Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

+1 supps op krediet kopen :roflol: dan wordt het dringend tijd om eens te kijken naar wat je prioriteiten in het leven zijn.

Via afterpay kun je vaak ook kiezen voor eenmalige machtiging. Dit vind ik handig omdat ik niet altijd het apparaat van de bank voor iDEAL bij me heb.

Vandaag aan pot whey delicious pistache begonnen. Super smaak! Baal nu dat ik hierna nog een pot aardbei-banaan heb staan. Voortaan alleen nog pistache.

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.643
Via afterpay kun je vaak ook kiezen voor eenmalige machtiging. Dit vind ik handig omdat ik niet altijd het apparaat van de bank voor iDEAL bij me heb.

Vandaag aan pot whey delicious pistache begonnen. Super smaak! Baal nu dat ik hierna nog een pot aardbei-banaan heb staan. Voortaan alleen nog pistache.

Pistache is zeker lekker! :zuip: Afterpay komt binnen week op de site verwacht ik.

Dit is idd erg handig, heeft niks met krediet te maken.

Je kan ook daarna in termijnen betalen aan AfterPay maar dat zou ik niet aanraden dat zijn dure kredieten volgens mij.

Beste XXL, ik zie dat jullie ook whey isolaat met stevia hebben. Maar helaas alleen Vanille. Ik ben echt enorm gek op chocolade, zal dit ooit in het assorti komen? Dymatize heeft dit bijvoorbeeld al wel en smaakt best goed. Alleen zitten er nog steeds middelen in die mij niet bevallen.
Hebben jullie ook stevia caseine? Kon ik zo niet vinden.

Bij de producten die hier genoemd worden geeft een grotere pot geen inkoopvoordeel voor ons, er is dus ook geen voordeel te vergeven. We hebben er daarom voor gekozen om wel meerstuksvoordeel te geven zodat je toch korting krijgt als je meer koopt. Daarbij heb je dan als voordeel dat je meerde smaken kunt kiezen wat je met een grote pot niet hebt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan ook daarna in termijnen betalen aan AfterPay maar dat zou ik niet aanraden dat zijn dure kredieten volgens mij.

Dat moet je idd niet doen maar het wordt gewoon automatisch afgeschreven binnen een paar dagen
Ideaal voor luie mensen die niet altijd een reader bij hebben :D

Hoi Ralf :D, net weer een ordertje geplaatst bij je (384571).

Maak je er weer wat moois van? :p

De xxl t-shirts, M zit perfect, best neem ik dan een L zodat ze na het wassen goed zitten?

De Animal t-shirts vallen die ook zoals de xxl t-shirts?

Komt er binnenkort een nieuwe smaak low carb protein bar ?

Yust curious

• #27.651
De xxl t-shirts, M zit perfect, best neem ik dan een L zodat ze na het wassen goed zitten?

De Animal t-shirts vallen die ook zoals de xxl t-shirts?

Animal shirts vallen iets ruimer en krimpen ook niet volgens mij.

Komt er binnenkort een nieuwe smaak low carb protein bar ?

Yust curious

Is heel lastig vanwege de structuur, ik wacht tot andere opdrachtgevers smaken ontwikkelen bij de producent en haak daar dan op in. Ze kunnen me namelijk op samples niet garanderen dat ze dezelfde structuur krijgen als bij de massaproductie.

Beste XXL, ik zie dat jullie ook whey isolaat met stevia hebben. Maar helaas alleen Vanille. Ik ben echt enorm gek op chocolade, zal dit ooit in het assorti komen? Dymatize heeft dit bijvoorbeeld al wel en smaakt best goed. Alleen zitten er nog steeds middelen in die mij niet bevallen.
Hebben jullie ook stevia caseine? Kon ik zo niet vinden.

Aahw ik ben overgeslagen :(

• #27.653

Ik heb je bericht gemist!

Er is heel weinig vraag naar stevia en de smaak is erg lastig te krijgen. Daarbij als jezelf verdiept in producie van steviaglyocides is het maar de vraag of dat wel zo gezond is.

Ik denk er wel aan een night protein (micellar caseine) pure toe te voegen, zonder smaak of zoetstoffen.

Ik heb je bericht gemist!

Er is heel weinig vraag naar stevia en de smaak is erg lastig te krijgen. Daarbij als jezelf verdiept in producie van steviaglyocides is het maar de vraag of dat wel zo gezond is.

Ik denk er wel aan een night protein (micellar caseine) pure toe te voegen, zonder smaak of zoetstoffen.

Oh, dat over de stevia wist ik niet. Ik zal me daar even in verdiepen. Bedankt!
Pure caseïne heb ik sowieso al interesse :D

René, fixed!!
20rn2gj.jpg

René vraagje voor mijn volgende bestelling,

Zit te kijken ivm mijn post workout.
Biedt de Advanced Post Workout veel meer tov Megagrow?
Is enkel peptopro eventueel al voldoende?
Ik heb ook Bcaa caps die ik voor en na de training al neem.

Ralf; bestelling 384659, maak er wat moois van!! ;-)

waarom hebben jullie mp creatine niet in jullie assortiment?

Ik zit al paar maanden met kraken en knakken in de linkerschouder als ik het heen en weer beweeg en op en neer en heb er dan ook vaak pijn in. En heb veel spierverlies aan de linkerkant van mijn lichaam door de schouder.

is de Joint Support - XXL Nutrition aan te raden?

• #27.660

zo klaar! :p

René vraagje voor mijn volgende bestelling,

Zit te kijken ivm mijn post workout.
Biedt de Advanced Post Workout veel meer tov Megagrow?
Is enkel peptopro eventueel al voldoende?
Ik heb ook Bcaa caps die ik voor en na de training al neem.

Zelf ben ik niet zo'n fan van BCAA's maar meer van Essential Amino Stack maar dat is mijn persoonlijke menig. Qua Postworkoutsupplementen is APWO wel de top het bevat geen creatine dat kan je eventueel toevoegen. PeptroPro is zeker ook goed maar is een onderdeel van APWO.

Ralf; bestelling 384659, maak er wat moois van!! ;-)

:wave2:

waarom hebben jullie mp creatine niet in jullie assortiment?

We hebben zoveel verschillende soorten dat we producten die niet goed lopen uitverkopen.

Ik zit al paar maanden met kraken en knakken in de linkerschouder als ik het heen en weer beweeg en op en neer en heb er dan ook vaak pijn in. En veel spierverlies aan de linkerkant van mijn lichaam door de schouder.

is de Joint Support - XXL Nutrition aan te raden?

Je weet helaas nooit van tevoren of een supplement gaat helpen. Joint Support is wel het compleetste en hoogst gedoseerde supplement voor gewrichten wat er is. Als je veel last hebt is het wel het proberen waard. We krijgen er veel goede berichten over terug.

Terug
Naar boven