Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.601
Nog nieuws over de rijstpoeder samples ?

Wordt aan gewerkt. Er zijn meerdere leveranciers maar je mag niet alles declareren als zilvervliesrijstpoeder. We zijn er mee bezig :thumbs:

Alles is rijstebloem of rijstzetmeel. Dat kan je dus geen zilvervliesrijstpoeder noemen....

Wordt aan gewerkt. Er zijn meerdere leveranciers maar je mag niet alles declareren als zilvervliesrijstpoeder. We zijn er mee bezig :thumbs:

Alles is rijstebloem of rijstzetmeel. Dat kan je dus geen zilvervliesrijstpoeder noemen....

Kan 't dus zijn dat een bepaalde webshop dat wel doet?

• #27.604
Kan 't dus zijn dat een bepaalde webshop dat wel doet?

Ik denk van haast wel, een producent van ons heeft alle groothandels in dit soort producten gemaild en nog niets gevonden. Allemaal hebben ze rijstbloem en rijstzetmeel maar geen zilvervliesrijstpoeder.

Ze geven ook duidelijk aan dat je dit niet zo op het product mag zetten, de zoektocht gaat nog voort maar ik heb er een hard hoofd in.

Rene hebben jullie momenteel een lopende kortingscode? Zou een grote bestelling willen plaatsen.

Stelletje oplichters die het zijn :mad:

In b4 volgende labtest

Ik denk van haast wel, een producent van ons heeft alle groothandels in dit soort producten gemaild en nog niets gevonden. Allemaal hebben ze rijstbloem en rijstzetmeel maar geen zilvervliesrijstpoeder.

Ze geven ook duidelijk aan dat je dit niet zo op het product mag zetten, de zoektocht gaat nog voort maar ik heb er een hard hoofd in.

Ok, wacht het rustig af.
Zou wel heel erg verdacht als met dit product ook gesjoemeld is, dan lijkt het op oplichterij...

• #27.607
Rene hebben jullie momenteel een lopende kortingscode? Zou een grote bestelling willen plaatsen.

We hebben geen codes momenteel wel de reguliere weekaanbiedingen

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

In b4 volgende labtest

Ok, wacht het rustig af.
Zou wel heel erg verdacht als met dit product ook gesjoemeld is, dan lijkt het op oplichterij...

Twee producenten geven van dat het gemalen rijst is maar dat je dit nog zo mag declareren. Zal eens vragen waarom dat niet mag,.

Nieuw hoofdstuk in het oplichtingsverhaal?

Net Whey Delicious Sample Pack en Whey Delicious Chocolate-Caramel besteld. Op de site zie ik staan dat je de shakes met 300ml melk moet mixxen, maar dat vind ik normaal niet lekker, kan het ook met water?

Gisteren op de valreep (17.59) besteld en vandaag netjes bezorgd. Zat o.a. de whey delicious sample box bij. Net als eerste pistache geproefd. Had niet verwacht dat die zo lekker was, volgende keer bestel ik daar sowieso een hele pot van :lick:

Na al dat gedoe met B&F maar eens bij jullie het assortiment uitproberen ;-) 384378

Ben nu bezig met mijn 1ste bestelling.
Hebben jullie iets zoals Magnificent van de concurrentie. :)

Gaan jullie in de toekomst wellicht gebruik maken van AfterPay? Dit is voor een arme student die leeft van de stufi wel een uitkomst.

Aight, 1ste bestelling is een feit.
En ben voor Advanced Post Workout gegaan.

• #27.617
Net Whey Delicious Sample Pack en Whey Delicious Chocolate-Caramel besteld. Op de site zie ik staan dat je de shakes met 300ml melk moet mixxen, maar dat vind ik normaal niet lekker, kan het ook met water?

Klopt kan met melk of met water net wat je wilt. Pas de hoeveelheid water ook zelf aan zodat je de smaak lekker vind.

Gisteren op de valreep (17.59) besteld en vandaag netjes bezorgd. Zat o.a. de whey delicious sample box bij. Net als eerste pistache geproefd. Had niet verwacht dat die zo lekker was, volgende keer bestel ik daar sowieso een hele pot van :lick:

Pistache is mijn favoriet! ook goed door de brinta

Na al dat gedoe met B&F maar eens bij jullie het assortiment uitproberen ;-) 384378

thx! laat me even weten wat je van de producten vind straks.

Gaan jullie in de toekomst wellicht gebruik maken van AfterPay? Dit is voor een arme student die leeft van de stufi wel een uitkomst.

Ja komt eraan, mogelijk deze week nog.

Aight, 1ste bestelling is een feit.
En ben voor Advanced Post Workout gegaan.

thx!

Dat is echt de top op het gebied van post workout supplement, kijk maar eens goed naar de dosering van alle stoffen. Weet zeker dat je tevreden zult zijn (bijna zeker dan :grumble: )

Eens een vraag van mijn kant, komt er van de night protein en isolaat nog grotere verpakkingen?

bijvoorbeeld bij night protein 2,5 kg en isolaat 4 kg?

Gr

Laatst bewerkt:
Ik nam normaal Vit b5 van Now Foods, ik zag nu jullie Vit b complex. Is dit wat te vergelijken? (ik nam het voornamelijk omdat het tegen acne zou helpen)

Wat is er zo speciaal aan afterpay?

Letterlijk vertaald betekent het 'betaal achteraf' , maar wat moet ik daar verder onder verstaan?

Terug
Naar boven