Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Grappig dat b&f nu ineens Labtested erbij heeft staan met een rapport van 2 jan 2015 :D

Overigens vind ik hun prijs voor whey perfection toch wel goedkoop met 34.90 voor 2270 kilo.

Met welke whey van xxl is deze het beste te vergelijken?

Komen ze het met een kiepwagen brengen?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.362
Grappig dat b&f nu ineens Labtested erbij heeft staan met een rapport van 2 jan 2015 :D

Overigens vind ik hun prijs voor whey perfection toch wel goedkoop met 34.90 voor 2270 kilo.

Met welke whey van xxl is deze het beste te vergelijken?

Beste kan je die vergelijken met perfect whey protein dat is 4000gram voor 55,95 dus omgerekend iets lager in prijs zelfs.

Kan ik ook samples van pre work outs bestellen?
Ik gebruik nu nog unstoppable dus heb binnenkort een nieuwe nodig.

Dat gaat helaas niet, deze geven we weg bij bestellingen en zijn beperkt op voorraad.

Hier ook ... eerste bestelling en is netjes in BE aangekomen. De handdoek staat trouwens goed bij mijn XXL Porsche :D

top, succes met je supps en handdoek :wl:

geen een, xxl levert kwaliteit.

perfect whey series is een prijsvechter van xxl ;)

:p

Na de b&f affaire dankzij dbb bij xxl uitgekomen! Zal es wat reclame maken hier in de buurt!

• #27.366
Eerste bestelling: 382008
Als mn pot Whey op is ook maar jullie huismerk bestellen:D

• #27.371
Sinds kort lukt het me niet meer, vroeger als je de link plaatste ging het automatisch.

Volgensmij gewoon de volledige link neerpleuren en doet die dat vanzelf

hij maakte er een url van automatisch i.p.v. een embedded filmpje.

check:

Onderstaand filmpje kreeg ik net te zien, zelf op de universiteit van Wageningen weten ze wat kwaliteit is. Ik weet dat ze onze producten daar gebruiken voor onderzoeken vanwege de goede kwaliteit. Check het filmpje op minuut 1.36 :p

http://youtu.be/ELlCROFvOjs

hij maakte er een url van automatisch i.p.v. een embedded filmpje.

check:

Onderstaand filmpje kreeg ik net te zien, zelf op de universiteit van Wageningen weten ze wat kwaliteit is. Ik weet dat ze onze producten daar gebruiken voor onderzoeken vanwege de goede kwaliteit. Check het filmpje op minuut 1.36 :p

http://youtu.be/ELlCROFvOjs

Cool! Ben toevallig die cursus aan het volgen nu :D

Is dat niet JW van het forum hier? :o

Ook overgestapt na de whey wars en gisteren mn eerste bestelling bij xxl nutrition geplaatst. Heb vandaag echter nog geen mail van dpd gezien met een tijdskader waarin ze leveren en als ik de tracking check staat deze nog altijd op gisterenavond 19u15 met als laatste een 'hub scan', moet ik mijn pakje dan pas morgen verwachten ipv vandaag? (bestelling : 381846 )

Ik ben sinds het uitkomen van die labtesten overgestapt naar jullie webshop. Tot nu toe heel tevreden over jullie huismerk. Ik vroeg me enkel af of jullie ook gaan komen met bruine rijst poeder want ik wil uit principe liever niet meer bij die andere shop bestellen.

• #27.378
Ook overgestapt na de whey wars en gisteren mn eerste bestelling bij xxl nutrition geplaatst. Heb vandaag echter nog geen mail van dpd gezien met een tijdskader waarin ze leveren en als ik de tracking check staat deze nog altijd op gisterenavond 19u15 met als laatste een 'hub scan', moet ik mijn pakje dan pas morgen verwachten ipv vandaag? (bestelling : 381846 )

We hebben meer telefoon en email gehad vandaag, volgens mij is er gisteren bij DPD iets niet helemaal goed gegaan veel pakketten hebben een dag vertraging opgelopen. De reden heb ik helaas niet te horen gekregen, het is voor ons ook om moe van te worden. De ene keer PostNL en nu weer DPD..

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Ik ben sinds het uitkomen van die labtesten overgestapt naar jullie webshop. Tot nu toe heel tevreden over jullie huismerk. Ik vroeg me enkel af of jullie ook gaan komen met bruine rijst poeder want ik wil uit principe liever niet meer bij die andere shop bestellen.

We hebben inderdaad een kleiner assortiment als de concurrent, of we dit gaan toevoegen moet ik nog bekijken. Rijstpoeder hebben we niet omdat het zo fijn gemalen is dat het geen complex koolhydraat meer is maar heel snel opneemt bijna als een suiker. Dus het lijkt een mooi product (bruine rijst) maar rijstpoeder is toch heel iets anders.

Hebben jullie een weightgainer met zo min mogelijk suikers?

Terug
Naar boven