Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gisteren avond sample pack besteld om ff te testen welke smaken goed zijn voordat ik overstap van B&F, is krijg ik zojuist een mailtje dat ie vanaf vandaag in de aanbieding is...:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.442
Correctie , gekrompen van L naar M, bestel volgende keer wel XL of XXL , merk staat er niet in alleen made in China , 100% cotton maar ik denk dat het 78% is [emoji16]

heb de Chinees net gesproken en ze gaan een ander soort katoen gebruik wat voor gekrompen is. Gelukkig hallen we geen supplementen in China :p

Gisteren avond sample pack besteld om ff te testen welke smaken goed zijn voordat ik overstap van B&F, is krijg ik zojuist een mailtje dat ie vanaf vandaag in de aanbieding is...:(

Dat is een "probleem" wat onlosmakelijke verbonden is aan het houden van aanbiedingen. Elke woensdagochtend komt er een nieuwe weekaanbieding. Wil je geen "risico" lopen dat is het goed om deze even af te wachten.

Heb weer perfect whey vanille besteld. Waar blijft neutraal?
Heb ook de low carb bar besteld. Ben benieuwd!

Welke maat adviseren jullie voor iemand van 1,75m rond de 75kg 15%bf?

Omdat de laatste tijd de wintermoeheid een beetje lijkt toe te slaan :)

Welke PWO raad je aan voor de meeste energie en pomp ; Roid Rage, Unleash of Fully Loaded?

Zo, eerste bestelling gedaan, whey sample pack en creatine. Goede move om die samplepack nu in de aanbieding te doen :)

Volgende week de Whey Delicious hopelijk, ik wacht alvast met bestellen tot 21/01

@XXL

Graag wil ik vaker bij jullie bestellen! Echter is het via de webshop niet mogelijk om te betalen door middel van afterpay of klarna factuur, waardoor betalen binnen 14 dagen mogelijk is. Op sommige momenten komt dit goed van pas.

Zijn jullie van plan dit in de toekomst/binnenkort te introduceren?

Zojuist een bestelling geplaatst. Hebben jullie toevallig samples van jullie huismerk pre-wo's? Ik ben wel benieuwd naar Roid Rage of Unleash Concentrated. Doe er maar 1 bij ipv de gratis shakebeter, indien mogelijk. Thanks!

Bestelnr: 382542

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.454
Omdat de laatste tijd de wintermoeheid een beetje lijkt toe te slaan :)

Welke PWO raad je aan voor de meeste energie en pomp ; Roid Rage, Unleash of Fully Loaded?

Dat verschilt enorm per persoon, voor energie roid rager, unleash geeft al een drive voordat je begint met training en fully loaded is echt voor meer pomp en heeft ook voedingsstoffen,

Zo, eerste bestelling gedaan, whey sample pack en creatine. Goede move om die samplepack nu in de aanbieding te doen :)

Ja dat dachten wij ook :p

Volgende week de Whey Delicious hopelijk, ik wacht alvast met bestellen tot 21/01

Ik ga kijken of we dat kunnen fixen, probleem is de voorraad, we wachten op een nieuwe levering en die moet wel komen. Anders zitten we straks zonder, de nieuwe levering moet wel komen anders is het onverstandig het product extra te promoten.

@XXL

Graag wil ik vaker bij jullie bestellen! Echter is het via de webshop niet mogelijk om te betalen door middel van afterpay of klarna factuur, waardoor betalen binnen 14 dagen mogelijk is. Op sommige momenten komt dit goed van pas.

Zijn jullie van plan dit in de toekomst/binnenkort te introduceren?

Ja daar zijn we mee bezig, ik denk aan Afterpay. Ik verwacht het voor einde volgende maand toegevoegd te hebben.

Zojuist een bestelling geplaatst. Hebben jullie toevallig samples van jullie huismerk pre-wo's? Ik ben wel benieuwd naar Roid Rage of Unleash Concentrated. Doe er maar 1 bij ipv de gratis shakebeter, indien mogelijk. Thanks!

Bestelnr: 382542

Zijn helaas geen samples van, we hebben ze wel van andere pre workouts.

C4 pre work out sample ontvangen bij mijn bestelling waarvoor dank! Straks ff testen.

Wanneer is de cacao weer beschikbaar? Koop het liever niet bij b&f

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven