is dat een fout op de verpakking?

Dat gedonder altijd met die scoops is om gek van te worden. Probleem is dat je met een volume (schepje) een gewicht wilt afmeten. Als we dus met een nieuw product komen kijken we met een schepje hoeveel gewicht dit is. Dit wordt dan op het label en/of zak geprint. Als dan in de loop van de tijd het soortelijk gewicht hoger wordt (in dit geval van de oats) dan klopt het niet meer.

Dat is waarom ik al jaren aangeef dat je eigenlijk nooit scoops moet gebruiken en altijd moet wegen. Scoops kloppen maar zelden. Maar dit verschil is wel erg groot. Zal kijken dat er volgende keer een kleinere scoop in gaat.

Dat gedonder altijd met die scoops is om gek van te worden. Probleem is dat je met een volume (schepje) een gewicht wilt afmeten. Als we dus met een nieuw product komen kijken we met een schepje hoeveel gewicht dit is. Dit wordt dan op het label en/of zak geprint. Als dan in de loop van de tijd het soortelijk gewicht hoger wordt (in dit geval van de oats) dan klopt het niet meer.

Dat is waarom ik al jaren aangeef dat je eigenlijk nooit scoops moet gebruiken en altijd moet wegen. Scoops kloppen maar zelden. Maar dit verschil is wel erg groot. Zal kijken dat er volgende keer een kleinere scoop in gaat.

Dankjewel Rene, helemaal duidelijk. Ik zal voortaan gewoon een scoop wegen bij een nieuwe verpakking.

Moest de eerste keer even wennen aan jullie whey omdat ik de zoete meuk van B&F gewend was, maar goh wat is jullie whey minder chemisch en dik. Ligt een stuk beter op de maag.

• #27.298
Dankjewel Rene, helemaal duidelijk. Ik zal voortaan gewoon een scoop wegen bij een nieuwe verpakking.

Dat is de tip van de dag, altijd eerst even wegen :p

Moest de eerste keer even wennen aan jullie whey omdat ik de zoete meuk van B&F gewend was, maar goh wat is jullie whey minder chemisch en dik. Ligt een stuk beter op de maag.

Door glycine, fructose en veel zoetstoffen wordt whey heel zoet. Daarbij maken vulstoffen een whey dik. Wij gebruiken die stoffen niet en daarom is deze minder zoet en niet zo dik. Je merkt dat vooral aan je spijsvertering.

beta alanine eruit en glycerol erin.

Ik ben eigenlijk gewend dat in de meeste pre workout beta-alanine zit, is glycerol zoveel beter dan beta-alanine? Ben er niet bekend mee

Pakketje binnen, thanks René! Vette handdoek :D T-shirt zit iets te strak bij in de oksels m'n grote t**ten, maar in de lengte is het net iets te lang. Zal de vloek wel zijn van een midget zijn :roflol: Dan maar wat minder comfortabel tijdens het trainen, vind 'm te leuk om niet aan te doen.

Terug
Naar boven