Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb zojuist de pistache whey sample geproefd. Wow, deze smaak bevalt mij.

Pakket weer ontvangen, top! Fijn weekend alvast :)

Fijn weekend groet ralf

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Bestelling geplaatst: 385122.

Kan daar een pre work out sample bij misschien Rene?

Maak er wat moois van.

Gr.

Tot wanneer zijn de Questbars in de aanbieding? aangezien ik maandag pas weer in het land ben en kan bestellen/betalen

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.732
Ik heb zojuist de pistache whey sample geproefd. Wow, deze smaak bevalt mij.

top!

:wl:

Fijn weekend groet ralf

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Bestelling geplaatst: 385122.

Kan daar een pre work out sample bij misschien Rene?

Maak er wat moois van.

Gr.

vraag daar altijd even om in de opmerkingen dan proberen de inpakkers daar rekening mee te houden ;)

Tot wanneer zijn de Questbars in de aanbieding? aangezien ik maandag pas weer in het land ben en kan bestellen/betalen

t/m aankomende dinsdag ;)

Eerste bestelling gister gedaan, zie hem morgen wel verschijnen :D

Misschien stommen vraag maar jullie shakebekers, krijg je dat rode gaasje er ook uit of ligt het aan mij?
Anders beetje kut om night protein in te doen.

Toch maar naar jullie overstappen voor de whey, morgen sample pack bestellen. bezorgen jullie op zaterdag? En wat raden jullie buiten jullie whey nog andere supplementen aan?

Misschien stommen vraag maar jullie shakebekers, krijg je dat rode gaasje er ook uit of ligt het aan mij?

Van de 3 bekers die ik heb had ik met 1 waarvan dat gaasje er niet uit kon, zat veelste strak vast.

Resultaat -> roidrage -> gaasje kapot

Ik ben even in de war van alle verschillende soorten whey die jullie aanbieden, als ik zo eens even op de site blader, kom ik veel te veel versies van whey shakes en producten tegen.

Ik vraag me nu eens af wat daarvan echt nuttig is om in huis te halen.

Op dit moment heb ik de Whey Isolaat, deze neem ik 's ochtends met wat fine oats (had ik nog liggen) en na het trainen/ voor het slapengaan (ik train 's avonds) neem ik nog een shake. Verder probeer ik mijn eiwitten voor het grootste deel uit voeding te halen (kip, tonijn etc.)

Nogmaals mijn vraag :-P

Van de 3 bekers die ik heb had ik met 1 waarvan dat gaasje er niet uit kon, zat veelste strak vast.

Resultaat -> roidrage -> gaasje kapot

Ik heb hier 9 van die shakebekers staan.
Bij enkele van die shakebekers zaten die zeefjes inderdaad muurvast, maar dat was een kwestie van een vork pakken, in de gaatjes steken, een beetje 'tilten' en dan omhoog trekken.

Ik denk dat ze bij transport wat vaster kunnen komen te zitten, is iets eenmaligs :)

Valt me wel op dat die zwarte shakers snel kapot gaan. Ze scheuren aan de zijkant waar de ribbels zitten.
Al 3 weg kunnen gooien.

Terug
Naar boven