MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, het zijn echt heerlijke pannenkoeken. De dosering 50 poeder, 100ml melk was voor mij wel te straf/zoet van smaak. Heb er daarna nog extra melk bijgedaan en dan was het perfect. Julliie hebben er een fan bij!

De whey Delicious test ik morgen :)

Yep , hier ook dat shirt probleem :) 1x kunnen dragen en nu niet meer aan te krijgen.. Tja..

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.424
Kan dit bevestigen met de zwarte shirts. Shirt zou ruim vallen dus had een M besteld(2 weken terug).Inmiddels is het een S :roflol:

Leuk shirt voor me moeder

XL zit bij mij na 1x wassen ook wat krapper :o

Yep , hier ook dat shirt probleem :) 1x kunnen dragen en nu niet meer aan te krijgen.. Tja..

Gaat dat allemaal over het zwarte shirt?

René, het zijn echt heerlijke pannenkoeken. De dosering 50 poeder, 100ml melk was voor mij wel te straf/zoet van smaak. Heb er daarna nog extra melk bijgedaan en dan was het perfect. Julliie hebben er een fan bij!

De whey Delicious test ik morgen :)

Dosering altijd even aanpassen aan je persoonlijke wensen :). Ben benieuwd wat je van de whey vind.

Gaat dat allemaal over het zwarte shirt?

Heb het zwarte shirt ook gewassen voor het eerst dus straks even kijken of dat ook zo is. Wat me we opvalt is dat niet alle shirts van hetzelfde merk zijn?

Edit: zwarte shirt hier ook gekrompen tot een naveltruitje.

Laatst bewerkt:
Kan het zo zijn dat ik Hartkloppingen en een gevoel van spanning krijg als ik unleash op een nuchtere maag neem? Ik sport namelijk fastend en na het sporten pak ik mega grow. 20 min later een eiwitshake en twee uur daarna een flinke lunch.

• #27.431
Heb het zwarte shirt ook gewassen voor het eerst dus straks even kijken of dat ook zo is. Wat me we opvalt is dat niet alle shirts van hetzelfde merk zijn?

Edit: zwarte shirt hier ook gekrompen tot een naveltruitje.

ja klopt de oude zijn van Gildan de nieuwe speciaal gemaakt. Raar dat het alleen met de zwarte is, heb de producent net om uitleg gevraagd.

Kan het zo zijn dat ik Hartkloppingen en een gevoel van spanning krijg als ik unleash op een nuchtere maag neem? Ik sport namelijk fastend en na het sporten pak ik mega grow. 20 min later een eiwitshake en twee uur daarna een flinke lunch.

Ja dat risico is altijd aanwezig met een pre workout, neem een halve scoop.

Ik ben zelf zeer te spreken over de kwaliteit van de Gildan shirts.
Zijn jullie in de tijd ook over gestapt van ultra naar heavy aangezien ik daar een aantal verschillende van heb?

Hier ook een zwart shirt die na 1x wassen te klein was helaas

• #27.435
Ik ben zelf zeer te spreken over de kwaliteit van de Gildan shirts.
Zijn jullie in de tijd ook over gestapt van ultra naar heavy aangezien ik daar een aantal verschillende van heb?

Gildan shirt weet ik niet meer daar zijn we allang vanaf. Ik denk dat het ligt aan de laatste partij zwarte shirt (die is nu bijna op) daarvoor waren en nooit problemen. De nieuwe lading is onder hoop maar dat die weer goed zijn :cool:

Zo! Weer een bestelling gedaan gisteravond:

BBCA poeder
Waxy Maize
Delicious Pancake

Ik kan mijn de tijd herinneren (10-12 jaar geleden) dat ik bij xxl zilverkleurige zakken whey bestelde en voor 1 euro kom je een emmer bijbestellen hahaha :D

• #27.437
Zo! Weer een bestelling gedaan gisteravond:

BBCA poeder
Waxy Maize
Delicious Pancake

Ik kan mijn de tijd herinneren (10-12 jaar geleden) dat ik bij xxl zilverkleurige zakken whey bestelde en voor 1 euro kom je een emmer bijbestellen hahaha :D

Dat moet 10 jaar zijn wat we bestaan nu ongeveer 10 jaar :D die tijd ken ik inderdaad ook nog. Toen was ik nog alleen.

De zwarte die krimpt wel na het wassen , van xl naar m lijkt het wel, de andere kleuren niet(behalve geel want die heb ik niet).

Correctie , gekrompen van L naar M, bestel volgende keer wel XL of XXL , merk staat er niet in alleen made in China , 100% cotton maar ik denk dat het 78% is [emoji16]

Terug
Naar boven