AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is er zo speciaal aan afterpay?

Letterlijk vertaald betekent het 'betaal achteraf' , maar wat moet ik daar verder onder verstaan?

je hoeft pas na twee weken volgens mij? te betalen, dus als je nu bestelt krijg je als uiterste betaaldatum begin februari

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

en als je dat vergeet kan je kosteloos nog eens twee weken later betalen, heb ik wel eens gehad namelijk:O

Ik ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbiedingen! Zit heel toevallig misschien de Glutamine Peptiden Matrix erbij :rolleyes:?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.624
Eens een vraag van mijn kant, komt er van de night protein en isolaat nog grotere verpakkingen?

bijvoorbeeld bij night protein 2,5 kg en isolaat 4 kg?

Gr

Het gaat je dan neem ik aan om een lagere prijs.. We geven wel meerstuksvoordeel dus dan heb je voordeel als je meer koopt. Verdere kortingen zijn niet mogelijk omdat het voor ons ook dure grondstoffen zijn die we gebruiken.

Ik nam normaal Vit b5 van Now Foods, ik zag nu jullie Vit b complex. Is dit wat te vergelijken? (ik nam het voornamelijk omdat het tegen acne zou helpen)

B100 bevat alle B-vitaminen in een hoge dosering. zeker een keer het proberen waard denk ik.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbiedingen! Zit heel toevallig misschien de Glutamine Peptiden Matrix erbij :rolleyes:?

ik denk van niet maar ik maak deze niet zelf en deze bepalen we vaak pas net voordat de mail de deur uitgaat ;)

Heb weer een mooie bestelling geplaatst (384457)

Zie hem donderdag wel weer verschijnen, en bedankt alvast! :)

Wanneer verwachten jullie weer GameDay op voorraad te krijgen?
En verkopen jullie de oude versie van White Heat?

Het gaat je dan neem ik aan om een lagere prijs.. We geven wel meerstuksvoordeel dus dan heb je voordeel als je meer koopt. Verdere kortingen zijn niet mogelijk omdat het voor ons ook dure grondstoffen zijn die we gebruiken.
Hm, de roep om grotere verpakkingen (met extra beetje voordeel) wordt wel groter hoor, Night Protein en Peptopro..:cool:
Maak er wat moois van René!

Hm, de roep om grotere verpakkingen (met extra beetje voordeel) wordt wel groter hoor, Night Protein en Peptopro..:cool: Maak er wat moois van René!

Dit. Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar waarom wordt Night Protein (en misschien Mega Grow ook wel? Maar is een persoonlijke favoriet) niet in grotere verpakkingen verkocht? Het komt op deze manier over als dat het eigenlijk goedkoper kan. Ik zal eerlijk zijn, als de prijs wat zachter was met een grotere pot als optie qua €/kg, en daarmee samenhangend de mogelijkheid om nog wat extra euro'tjes te besparen bij een dikke bulk van die grotere potten, dan heb je hier voor heel wat jaartjes een potentiële grootafnemer van alleen al de NP erbij.

René, wanneer komen de oh yeah-bars weer binnen?

Dit. Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar waarom wordt Night Protein (en misschien Mega Grow ook wel? Maar is een persoonlijke favoriet) niet in grotere verpakkingen verkocht? Het komt op deze manier over als dat het eigenlijk goedkoper kan. Ik zal eerlijk zijn, als de prijs wat zachter was met een grotere pot als optie qua €/kg, en daarmee samenhangend de mogelijkheid om nog wat extra euro'tjes te besparen bij een dikke bulk van die grotere potten, dan heb je hier voor heel wat jaartjes een potentiële grootafnemer van alleen al de NP erbij.
Ik wil niet zeuren, maar bij 4 potten krijg je toch korting?

• #27.632
Heb weer een mooie bestelling geplaatst (384457)

Zie hem donderdag wel weer verschijnen, en bedankt alvast! :)

thanks!

René, wanneer komen de oh yeah-bars weer binnen?

We verwachten deze week weer een aantal pallets met USA brands, het altijd de vraag of alles erbij zit. De importeur heeft veel niet op voorraad op dit moment.

Wanneer verwachten jullie weer GameDay op voorraad te krijgen?
En verkopen jullie de oude versie van White Heat?

IK weet niet of GameDay nog terugkomt (wachten op importeur), ik ken de ingrediënten van white heat niet precies welke we eerst hadden. De ingrediënten van de huidige staan wel op de site, mss kan je vergelijken.

Hm, de roep om grotere verpakkingen (met extra beetje voordeel) wordt wel groter hoor, Night Protein en Peptopro..:cool:
Maak er wat moois van René!

Ik wil niet zeuren, maar bij 4 potten krijg je toch korting?

Bij de producten die hier genoemd worden geeft een grotere pot geen inkoopvoordeel voor ons, er is dus ook geen voordeel te vergeven. We hebben er daarom voor gekozen om wel meerstuksvoordeel te geven zodat je toch korting krijgt als je meer koopt. Daarbij heb je dan als voordeel dat je meerde smaken kunt kiezen wat je met een grote pot niet hebt.

Het eerste wat ik deed na het wakker worden was de nieuwe weekdeals checken, maar ik zie dezelfde als vorige week

• #27.635
Hey René, wanneer krijgen jullie die basic XXL-shirts van 5,95 weer binnen? Nu staat oa de zwarte al een tijd op uitverkocht.

Sinds het bekend is dat b&f zit te naaien, ben ik volledig klaar met b&f.

Zal mijn eiwitten bij XXL bestellen.

• #27.640
Terug
Naar boven