AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.741
Eerste bestelling gister gedaan, zie hem morgen wel verschijnen :D

top thx!

Misschien stommen vraag maar jullie shakebekers, krijg je dat rode gaasje er ook uit of ligt het aan mij?
Anders beetje kut om night protein in te doen.

Moet er uitkomen maar is inderdaad wat lastig soms de 1e keer. De beker wat verwarmen?

Toch maar naar jullie overstappen voor de whey, morgen sample pack bestellen. bezorgen jullie op zaterdag? En wat raden jullie buiten jullie whey nog andere supplementen aan?

Sample packs zijn tijdelijk uitverkocht we hebben geen doosjes meer :(, buiten whey vind ik essential amino stack tijdens de training echt een aanrader.

Van de 3 bekers die ik heb had ik met 1 waarvan dat gaasje er niet uit kon, zat veelste strak vast.

Resultaat -> roidrage -> gaasje kapot

ja die zitten soms best vast, de nieuwe batch die nu komt moet beter worden.

Ik had die even gemist, als je mengt met oats zou ik zeggen whey delicious of perfect whey protein. Isolaat kan ook maar de opname vertraagt iets omdat je het mengt met oats.

Ik heb hier 9 van die shakebekers staan.
Bij enkele van die shakebekers zaten die zeefjes inderdaad muurvast, maar dat was een kwestie van een vork pakken, in de gaatjes steken, een beetje 'tilten' en dan omhoog trekken.

Ik denk dat ze bij transport wat vaster kunnen komen te zitten, is iets eenmaligs :)

Of de beker even onder de warme kraan wil ook helpen.

Valt me wel op dat die zwarte shakers snel kapot gaan. Ze scheuren aan de zijkant waar de ribbels zitten.
Al 3 weg kunnen gooien.

Hebben we ook gemerkt, we krijgen nog eenmaal een lading van deze binnen (hopelijk zijn die beter) en stappen dan over op een andere leverancier.

Laatst omega 3 al besteld en nu is mijn whey eindelijk op, dus kan ik eindelijk volledig over stappen. Maar ik vraag me af wat het verschil is tussen de delicious en de whey isolaat. Is het puur de smaak van de delicious, dat deze zo populair is of?

Laatst omega 3 al besteld en nu is mijn whey eindelijk op, dus kan ik eindelijk volledig over stappen. Maar ik vraag me af wat het verschil is tussen de delicious en de whey isolaat. Is het puur de smaak van de delicious, dat deze zo populair is of?

Ik heb de beiden geproefd: whey delicious sample pack, whey isolaat (vanille en stevia vanille).

De isolaat shakes zijn wel "te drinken", maar niet echt lekker.
Deed mij denken aan de soja proteïne shakes van 10 jaar geleden welke ik ook "lekkerder" moest maken met cacao poeder...
Dus misschien als je flavour drops toevoegt, dat het beter is.

De whey delicious shakes daarentegen, daar kijk je een hele dag naar uit, dat is je beloning als je hard getraind hebt, als je in een cut zit is dat het lekkerste dag je op een hele dag binnen krijgt...

Verschil zijn ook de voedingswaarden (per 100 gr zit er 11 gr ofzo meer in de isolaat dan de delicious). Isolaat is een zuiverdere vorm van whey vandaar ook de 'minder' lekkere smaak.

gooi zelf altijd perfect whey door me oats. ik krijg persoonlijk dat niet weg met whey delicious omdat dit wat zoeter is. maar puur voor shakes is hij wel goddelijk :heart:

Wanneer zijn die whey sample packs weer beschikbaar?

Beetje jammer dat de quest bars in de aanbieding zijn maar alle lekkere smaken niet te verkrijgen zijn....

hoe zit het met het idee voor de XXL boxers :) ?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Beetje jammer dat de quest bars in de aanbieding zijn maar alle lekkere smaken niet te verkrijgen zijn....
komen de andere smaken nog op voorraad?

Leuke stukkie tekst onderaan de factuur :roflol::roflol::roflol:

En bedankt voor de cadeaus Ralf

• #27.751

ja klopt is vanwege de smaak maar ook omdat het gewoon een goed product is, isolaat heeft andere voedingswaarden en kan nooit zo lekker gemaakt worden.

Verschil zijn ook de voedingswaarden (per 100 gr zit er 11 gr ofzo meer in de isolaat dan de delicious). Isolaat is een zuiverdere vorm van whey vandaar ook de 'minder' lekkere smaak.

:thumbs:

Wanneer zijn die whey sample packs weer beschikbaar?

IK verwacht de 1e week februari

Smaken zijn niet op voorraad (komen binnen 2 weken) en we wilden met de aanbieding de smaken die op voorraad zijn opruimen.

hoe zit het met het idee voor de XXL boxers :) ?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

komen de andere smaken nog op voorraad?

Voorlopig even niet casper

Leuke stukkie tekst onderaan de factuur :roflol::roflol::roflol:

En bedankt voor de cadeaus Ralf

:p

Weer een bestelling geplaatst: 385464
Erg tevreden met Perfect Whey! En alle overige producten trouwens. Moet wel zeggen dat ik hoofdpijn krijg als ik Fully Loaded pak en Fat Attack. Momenteel FL even laten voor wat het is, maar naar mijn mening een super pwo.
Boek ook zeker vooruitgang met Fat Attack! Begin het nu na 3 weken te zien (lichte cut).

Gaan jullie ook eens producten van de Perfect serie in de aanbieding doen of hanteren jullie altijd dezelfde prijs aangezien het al gunstig geprijsd is?

• #27.755
Weer een bestelling geplaatst: 385464
Erg tevreden met Perfect Whey! En alle overige producten trouwens. Moet wel zeggen dat ik hoofdpijn krijg als ik Fully Loaded pak en Fat Attack. Momenteel FL even laten voor wat het is, maar naar mijn mening een super pwo.
Boek ook zeker vooruitgang met Fat Attack! Begin het nu na 3 weken te zien (lichte cut).

Gaan jullie ook eens producten van de Perfect serie in de aanbieding doen of hanteren jullie altijd dezelfde prijs aangezien het al gunstig geprijsd is?

De perfect serie heeft een zodanige prijs dat er weinig korting meer op te geven is...

Goed om te horen dat de producten je bevallen, zelf ben ik ook een fan van Fully Loaded. Heerlijke booster is dat.

Hoi René,

Heb deze besteld; glutamine peptiden (10gr smorgens en savonds)
; EAS (tijdens de training)
; APW (na training)

Dacht deze te nemen zoals achter beschreven? Misschien op/aanmerkingen?

THX

• #27.757
Hoi René,

Heb deze besteld; glutamine peptiden (10gr smorgens en savonds)
; EAS (tijdens de training)
; APW (na training)

Dacht deze te nemen zoals achter beschreven? Misschien op/aanmerkingen?

THX

goede combinatie, laat me zeker even weten hoe het gaat straks. Bedankt voor je order :thumbs:

Bestelling binnen, weegschaal werkt goed en whey smaakt ook goed. Alleen een vraagje over creatine. Er staat 5g = 1 rounded teaspoon. Wat wordt er bedoeld met rounded? Shirt zit ook erg lekker :D

Bestelling binnen, weegschaal werkt goed en whey smaakt ook goed. Alleen een vraagje over creatine. Er staat 5g = 1 rounded teaspoon. Wat wordt er bedoeld met rounded? Shirt zit ook erg lekker :D

Edit :Laat maar had verkeerd begrepen dacht dat om een scoop ging

Terug
Naar boven