Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.563
Hoi, ik mik ze in 1 keer naar binnen, kan dat kwaad?

Nee maar dan is de opname minder ideaal lijkt me.

Kan inderdaad ook. Zo neem je de meeste vitamine tabletten maar dit zijn kauw/zuigtabletjes welke als je ze kauwt/zuigt sneller worden opgenomen.

gebruik nu de whey hydrolysaat idd minder last van de maag bedank voor de tip Rene

Goed om te horen!

All day proteine, all day, every day :D

B&F troep is eindelijk op dus eindelijk besteld > nieuwe vaste klant!

383574 (zie opmerking)

Ralph maak er wat van moois

All day proteine, all day, every day :D
Mooi maar als Ik zelf een blend zou mogen samenstellen(die in prijs meevalt):

1) Soja eiwit
2) Melk eiwit
3) Whey
4) Ei eiwit

Beste combinatie middellang, traag, snel eiwit voor elk moment van de dag.

• #27.568
B&F troep is eindelijk op dus eindelijk besteld > nieuwe vaste klant!

383574 (zie opmerking)

Ralph maak er wat van moois

haha , komt goed en thx!

Mooi maar als Ik zelf een blend zou mogen samenstellen(die in prijs meevalt):

1) Soja eiwit
2) Melk eiwit
3) Whey
4) Ei eiwit

Beste combinatie middellang, traag, snel eiwit voor elk moment van de dag.

Wij gebruiken bewust geen soja of andere plantaardige eiwitten voor onze blends, onder krachtsporters is daar toch niet veel vraag naar.

Jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom ;)

Was al eerder zeer tevreden met jullie fat attack!

haha , komt goed en thx!

Wij gebruiken bewust geen soja of andere plantaardige eiwitten voor onze blends, onder krachtsporters is daar toch niet veel vraag naar.

Soja is redelijk compleet daarom vind ik het wat miskent. Denk dat er verandering in zal komen als melkeiwitten duurder zullen worden.

Hey René,
Ik zoek een pwo die weinig simulanten bevat die ik voor m'n training kan nemen.
Laatste tijd krijg ik vaak maagproblemen als ik een pwo neemt met te veel cafeïne.
Dacht zelf eerder aan taurine, cla, of fat attackt (enkel voor de trainingen).
Wat raad jij aan?

Hey René,
Laatste tijd krijg ik vaak maagproblemen als ik een pwo neemt met te veel cafeïne.
Wat raad jij aan?

Ik ben geen Rene, maar misschien kan ik je ook een beetje helpen.

Stimulant vrije PWO's bevatten meestal ingredienten waar je een ''pomp'' van krijgt (zoals arginine/agmatine) en bijvoorbeeld beta alanine.

zoiets als dit dus
[Link niet meer beschikbaar]

Fat attack bevat wel caffeine, en is meer geschikt voor vetverbranden, dus een wat langere periode dan een training. CLA wordt naar mijn weten niet gebruikt voor pwo, maar als vetverbrander.

Ik ben geen Rene, maar misschien kan ik je ook een beetje helpen. Stimulant vrije PWO's bevatten meestal ingredienten waar je een ''pomp'' van krijgt (zoals arginine/agmatine) en bijvoorbeeld beta alanine. zoiets als dit dus http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/xtreme-pump Fat attack bevat wel caffeine, en is meer geschikt voor vetverbranden, dus een wat langere periode dan een training. CLA wordt naar mijn weten niet gebruikt voor pwo, maar als vetverbrander.
Bedankt voor de info !
Heb je ervaring met extreme pump?

Bedankt voor de info !
Heb je ervaring met extreme pump?

Niet met extreme pump zelf, wel met de ingredienten agmatine en arginine die erin zitten. Erg fijn spul voor een goede pomp. Persoonlijk vind ik er een schepje beta-alanine er erg fijn bij.

Ik kan tegenwoordig niet meer tegen caffeine, dus voor mij ook geen stimulanten meer. Beta-alanine geeft mij wel een beetje het gevoel dat ik wat stimulanten heb genomen.

Hey Rene,

Stuur je Ralf een mooi kaartje als dank voor alle nieuwe klanten?

Groet,

Ralf.

Ik ben op zoek naar een PWO zonder caffeine en taurine. Ik heb lange werkdagen waarna ik meteen naar de sportschool wil, en heb dan gewoon net dat beetje extra energie nodig. Ik heb al jaren slaapproblemen dus vandaar dat ik een PWO zoek die me niet onnodig extra lang wakker zal houden. Iemand suggesties?

• #27.578
Jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom ;)

Was al eerder zeer tevreden met jullie fat attack!

goed om te horen!

Soja is redelijk compleet daarom vind ik het wat miskent. Denk dat er verandering in zal komen als melkeiwitten duurder zullen worden.

Dat zou zomaar kunnen maar de vraag is nog beperkt.

Hey René,
Wat raad jij aan?

Mogelijk is fully loaded iets voor je, het bevat ook veel voedingstoffen en ik verwacht geen maagproblemen daarbij. De pomp met dit product is echt heerlijk :wl:

Hey Rene,

Stuur je Ralf een mooi kaartje als dank voor alle nieuwe klanten?

Groet,

Ralf.

:wave:

Ik ben op zoek naar een PWO zonder caffeine en taurine. Ik heb lange werkdagen waarna ik meteen naar de sportschool wil, en heb dan gewoon net dat beetje extra energie nodig. Ik heb al jaren slaapproblemen dus vandaar dat ik een PWO zoek die me niet onnodig extra lang wakker zal houden. Iemand suggesties?

Dat is best lastig, ultra reps bevat geen cafeine maar wel wat taurine. Je kan ook kijken naar [Link niet meer beschikbaar] dat is bevat geen boostende stoffen.

Een klasgenoot van mij vroeg welke shakes hij het beste kan nemen om af te vallen.
3x per week KT, 2x per week boksen.
1,80 en een vetpercentage van rond de 30%
Budget is geen probleem, wat raad je aan?

• #27.580
Een klasgenoot van mij vroeg welke shakes hij het beste kan nemen om af te vallen.
3x per week KT, 2x per week boksen.
1,80 en een vetpercentage van rond de 30%
Budget is geen probleem, wat raad je aan?

Afvallen doe je uiteraard met je dieet maar dat zal hij weten hoop ik. Afhankelijk van wat voor dieet je volgt zou ik All Day Protein (eiwitshake) aanraden of als maaltijdvervanger Diet Shake. Dat zijn producten die goed passen bij een dieet.

Terug
Naar boven