- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha maar zorg wel dat je op 30graden wast en niet op 40graden![]()

Vind ze wel geweldig om waar dan ook te dragen, zitten goed.Top! Heeft het invullen van de enquete toch zijn vruchten afgeworpen![]()
Vitaminen was nog iets dat ik bij die "andere"(sorry rené) bestelde maar dit is ook helemaal verleden tijd nu!
Nu nog de rice powder verdelen en ik moet bij die andere helemaal niet meer zijn
Je bestelnummer is: 382601

Ik ga kijken of we dat kunnen fixen, probleem is de voorraad, we wachten op een nieuwe levering en die moet wel komen. Anders zitten we straks zonder, de nieuwe levering moet wel komen anders is het onverstandig het product extra te promoten.

, ik neem het deze ochtend even van hem over.Zojuist maar mijn tweede bestelling gedaan. Ook maar twee sample packs gekozen(een voor een vriend die binnenkort jarig is en ook naar iets anders op zoek is na de benf schandalen, wordt onderdeel van een leuk kado) van Whey Delicious omdat ik over jullie Night Protein zeer tevreden ben. bestelnummer: 382755
Rene, ik was aan het kijken naar Iron Dream en Resurrect PM en een eventuele vervanger hiervan. Van beide was ik tevreden. Nu zag ik dat jullie zelf ook iets hebben: http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/xtreme-gh-2-0#tab_Reviews
Is dat wat te vergelijken? Zie ook dat mensen de smaak niet zo goed vonden, is die nog hetzelfde? (reviews zijn al van een tijdje terug)
En komt http://xxlnutrition.com/be/nld/muscle-pharm/arnold-build-your-legacy-shirt nog terug?
Een beetje ontspannen zo nu en dan!

Thanks!
Je bestelling is ingepakt en wordt normaal gesproken (mits besteld voor 17:00) gewoon de dag daarna bezorgd, mooi voor het weekend in huis dus! Vanaf aanstaande maandag verzenden wij trouwens tot 18:00Hopenlijk morgen in huis zoals afgesproken want ik ben dit weekend niet thuis ;/
Bedankt!
Onze smaken zijn altijd zacht, appeltaart is een hele moeilijke smaak er zitten meerdere aroma's in. Wat voor batch nummer heb je dan test ik morgen even. Het kan zomaar zijn dat de smaak per batch iets verschilt en wie weet valt deze te flauw uit

Ik weet niet zeker of dit het batch nummer is maar er staat" AS 1986/15"
, batch staat ergens op de pot geprint.Thanks voor de snelle levering. De korte broek zit heel goed en gelukkig heeft ie diepe steekzakken, waardoor je telefoon er niet gauw uit valt.![]()