XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakketje binnen, thanks René! Vette handdoek :D T-shirt zit iets te strak bij in de oksels m'n grote t**ten, maar in de lengte is het net iets te lang. Zal de vloek wel zijn van een midget zijn :roflol: Dan maar wat minder comfortabel tijdens het trainen, vind 'm te leuk om niet aan te doen.

Ik daar thuis xxl trainingsbroek en t-shirt, zit gewoon lekker chill (train liever ook in losse kledij)

Ik daar thuis xxl trainingsbroek en t-shirt, zit gewoon lekker chill (train liever ook in losse kledij)
Heb bijna geen kleding die comfortabel zit, m'n breedte-lengteverhouding slaat gewoon nergens op. Enige kleding die lekker zit zijn die grote shirts van Gorilla Wear, de rest zit altijd net te strak/te lang

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.303
Ik ben eigenlijk gewend dat in de meeste pre workout beta-alanine zit, is glycerol zoveel beter dan beta-alanine? Ben er niet bekend mee

het werkt heel goed voor de pomp hebben we gemerkt. onze testpersonen waren erg tevreden.

Pakketje binnen, thanks René! Vette handdoek :D T-shirt zit iets te strak bij in de oksels m'n grote t**ten, maar in de lengte is het net iets te lang. Zal de vloek wel zijn van een midget zijn :roflol: Dan maar wat minder comfortabel tijdens het trainen, vind 'm te leuk om niet aan te doen.

haha succes :wl:

:thumbs: we gaan ook weer knallen met zijn allen!

Goedemorgen René,

Ik wil bovenop mijn voeding en supplementen die ik momenteel gebruik (creatine en whey isolate) nog een weightgainer gaan gebruiken. Qua kracht stats ben ik wel flink vooruitgegaan maar wil toch iets zwaarder worden (meer eten zullen ze zeggen) maar dat is niet altijd mogelijk ivm de korte pauzes op mijn werk. Welke weightgainer raad je mij aan en hoeveel shakes mag je nemen op een dag? Dan heb ik het dus over de whey isolate en de weightgainer samen.

Gewoon aan doen idd want staat je super babe

• #27.306
Goedemorgen René,

Ik wil bovenop mijn voeding en supplementen die ik momenteel gebruik (creatine en whey isolate) nog een weightgainer gaan gebruiken. Qua kracht stats ben ik wel flink vooruitgegaan maar wil toch iets zwaarder worden (meer eten zullen ze zeggen) maar dat is niet altijd mogelijk ivm de korte pauzes op mijn werk. Welke weightgainer raad je mij aan en hoeveel shakes mag je nemen op een dag? Dan heb ik het dus over de whey isolate en de weightgainer samen.

Anders neem je een zak perfect oats van 5kg. Dan kan je bij 2 scoops oats en scoop whey doen en deze 2x per dag drinken. Daarbij kan je dan de whey nog alleen nemen na de training. Dan heb je geen aparte gainer nodig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat mijn ouders graag snoepen savonds heb ik ze een sample van de Delicious Protein Pudding gegeven....

Gisteren moest ik al direct een potje choco bestellen van 1000 gram :D
En de vitaminen en omega's hebben ze ineens meebesteld ;)

Mijn ouders (55 jaar) op XXL sups... zo zie je maar dat alles mogelijk is hahahaha :D:D:D

• #27.309
Omdat mijn ouders graag snoepen savonds heb ik ze een sample van de Delicious Protein Pudding gegeven....

Gisteren moest ik al direct een potje choco bestellen van 1000 gram :D
En de vitaminen en omega's hebben ze ineens meebesteld ;)

Mijn ouders (55 jaar) op XXL sups... zo zie je maar dat alles mogelijk is hahahaha :D:D:D

haha leuk om te horen!

Heb een pot ccg besteld, kon wel m'n accountnaam niet herinneren dus heb het gewoon zo besteld, denk niet dat het een probleem is toch?

381524

• #27.312
Komen die tshirts van xxl voor vrouwen toevallog deze week nog op voorraad?

ik verwacht ze ergens einde van de maand. Komt met de boot uit China en moet dan door de douane dus dat is nooit precies te zeggen.

Haha dan word t natuurlijk geconteroleerd op ''gevaarlijke'' poedertjes

willen ze de whey delicious miss proeven gewoon :p ''test''

• #27.316
obviously anders had je nu waarschijnlijk dezelfde kwaliteit shakes als body en clit.

oeh die proteïnepudding aardbei-wite chocolade is jummie :thumb:

• #27.320
Heb vanmiddag de eerst Protein Pudding chocolade geprobeerd, maar zelfs met 500ml melk blijven er veel en grote korrels in zitten? (op de verpakking staat 250ml melk)
Heb geshaked als een epileptische mong**l, maar het mocht niet baten :sad:

Smaak is wel heerlijk btw.

Dat is vreemd zelf heb ik dat nooit. Beste is wel eerst de vloeistof in de shaker te doen en dan het poeder er bovenop. Als je andersom werkt kan je klontjes krijgen. Dan is met eiwitten overigens net zo.

Je onderarm ziet er nu zo uit? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven