- Waardering
- 4.382
Eerste bestelling gister gedaan, zie hem morgen wel verschijnen![]()
top thx!
Misschien stommen vraag maar jullie shakebekers, krijg je dat rode gaasje er ook uit of ligt het aan mij?
Anders beetje kut om night protein in te doen.
Moet er uitkomen maar is inderdaad wat lastig soms de 1e keer. De beker wat verwarmen?
Toch maar naar jullie overstappen voor de whey, morgen sample pack bestellen. bezorgen jullie op zaterdag? En wat raden jullie buiten jullie whey nog andere supplementen aan?
Sample packs zijn tijdelijk uitverkocht we hebben geen doosjes meer
, buiten whey vind ik essential amino stack tijdens de training echt een aanrader.Van de 3 bekers die ik heb had ik met 1 waarvan dat gaasje er niet uit kon, zat veelste strak vast.
Resultaat -> roidrage -> gaasje kapot
ja die zitten soms best vast, de nieuwe batch die nu komt moet beter worden.
Ik had die even gemist, als je mengt met oats zou ik zeggen whey delicious of perfect whey protein. Isolaat kan ook maar de opname vertraagt iets omdat je het mengt met oats.
Ik heb hier 9 van die shakebekers staan.
Bij enkele van die shakebekers zaten die zeefjes inderdaad muurvast, maar dat was een kwestie van een vork pakken, in de gaatjes steken, een beetje 'tilten' en dan omhoog trekken.
Ik denk dat ze bij transport wat vaster kunnen komen te zitten, is iets eenmaligs![]()
Of de beker even onder de warme kraan wil ook helpen.
Valt me wel op dat die zwarte shakers snel kapot gaan. Ze scheuren aan de zijkant waar de ribbels zitten.
Al 3 weg kunnen gooien.
Hebben we ook gemerkt, we krijgen nog eenmaal een lading van deze binnen (hopelijk zijn die beter) en stappen dan over op een andere leverancier.