XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

krijgen jullie hem ook niet in de toekomst?

Ja, MusclePharm is maar dun gezaaid bij XXL. Jammer wel

Zelf ben ik niet zo'n fan van BCAA's maar meer van Essential Amino Stack maar dat is mijn persoonlijke menig. Qua Postworkoutsupplementen is APWO wel de top het bevat geen creatine dat kan je eventueel toevoegen. PeptroPro is zeker ook goed maar is een onderdeel van APWO.

Ook dan vervang ik Megagrow eens door APWO.
Die EAS neem ik die dan tussen pre workout en training en na de training niet meer? (gezien de APWO)

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.668
Maar nu heb je weer meer B&F klanten die dat wel kopen :D

haha dat zou kunnen

Ook dan vervang ik Megagrow eens door APWO.
Die EAS neem ik die dan tussen pre workout en training en na de training niet meer? (gezien de APWO)

ja helemaal goed, succes! laat me later een keer weten of dat bevalt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die hebben we onder inkoopprijs weg moeten doen omdat ze niet liepen roept hier iemand, verwacht dus niet dat deze snel terugkomt.

Sinds eergisteren mijn bestelling binnen.

- Whey delicious sample pack en een pot whey delicious banaan.

Elke dag een nieuwe smaak is echt een feestje. Ik heb nu al drie smaken geproefd (vanille, banaan en cookies/cream) en verheug mij op de rest van de smaken.

De zijkant van de doos waar de smaken op staan gebruik ik voor notities. Ik geef de smaken dan een cijfer en na de rit komt er een top 3 uit.

Als ik alle smaken geproefd heb, zal ik een review posten op jullie website/forum.

Vandaag m'n bestelling netjes binnen gekregen (Chocola-Caramel is echt een lekkere smaak), alleen ik dacht dat ik een bidon had besteld alleen een drawstring bag gekregen. Weet niet of ik zelf het verkeerde heb geselecteert of dat er iets aan de kant van XXL is fout gegaan.

Laatst bewerkt:
  • #27.671
Sinds eergisteren mijn bestelling binnen.

- Whey delicious sample pack en een pot whey delicious banaan.

Elke dag een nieuwe smaak is echt een feestje. Ik heb nu al drie smaken geproefd (vanille, banaan en cookies/cream) en verheug mij op de rest van de smaken.

De zijkant van de doos waar de smaken op staan gebruik ik voor notities. Ik geef de smaken dan een cijfer en na de rit komt er een top 3 uit.

Als ik alle smaken geproefd heb, zal ik een review posten op jullie website/forum.

Pistache is mijn favoriet :D

Vandaag m'n bestelling netjes binnen gekregen (Chocola-Caramel is echt een lekkere smaak), alleen ik dacht dat ik een bidon had besteld alleen een drawstring bag gekregen. Weet niet of ik zelf het verkeerde heb geselecteert of dat er iets aan de kant van XXL is fout gegaan.

Ik heb ook geen idee wat stond er op je factuur?

capuccino or go home.

Top dat de questbars in de aanbieding zijn! Alleen jammer dat er weinig smaken beschikbaar zijn. Komen er nog meer smaken binnen deze week?

Kies voor kwaliteit en ervaar het verschil!

Groeten,

René

Ha+i+see+what+u+did+there+_9991b611223b27e3676aafbdfb35f076.jpg

• #27.675
renee is een whey profeet.

Ook klaar met B&F. Gisteren eerste bestelling binnen gehad van XXL. Whey delicious cookies & cream is heerijk.
Eiwitrepen ook trouwens

Nee, mij gaat het om het gemak René. is het met de night protein ook niet mogelijk?

Gr

Terug
Naar boven