AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb vanmiddag de eerst Protein Pudding chocolade geprobeerd, maar zelfs met 500ml melk blijven er veel en grote korrels in zitten? (op de verpakking staat 250ml melk)
Heb geshaked als een epileptische mong**l, maar het mocht niet baten :sad:

Smaak is wel heerlijk btw.

In potje of kom doen en met een vork alles mengen does the trick bij mij

Heb vanmiddag de eerst Protein Pudding chocolade geprobeerd, maar zelfs met 500ml melk blijven er veel en grote korrels in zitten? (op de verpakking staat 250ml melk)
Heb geshaked als een epileptische mong**l, maar het mocht niet baten :sad:

Smaak is wel heerlijk btw.

Als ik het met een vork meng heb ik ook brokjes (was mijn beker vergeten mee te nemen naar mijn gf...). Met shaker heb ik dit nog nooit gehad

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

In potje of kom doen en met een vork alles mengen does the trick bij mij

Wizard

Lieve XXLNutrition,

Met mijn stats (1.85/83kg), zou ik dan als tanktop een M of een L nemen?

Lieve XXLNutrition,

L, dan is dat motivatie om erin te groeien.

Nee srs, ik ben iets kleiner dan je en weeg paar kg meer, t shirt maat M spant goed. Denk dat je dus wel L mag overwegen

Steensteen: Medium

Pudding hier perfect: eerst melk in shaker, dan poder erbij....shaken en LANGER dan opgegeven in de koeling. Perfect resultaat. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.327
Lieve XXLNutrition,

L, dan is dat motivatie om erin te groeien.

Nee srs, ik ben iets kleiner dan je en weeg paar kg meer, t shirt maat M spant goed. Denk dat je dus wel L mag overwegen

ja klopt een maat L moet goed voor je zijn. Als je de beast tanktop wilt dan moet je zeker XL hebben wat die vallen wat klein uit.

Steensteen: Medium

Pudding hier perfect: eerst melk in shaker, dan poder erbij....shaken en LANGER dan opgegeven in de koeling. Perfect resultaat. :thumb:

top! iedereen aan de pudding :D

echte whey besteld en volgende keer sowieso voor de sticker

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat 1.88 en je overweegt een M

what is this sourcery?

Hoi Rene, Redline White Heat is dit dezelfde formule als de voorgaande die uitverkocht was?

• #27.335
Hoi Rene, Redline White Heat is dit dezelfde formule als de voorgaande die uitverkocht was?

Ik neem aan van wel, ik heb niet gehoord dat er een nieuwe formule is. Ik moet bekennen dat dat ik de oude formule niet kon. Ik zal iemand hier de ingrediënten op de site laten zetten.

Had de laatste keer uit voorzorg ook bij xxl besteld, gelukkig maar

• #27.339
R.I.P. Body en fit

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

Hun jarenlange leugens tegenover hun klanten wordt nu hun eigen faillissement.

Ben ik blij dat ik voornamelijk mijn eiwitproducten koop bij Xxl en niet bij body en shitstorm.

het is slechter als ik dacht zeg... las ook dat de isolaat ineens duurder is bij B&F ze hebben denk stiekem de formule aangepast//

Had de laatste keer uit voorzorg ook bij xxl besteld, gelukkig maar

thx!

Terug
Naar boven