MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

R.I.P. Body en fit

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

Hun jarenlange leugens tegenover hun klanten wordt nu hun eigen faillissement.

Ben ik blij dat ik voornamelijk mijn eiwitproducten koop bij Xxl en niet bij body en shitstorm.

Ze zijn helaas nog genoeg mensen die eigenwijs zijn en hun whey bij BF bestellen. Ondanks dat ik ze gewezen heb op de labtesten en ik xxl adviseer.

Failliet zullen ze dus niet gaan.

Ik bestel zelf vrijwel alles bij xxl behalve de oats omdat ik de 1 kg zakken handiger vind.

Toekomstige klanten van XXL be like

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Steensteen: Medium

Pudding hier perfect: eerst melk in shaker, dan poder erbij....shaken en LANGER dan opgegeven in de koeling. Perfect resultaat. :thumb:

had vorige keer pudding in mn shaker gemaakt endan uitgegoten in een kommetje. De pudding was al stijf voordat ik hem kon uitgieten.. Was precies cement dat uit mn shaker kwam. Wrs gwn te koude melk ofz?

Eerste bestelling van XXL Nutrition is hier ook toegekomen (Pannenkoeken en sample pakket Whey Delicious). Vanavond/morgenvroeg al direct eens testen.

B&F ziet mij ook niet meer (ook al ben ik een relatieve beginner). Behalve voor hun gedroogd fruit en zadenmix ed, want daar is het aanbod van XXL niet toereikend. Maar B&F zal met dergelijke producten toch ook niet frauderen hoop ik!

lijkt erop dat B&F jullie uitdaagt tot een 23% korting op alles actie

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.346
Eerste bestelling van XXL Nutrition is hier ook toegekomen (Pannenkoeken en sample pakket Whey Delicious). Vanavond/morgenvroeg al direct eens testen.

B&F ziet mij ook niet meer (ook al ben ik een relatieve beginner). Behalve voor hun gedroogd fruit en zadenmix ed, want daar is het aanbod van XXL niet toereikend. Maar B&F zal met dergelijke producten toch ook niet frauderen hoop ik!

hoop dat je tevreden bent :thumbs:

lijkt erop dat B&F jullie uitdaagt tot een 23% korting op alles actie

:p

René, klopt het dat Agmatine bij jullie alleen in caps verkrijgbaar is en niet in poedervorm?

je kunt ze ook verkruimelen dan heb je ook poeder.

hihihi

• Like
Waarderingen: mat
Ben ook maar overgestapt. De speculaassmaak van Whey Delicious is erg lekker!

• #27.350
René, klopt het dat Agmatine bij jullie alleen in caps verkrijgbaar is en niet in poedervorm?

Er is nog maar heel weinig vraag naar Agmatine, van xxl gaat deze er ook uit. We hebben alleen nog de caps van tested nutrition.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Ben ook maar overgestapt. De speculaassmaak van Whey Delicious is erg lekker!

Goed om te horen alleen staat deze op de nominatie om eruit te gaan :o

• #27.352
Vreemd dat de vraag afneemt, ik vind Agmatine een fijn supplement vanwege de lekkere pump die het geeft.

Het is duur om te produceren ook, althans als je goede kwaliteit agmatine gebruikt. We kwamen er bijna niet mee uit. Maar er is inderdaad raar genoeg weinig vraag naar. Komt denk ook omdat er zoveel keuze is tegenwoordig.

Rene heb je een alternatief voor All Day Protein heb het laats besteld bij jullie maar mijn darmen zijn er niet zo gelukkig mee heb de hele dag een opgeblazen gevoel ( ligt aan mij btw niet aan het product)

• #27.354
Rene heb je een alternatief voor All Day Protein heb het laats besteld bij jullie maar mijn darmen zijn er niet zo gelukkig mee heb de hele dag een opgeblazen gevoel ( ligt aan mij btw niet aan het product)

Door de lactose denk ik dan. Als je een langzaam verterend eiwit zoekt dan egg protein en anders whey hydrolysaat.

Kan ik ook samples van pre work outs bestellen?
Ik gebruik nu nog unstoppable dus heb binnenkort een nieuwe nodig.

Grappig dat b&f nu ineens Labtested erbij heeft staan met een rapport van 2 jan 2015 :D

Overigens vind ik hun prijs voor whey perfection toch wel goedkoop met 34.90 voor 2270 kilo.

Met welke whey van xxl is deze het beste te vergelijken?

Hier ook ... eerste bestelling en is netjes in BE aangekomen. De handdoek staat trouwens goed bij mijn XXL Porsche :D

Grappig dat b&f nu ineens Labtested erbij heeft staan met een rapport van 2 jan 2015 :D

Overigens vind ik hun prijs voor whey perfection toch wel goedkoop met 34.90 voor 2270 kilo.

Met welke whey van xxl is deze het beste te vergelijken?

geen een, xxl levert kwaliteit.

perfect whey series is een prijsvechter van xxl ;)

Wanneer komt de agmatine van het huismerk weer op voorraad? Wilde het vandaag bij mijn bestelling doen maar helaas is het niet leverbaar.

Terug
Naar boven