XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb een kritische noot op de shirts die je kunt kiezen bij 100+ euro bestelling, XXL Nutrition - XXL T-Shirt (1 stuk) Zwart / XL.
Ik weet dat het een gratis shirt was maar ze krimpen extreem veel na 1x wassen.
Shirt is minimaal 1 maat gekrompen en is op 30 graden gewassen. Zit nu strakker wat niet erg is maar het is bijna een blote buiken shirt geworden. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.402
Heb een kritische noot op de shirts die je kunt kiezen bij 100+ euro bestelling, XXL Nutrition - XXL T-Shirt (1 stuk) Zwart / XL.
Ik weet dat het een gratis shirt was maar ze krimpen extreem veel na 1x wassen.
Shirt is minimaal 1 maat gekrompen en is op 30 graden gewassen. Zit nu strakker wat niet erg is maar het is bijna een blote buiken shirt geworden. :D

o dat is niet zo mooi. Ik heb het nog niet echt eerder gehoord over de shirts. Weet je zeker dat het 30C was?

Weet niet of dit hoort maar had Whey Delicious appeltaart besteld, vandaag keurig binnen gekomen maar toen ik hem opende en proefde smaakte het totaal niet naar appeltaart. eerder naar vanille.
Ik mixte 30 gram whey met 220 ml amandelmelk. dit was me eerste XXL shake, misschien komt het omdat ik die zoete zooi van B&F gewend ben :p

Desalniettemin, smaakte prima :D

Nieuwe klant erbij, ik tast liever iets dieper in de buidel voor kwaliteit. En eerlijkheid natuurlijk.
Zodra de uitkeringen weer binnen zijn komt er een bestelling aan. :D

o dat is niet zo mooi. Ik heb het nog niet echt eerder gehoord over de shirts. Weet je zeker dat het 30C was?

Ja want had tevens een tanktop - XXL Nutrition - Tanktop Men, 1 stuk Zwart / XL: 1 besteld.
Die is niet tot nauwelijks gekrompen en zat in dezelfde was. Je voelt aan de shirts dat er ook verschil in stof zit.

Is nu geen reclame voor jullie wanneer ik met mijn gekrompen blote buik shirt ga sporten. :p:D

Ja want had tevens een tanktop - XXL Nutrition - Tanktop Men, 1 stuk Zwart / XL: 1 besteld.
Die is niet tot nauwelijks gekrompen en zat in dezelfde was. Je voelt aan de shirts dat er ook verschil in stof zit.

Is nu geen reclame voor jullie wanneer ik met mijn gekrompen blote buik shirt ga sporten. :p:D

Ik wist dit al een tijdje, dus neem ze altijd een maatje te groot, zodat ze na een paar keer wassen perfect passen ;)

Ik heb het ondertussen al 4x meegemaakt.

Maat M zat goed, na het wassen kon me broertje 'm aandoen. :p

Volgende keer gewoon een XL bestellen en ik een XXXL. :cool:

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Ik wist dit al een tijdje, dus neem ze altijd een maatje te groot, zodat ze na een paar keer wassen perfect passen ;)

Had ik dat nou eerder geweten. :grumble:

Misschien handig om op de site te vermelden dat je echt een maatje groter moet bestellen omdat ze klein uitvallen (na wassen).

Weet niet of dit hoort maar had Whey Delicious appeltaart besteld, vandaag keurig binnen gekomen maar toen ik hem opende en proefde smaakte het totaal niet naar appeltaart. eerder naar vanille.
Ik mixte 30 gram whey met 220 ml amandelmelk. dit was me eerste XXL shake, misschien komt het omdat ik die zoete zooi van B&F gewend ben :p

Ik vind hem ook niet echt 100% naar appeltaart smaken maar ik heb veel verschillende smaken (verschillende merken) gehad maar toch wel een van de lekkerste

De zwarte die krimpt wel na het wassen , van xl naar m lijkt het wel, de andere kleuren niet(behalve geel want die heb ik niet).

• #27.415

Onze smaken zijn altijd zacht, appeltaart is een hele moeilijke smaak er zitten meerdere aroma's in. Wat voor batch nummer heb je dan test ik morgen even. Het kan zomaar zijn dat de smaak per batch iets verschilt en wie weet valt deze te flauw uit

Nieuwe klant erbij, ik tast liever iets dieper in de buidel voor kwaliteit. En eerlijkheid natuurlijk.
Zodra de uitkeringen weer binnen zijn komt er een bestelling aan. :D

thanks!

Ik heb het ondertussen al 4x meegemaakt.

Maat M zat goed, na het wassen kon me broertje 'm aandoen. :p

Ik zal het doorgeven aan onze producent morgen.

• #27.417
De zwarte die krimpt wel na het wassen , van xl naar m lijkt het wel, de andere kleuren niet(behalve geel want die heb ik niet).

Dat is toch vreemd zeg. Ik ga er morgen achteraan en even bekijken wat er aan de hand is. Er is net een nieuwe lading zwarte shirts onderweg. Hoop dat die in orde zijn.

Dat is toch vreemd zeg. Ik ga er morgen achteraan en even bekijken wat er aan de hand is. Er is net een nieuwe lading zwarte shirts onderweg. Hoop dat die in orde zijn.

Extra info: Ik heb dit meegemaakt met de maten M en L, kleuren zwart en leger groen.

Kunnen we niet een maat M (label XL) ruilen voor een XXL? Is maar 1x gewassen. :lol:

Kan dit bevestigen met de zwarte shirts. Shirt zou ruim vallen dus had een M besteld(2 weken terug).Inmiddels is het een S :roflol:

Leuk shirt voor me moeder

Terug
Naar boven