MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Eens een vraag van mijn kant, komt er van de night protein en isolaat nog grotere verpakkingen?

bijvoorbeeld bij night protein 2,5 kg en isolaat 4 kg?

Gr

Deze vraag is in dit topic al misschien 4x voorbij gekomen

En elke keer kan Rene weer hetzelfde antwoord geven man man man

Volhouden Rene en vooral doorgaan he? :D

allemaal retarded customers die van b en fop komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.683
Ook klaar met B&F. Gisteren eerste bestelling binnen gehad van XXL. Whey delicious cookies & cream is heerijk.
Eiwitrepen ook trouwens

goed om te horen!

aha dan heb je zelf scheef geklikt :p:p

Nee, mij gaat het om het gemak René. is het met de night protein ook niet mogelijk?

Gr

Nee helaas niet, het heeft in mijn ogen alleen zijn als het ook voordeel oplevert.

Deze vraag is in dit topic al misschien 4x voorbij gekomen

En elke keer kan Rene weer hetzelfde antwoord geven man man man

Volhouden Rene en vooral doorgaan he? :D

Ik blijf mezelf gewoon herhalen ;)

allemaal retarded customers die van b en fop komen.

hehe!

René, zijn er ook samples van APWO? Of is dat zoals Night Proteïn: geen samples beschikbaar.

Heb namelijk nog nooit post workout gebruikt en zou het eerst eens willen testen.

• #27.685
René, zijn er ook samples van APWO? Of is dat zoals Night Proteïn: geen samples beschikbaar.

Heb namelijk nog nooit post workout gebruikt en zou het eerst eens willen testen.

We hebben die helaas niet. Samples zijn van een beperkt aantal producten beschikbaar.
  • All Day Protein
  • Whey Delicious
  • Pancakes
  • Pudding
  • Mega Grow

Mega grow is gewoon goed. Ook van smaak.
APWO bestel ik morgen [emoji1][emoji39]

Even bedankje
Gister een kleine bestelling geplaatst en vandaag gewoon binnen gekregen met als verrassing een sample waar ik zelf niet om had gevraagd en/ of vanwege het lage bedrag geen recht op had.
Wordt enorm gewaardeerd.

• #27.688
Mega grow is gewoon goed. Ook van smaak.
APWO bestel ik morgen [emoji1][emoji39]

APWO is echt de top, weet bijna zeker dat je tevreden zult zijn daarover.

Even bedankje
Gister een kleine bestelling geplaatst en vandaag gewoon binnen gekregen met als verrassing een sample waar ik zelf niet om had gevraagd en/ of vanwege het lage bedrag geen recht op had.
Wordt enorm gewaardeerd.

Aha goed om te horen!

384895. Dit keer eens appeltaart proberen, capuccino werd mainstream :D

• #27.692
Afwisselen? Appeltaart is zoals speculoos een vaste waarde

Speculoos gaat er mogelijk uit Sayer :o, de smaak loopt het minst en watermeloen ook. We krijgen daar 2 andere goede smaken voor terug. Maar we hebben nog een paar pallets staan die moeten eerst op.

Helaas heeft Join support geen nut voor mij gehad :(

Heb er niks van gemerkt.

• #27.694
Helaas heeft Join support geen nut voor mij gehad :(

Heb er niks van gemerkt.

Dat is jammer, het probleem met dit soort supplement is dat je het nooit van tevoren weet. Het is maar net wat er aan de hand is. Ik zou dan ook geen andere supplement hiervoor meer proberen die helpen dan zeker niet.

Dat is jammer, het probleem met dit soort supplement is dat je het nooit van tevoren weet. Het is maar net wat er aan de hand is. Ik zou dan ook geen andere supplement hiervoor meer proberen die helpen dan zeker niet.

Is ook zo, was meer een poging wagen, las toch redelijk wat goede reviews erover. maar heb twee weken geleden ook te horen gekregen dat ik hypermobiel ben, dus daar is geen supplementje tegen over te zetten :mad:

• #27.696
Is ook zo, was meer een poging wagen, las toch redelijk wat goede reviews erover. maar heb twee weken geleden ook te horen gekregen dat ik hypermobiel ben, dus daar is geen supplementje tegen over te zetten :mad:

Ik zou eens gaan zoeken naar een goede therapie, succes met je herstel.

Speculoos gaat er mogelijk uit Sayer :o, de smaak loopt het minst en watermeloen ook. We krijgen daar 2 andere goede smaken voor terug. Maar we hebben nog een paar pallets staan die moeten eerst op.

Heb zelf de laatste keer eens speculaas besteld en kan alleen maar beamen wat René zegt... niks ten nadele van de WD ansich, maar de smaak speculaas is voor mij een one-time-only. :D

Gooi de speculaas door de kwark en dat is nog wel te doen, maar zal blij zijn als deze op is. :cool:

Als shake voor mij alleen nog de hydrolisaat.... die is top!

Ik ben even in de war van alle verschillende soorten whey die jullie aanbieden, als ik zo eens even op de site blader, kom ik veel te veel versies van whey shakes en producten tegen.

Ik vraag me nu eens af wat daarvan echt nuttig is om in huis te halen.

Op dit moment heb ik de Whey Isolaat, deze neem ik 's ochtends met wat fine oats (had ik nog liggen) en na het trainen/ voor het slapengaan (ik train 's avonds) neem ik nog een shake. Verder probeer ik mijn eiwitten voor het grootste deel uit voeding te halen (kip, tonijn etc.)

Gaat watermeloen er ook uit? Die vond ik net heerlijk!
Binnenkort dan maar een voorraad inslaan :cool:

Ach is wel oke hoor :D Heb gelukkig nog een pot besteld :meal:

Je spreekt over 2 andere smaken Rene?:eyebrow:

Terug
Naar boven