MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Fack, en ik maar denken dat ik breder werd.
Worden de shirts dus gewoon kleiner :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.462
haha maar zorg wel dat je op 30graden wast en niet op 40graden ;)

Top! Heeft het invullen van de enquete toch zijn vruchten afgeworpen :)

image.jpg

haha maar zorg wel dat je op 30graden wast en niet op 40graden ;)

Zal eens aan de vriendin vragen
Al moet ze dat genetisch wel weten toch :dunno:

Niet dat het uitmaakt hoor, heb nog een andere (vorige stapel) en die zit nog perfect :D Vind ze wel geweldig om waar dan ook te dragen, zitten goed.

Vitaminen was nog iets dat ik bij die "andere" :o (sorry rené) bestelde maar dit is ook helemaal verleden tijd nu!
Nu nog de rice powder verdelen en ik moet bij die andere helemaal niet meer zijn :p

Je bestelnummer is: 382601

• #27.466
Top! Heeft het invullen van de enquete toch zijn vruchten afgeworpen :)

ja klopt, ik denk dat dit uurtje net het verschil maakt voor veel mensen.

Vitaminen was nog iets dat ik bij die "andere" :o (sorry rené) bestelde maar dit is ook helemaal verleden tijd nu!
Nu nog de rice powder verdelen en ik moet bij die andere helemaal niet meer zijn :p

Je bestelnummer is: 382601

:thumbs:

Ik ben offline tot morgen 12.00 :wave:

Ik ga kijken of we dat kunnen fixen, probleem is de voorraad, we wachten op een nieuwe levering en die moet wel komen. Anders zitten we straks zonder, de nieuwe levering moet wel komen anders is het onverstandig het product extra te promoten.

Ok, cool. Ja snap ik wel uiteraard.

Kan ik anders een pm krijgen als Whey Delicious in promo komt?
Gaan 7 potten Whey worden en 4 Diet shake

Zojuist maar mijn tweede bestelling gedaan. Ook maar twee sample packs gekozen(een voor een vriend die binnenkort jarig is en ook naar iets anders op zoek is na de benf schandalen, wordt onderdeel van een leuk kado) van Whey Delicious omdat ik over jullie Night Protein zeer tevreden ben. bestelnummer: 382755

Laatst bewerkt:
stop nou eens met het doorgeven van bestelnummers

Rene, ik was aan het kijken naar Iron Dream en Resurrect PM en een eventuele vervanger hiervan. Van beide was ik tevreden. Nu zag ik dat jullie zelf ook iets hebben: http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/xtreme-gh-2-0#tab_Reviews

Is dat wat te vergelijken? Zie ook dat mensen de smaak niet zo goed vonden, is die nog hetzelfde? (reviews zijn al van een tijdje terug)

En komt [Link niet meer beschikbaar] nog terug?

• #27.473
René heeft vannacht een feestje gebouwd :banana:, ik neem het deze ochtend even van hem over.

Zojuist maar mijn tweede bestelling gedaan. Ook maar twee sample packs gekozen(een voor een vriend die binnenkort jarig is en ook naar iets anders op zoek is na de benf schandalen, wordt onderdeel van een leuk kado) van Whey Delicious omdat ik over jullie Night Protein zeer tevreden ben. bestelnummer: 382755

:thumb: Hoop dat de Whey Delicious je ook bevalt!

Rene, ik was aan het kijken naar Iron Dream en Resurrect PM en een eventuele vervanger hiervan. Van beide was ik tevreden. Nu zag ik dat jullie zelf ook iets hebben: http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/xtreme-gh-2-0#tab_Reviews
Is dat wat te vergelijken? Zie ook dat mensen de smaak niet zo goed vonden, is die nog hetzelfde? (reviews zijn al van een tijdje terug)
En komt http://xxlnutrition.com/be/nld/muscle-pharm/arnold-build-your-legacy-shirt nog terug?

Xtreme GH 2.0 is inderdaad te vergelijken met Iron Dream of Resurrect PM. Van de eerste batch was de smaak niet zo goed, vandaar de reviews. Inmiddels is er een nieuwe batch met een verbeterde smaak, die zou je dus gerust eens kunnen proberen. Of het Muscle Pharm shirt nog terug komt vraag ik vanmiddag even aan René, kom ik nog op terug.

Guus

Reisjes, uitstapjes, feestjes ...
Iemand zijn omzet is gestegen :D:rocknana:

Maar even casein eiwit bij jullie besteld. Die troep van B&F gaat hier door de goot. order nr 382877
Maak er wat moois van!

Net een bestelling geplaatst (Je bestelnummer is: 382909)
Hopenlijk morgen in huis zoals afgesproken want ik ben dit weekend niet thuis ;/
Bedankt!

• #27.477
Reisjes, uitstapjes, feestjes ...
Een beetje ontspannen zo nu en dan! :cool:
Maar even casein eiwit bij jullie besteld.
Thanks! :thumb:

Hopenlijk morgen in huis zoals afgesproken want ik ben dit weekend niet thuis ;/
Bedankt!
Je bestelling is ingepakt en wordt normaal gesproken (mits besteld voor 17:00) gewoon de dag daarna bezorgd, mooi voor het weekend in huis dus! Vanaf aanstaande maandag verzenden wij trouwens tot 18:00 :thumb:

Guus

Onze smaken zijn altijd zacht, appeltaart is een hele moeilijke smaak er zitten meerdere aroma's in. Wat voor batch nummer heb je dan test ik morgen even. Het kan zomaar zijn dat de smaak per batch iets verschilt en wie weet valt deze te flauw uit

Ik weet niet zeker of dit het batch nummer is maar er staat" AS 1986/15"

Thanks voor de snelle levering. De korte broek zit heel goed en gelukkig heeft ie diepe steekzakken, waardoor je telefoon er niet gauw uit valt. :thumbs:

• #27.480
Terug
Naar boven